Frankie38xl 100 Skrevet 16. Februar, 2016 Er der nogen der kan hjælpe med at anbefale en pige som minder om Ida hvad sex angår. Altså at det ikke bare skal overståes. Helst nord og ikke længere ned end Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2016 Frankie38xl skrev, for 46 minutter siden: Er der nogen der kan hjælpe med at anbefale en pige som minder om Ida hvad sex angår. Altså at det ikke bare skal overståes. Helst nord og ikke længere ned end Randers. Øhhhh????.......Ida??????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 16. Februar, 2016 dråben skrev, for 30 minutter siden: Øhhhh????.......Ida??????? https://www.eroguide.dk/forum/profile/22407-frodige-ida/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) BigDick skrev, for 1 time siden: https://www.eroguide.dk/forum/profile/22407-frodige-ida/ OK, tak BD Hvor søren skulle man da også vide det fra?????? Og så.....igen.....Du viste det jo godt Redigeret 16. Februar, 2016 af dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 16. Februar, 2016 Frankie38xl skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der kan hjælpe med at anbefale en pige som minder om Ida hvad sex angår. Altså at det ikke bare skal overståes. Helst nord og ikke længere ned end Randers. Tænker ... Hvorfor tager du ikke bare Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 100 Skrevet 16. Februar, 2016 Sku nok fordi ida ikke er på job. Og hvis i kun har platte kommentarer, så behold dem for jer selv.. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 100 Skrevet 16. Februar, 2016 Om jeg kan vente nej, hvis det brænder , venter man heller ikke 14 dage med at slukke det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 16. Februar, 2016 Frankie38xl skrev, 1 time siden: Sku nok fordi ida ikke er på job. Og hvis i kun har platte kommentarer, så behold dem for jer selv.. Tak Tja nu stod der altså ingen steder at det var fordi hun havde ferie, så slap dog lige af du! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2016 Frankie38xl skrev, for 15 timer siden: Sku nok fordi ida ikke er på job. Og hvis i kun har platte kommentarer, så behold dem for jer selv.. Tak "Jaaaaahhhhh, Man får da heeeeelt vildt meget lyst til at hjælpe dig"....NOT!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. Februar, 2016 dråben skrev, for 55 minutter siden: "Jaaaaahhhhh, Man får da heeeeelt vildt meget lyst til at hjælpe dig"....NOT!!!! Nu efter spørger trådstarter jo om hjælp, nu da Ida ikke er tilgængelig. Det er snart det sædvanlige der sker i alle tråde der handler om efterlysninger. Jeg forstår sgu godt brugerne IKKE har lyst til at spørge om noget efterhånden. Så svar dog på mandens spørgsmå, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2016 BigDick skrev, for 1 minut siden: Nu efter spørger trådstarter jo om hjælp, nu da Ida ikke er tilgængelig. Det er snart det sædvanlige der sker i alle tråde der handler om efterlysninger. Jeg forstår sgu godt brugerne IKKE har lyst til at spørge om noget efterhånden. Så svar dog på mandens spørgsmå, Jamen jeg er da enig, men man kan da tale pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 17. Februar, 2016 dråben skrev, for 1 minut siden: Jamen jeg er da enig, men man kan da tale pænt. Vi er helt enig, der kunne godt være modereret i udtalelserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 100 Skrevet 17. Februar, 2016 Jamen jeg undskylder da hvis dråben vil for det bedre. Men man bliver da irriteret over alle ligegyldige kommentarer der kommer, hvis de forstår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg