Gæst Skrevet 14. Februar, 2016 Hej er de nogen der har mødt frodige linda, hun anoncere på annonceligt, under Midtjylland, der er billeder på hvor hun sidder på en truks, hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 14. Februar, 2016 Her er linket: https://annoncelight.dk/showad/202171 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2016 Nordlys12 skrev, for 2 timer siden: Her er linket: https://annoncelight.dk/showad/202171 ja det er hende, dejlig ikke sandt, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 14. Februar, 2016 Der skal betales 500 kr forud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 15. Februar, 2016 Hvilket link??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Februar, 2016 Ja jeg tror det er en snyder, annoncen er jo også slettet. Man er sku uvenner med sine penge hvis man forudbetaler, den største chance for man aldrig får noget for sine penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Februar, 2016 mulle1 skrev, for 34 minutter siden: Ja jeg tror det er en snyder, annoncen er jo også slettet. Man er sku uvenner med sine penge hvis man forudbetaler, den største chance for man aldrig får noget for sine penge kunne jo også være at hun ikke modtager besøg i dag. til mig nævnte hun ikke noget om forud betaling, mon ikke de 500 er et kørsels forskud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Februar, 2016 knallert skrev, 1 time siden: kunne jo også være at hun ikke modtager besøg i dag. til mig nævnte hun ikke noget om forud betaling, mon ikke de 500 er et kørsels forskud Ja ok, har du så besøgt eller haft besøg af hende, Hvis man kan besøge hende, skulle det jo ikke være nødvendig med forudbetaling, Jeg vil da ønske hun ikke er en snyder, for hun ser dejlig ud på den annonce jeg så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Februar, 2016 mulle1 skrev, 1 time siden: Ja ok, har du så besøgt eller haft besøg af hende, Hvis man kan besøge hende, skulle det jo ikke være nødvendig med forudbetaling, Jeg vil da ønske hun ikke er en snyder, for hun ser dejlig ud på den annonce jeg så. har ikke nået det. men hun står da på min liste over gp der skal have besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Februar, 2016 knallert skrev, for 22 timer siden: har ikke nået det. men hun står da på min liste over gp der skal have besøg Ja prøv hende, jeg fik desvære ikke tlf skrevet ned ,inden annoncen forsvandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 16. Februar, 2016 mulle1 skrev, 1 time siden: Ja prøv hende, jeg fik desvære ikke tlf skrevet ned ,inden annoncen forsvandt mulle læs din beskedindbakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg