Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj,

først og fremmest undskyld hvis jeg stiller nogle rookie spørgsmål. Jeg er helt ny inden for "området", men har besluttet mig at prøve at kaste mig ud i det.

Som sagt, jeg er totalt grøn. Har I nogle anbefalinger om hvem man bør prøve, når det er første gang? Det betyder jo nok at jeg er lidt nervøs, så det skal helst være en der kan tage sig godt af mig. Umiddelbart tænder jeg mest på piger der er i lidt god stand og helt klart nogle store dejlige bryster vil også være en fordel. Men omvendt tænker jeg at det ikke betyder så meget i situationen såfremt man bliver behandlet godt...?

Jeg har overvejet thaimassage. Det virker for mig som en god start, hvor man i højere grad selv kan styre forløbet - løbende - så hvis jeg får kolde fødder er det lettere at hoppe fra. Men vil en thaimassage gå "hele vejen", eller er det typisk kun happy ending med hånden og så er det det? Synes også at jeg læser mig frem til at der er meget varierende kvalitet inden for dette.

Jeg har kæreste og har 1 barn, så et diskret sted er vigtigt...

hvad vil I anbefale?

tak for hjælpen... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag gillar Gentlemenhouse i Rödovre. Där får man alltid bra service. Annars de etablerade typ Seductiongirls, Pussy Galores mm. Mindre risk att bli sharkad där. Lejligheds piger kan vara lidt dumt de förste ganger, lätt att inte få vad man betalar för.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Lemac anbefaler, så start på de etablerede klinikker. Pussy Galores på Frederiksberg er ok. Ligeledes Seduction Girls På Rødovrevej. Mon-Cherie ligeledes i Rødovre er gode. Du skal regne med priser på ca. 1100 kr for en halv time, 2100 kr for en time.Gentlemenhouse (Rødovre) er ungarske piger, De koster 1300kr for en time.  Betal for en time, hvis du har råd til det. Du bliver ikke selv så stresset for nu ikke at gå glip af et eneste minuts oplevelse. Inde på Østerbro finder du Romantica og Cassiopeia Stars. I Gladsase finder du Sexy Club, som jeg kan anbefale, hvis du er nysgerrig efter unge spændstige tøser. Det er et pudsigt sted, men absolut værd at besøge. - Så er der de små japanske piger på Daisy Club. De koster også 1300 kr pr. time. 

Lidt orientering: Begrebet "fransk" betyder, at pigerne sutter på din pik, medens der er pakket ind i et kondom. "Superfransk" klares af ungarerne og af japanerne, - dvs, at de sutter på din pik uden kondom. 

Jeg har ikke forsynet stederne med hjemmesideadresser her. Bare google direkte på navnene, så finder du de fleste direkte.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bugsys,

Har lige været i samme situation som dig. Oplevede at det var utroligt svært at vælge 'den første', når der nu er frit valg på alle hylder! Jeg blev selv snydt ved et såkaldt 'lejlighedsbesøg', men fedt at få den første gang overstået.... Jeg har aldrig prøvet en klinik, men det er sikkert bedre. Til gengæld har jeg lige prøvet en thai-massage med 'ekstra', som var et håndjob. Fin uskyldig måde 'at komme i gang på', synes jeg.

Hilsen

delgado

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også thaimassage er en god måde at komme igang på. Der findes steder hvor du helt sikkert kan gå hele vejen, og andre steder hvor du ev. kan gå hele vejen. 

Det bedste med thaisteder, er at du kan nøjes med et hj eller tilmed kun massage, hvis du ikke føler noget mellem dig og pigen. Det er lidt sværere på almindelige danske klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt, tak for input. Er der nogle I helt konkret kan anbefale?

hvordan fungerer det når man går ind på en "klinik"? Booker man tid inden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bugsys skrev, for 17 minutter siden:

Fedt, tak for input. Er der nogle I helt konkret kan anbefale?

hvordan fungerer det når man går ind på en "klinik"? Booker man tid inden?

Du kan godt bare gå hen og ringe på. Hvis der er to piger på vagt - hvilket er almindeligt - og hvis begge ikke lige netop er i gang med en anden kunde, kan du endda få lov til at hilse på dem begge - og så vælge. Det vil være helt i orden også set fra pigernes side. - Men jeg vil da anbefale dig at ringe og bestille tid. Du kommer til at tale med en venlig telefonpige, som du kan snakke ganske frejdigt med. Hun ved jo, hvad du ringer om, og hun kender alle spørgsmålene, så bare spørg løs. - Hvis du så får aftalt en tid, er du ventet og bliver modtaget af telefonpigen, som gelejder dig videre. Der kan forekomme lidt ventetid. Så bliver du sandsynligvis vist ind i et lille venterum og måske tilbudt en kop kaffe eller en vand. Ellers bliver du vist direkte ind i et lokale med en stor seng, og telefonpigen siger, at pigen kommer lige om lidt. Når hun så dukker op - smilende og imødekommende - ordner I det med pengene. Pigen smutter nok ud med pengene og vender tilbage straks efter - og så kan I begynde legen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bugsys skrev, for 10 timer siden:

Fedt, tak for input. Er der nogle I helt konkret kan anbefale?

hvordan fungerer det når man går ind på en "klinik"? Booker man tid inden?

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/carolina/

Du spørger om konkrete anbefalinger. Jeg har her markeret adressen for Carolina hos Seduction girls. Jeg bemærker lige, at hun ikke er på vagtlisten de næste to uger, men så dukker hun op igen. Hun tager sig nok en lille tiltrængt ferie. Carolina er en pige på ca. 30 år, sød og venlig, moden og imødekommende. Fortæl hende, at du er "grøn", hvad købesex angår. Hun vil tage dig i sin favn og hjælpe dig videre. Krammet i et sådant favntag vil du kunne nyde hendes pæne naturlige bryster. Carolina vil forvente, at du "forgriber" dig på dem uden tøven. Så har hun dejligt langt blond hår, som du kan vikle dig ind i. - Slik hende grundigt mellem benene og lær hende at kende også fra den vinkel. 

- - - Carolina var et forslag. På Seducton kan du finde adskillige spændende og søde piger, som gerne vil tage imod dig: Mercedes og Angelina er mørkhårede piger med store flotte bryster, Anna er en sporty slagfærdig blondine, Kimora er en sjælden juvel af koreansk herkomst, og ikke at forglemme Tiffany en chokoladebrun top-servicerende dejlighed. - - - For nu at nævne en håndfuld. Der er flere blomster i buketten. - Men jeg advarer, - når først du er begyndt på den leg, kan du slet ikke lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...