Hop til indhold
Tb2000DK

Fake webcam girls (og mobilepay)

Recommended Posts

Jeg har kontaktet flere webcamgirls via AL, og er også blevet snydt flere gange. 

De laver camcheck på Skype, er mega frække og når pengene er overført, blokeres man. 

Hvordan er jeres erfaringer ? Jeg er nybegynder, så tips og tricks modtages gerne  

Og findes der en liste over fake tøser ?

Eller endnu bedre - en liste over de ok piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tb2000DK skrev, for 2 minutter siden:

Og findes der en liste over fake tøser ?

Ja dem der annoncerer på AL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tb2000DK skrev, for 1 minut siden:

Siger du at alle på AL er fake ?

Hvor skal jeg så kigge ?

Kan desværre ikke hjælpe dig ,jeg kender IKKE nogen seriøse sider mht. dette. Ikke engang DK-webcam, de har desværre prøvet at tyve penge fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, den 14/2/2016 at 17:49:

Kan desværre ikke hjælpe dig ,jeg kender IKKE nogen seriøse sider mht. dette. Ikke engang DK-webcam, de har desværre prøvet at tyve penge fra mig.

Man skal i hvertfald passe på når man køber optaget shows derinde! Hvis der er en beskrivelse, så kan den nemt være forkert og tit er der ingen og så risikerer man at det et et total ligegyldigt show hvor pigen måske bare snakker med ham der køber showet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 23 minutter siden:

Man skal i hvertfald passe på når man køber optaget shows derinde! Hvis der er en beskrivelse, så kan den nemt være forkert og tit er der ingen og så risikerer man at det et et total ligegyldigt show hvor pigen måske bare snakker med ham der køber showet

Lige præcis, men det accepterer pigerne jo selvfølgelig da gladeligt, det er jo bare med at få penge i kassen, så er de jo fløjtene ligeglade med hvad kunden køber.

Slyngel foretagende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...