Hop til indhold
Guest anders Jensen

PRIVAT GB med Clara og Laura

Recommended Posts

Bryllupsespalier

http://www.bryllupsleksikon.dk/vielsen/espalier.html

Med brudeparrets særlige interesser og specielle job kan der ikke være tvivl om, hvorledes en sådan festlighed bør fejres. Gæsterne danner espalier med sænkede sabler og sørgemusik. Ved parrets fremkomst kommanderes alle sabler "skråt op" - og champagneflaskerne knalder.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stor dick skrev, for 3 minutter siden:

Nope bliver det aldrig igen desværre Boys ...men der må være andre fisk i havet 

Jeg tror efterhånden at selv de dummeste må ha' forstået det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor dick skrev, den ‎15‎-‎02‎-‎2016 at 14:57:

Har lige snakket med Clara og fik at vide det var hendes sidste dag i branchen igår ved det GB øv vil være savnet

:-o...er det anal clara/grækelskende clara der bliver snakket om? Fra sexyclub?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor dick skrev, for 4 timer siden:

LOL nej nu holder jeg hende for mig selv fremtidigt hehe 

Sjovt du i en anden tråd lige har skrevet med hende og fundet ud af at hun havde sidste gang, når nu du skal giftes med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryllupsespalier

http://www.bryllupsleksikon.dk/vielsen/espalier.html

Med brudeparrets særlige interesser og specielle job kan der ikke være tvivl om, hvorledes en sådan festlighed bør fejres. Gæsterne danner espalier med sænkede sabler og sørgemusik. Ved parrets fremkomst kommanderes alle sabler "skråt op" - og champagneflaskerne knalder.

(Jeg forsøgte bare at være morsom, men det var åbenbart ikke stemningen på det tidspunkt). - Hjertelig til lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
defleshed skrev, for 31 minutter siden:

:-o...er det anal clara/grækelskende clara der bliver snakket om? Fra sexyclub?

Ja, Desværre er sexyclub ikke så meddelsomme. De ved ikke noget om vi er købt eller solgt..

Virkelig NOGET HØ,at jeg selvfølgelig ikke kunne deltage i GB, da det var deres GBdebut (og også allersidste gang) hvis Clara nu er stoppet..

Mere interessant er det at vide hvem der havde arrangeret det? Booking af lokaler, sørget for snaks/drikkevare. Koordinering osv.osv.

Sexyclub havde vidst intet med det at gøre.Er det pigerne selv så får de 10/10 fra mig!!!!!

Gad vide om andre er friske for at prøve et GB (i storkøbenhavnske), for med SÅ SMUKKE UNGE PIGER vel det ALTID være interessant.  

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Pigeforskeren skrev, for 19 minutter siden:

Bryllupsespalier

http://www.bryllupsleksikon.dk/vielsen/espalier.html

Med brudeparrets særlige interesser og specielle job kan der ikke være tvivl om, hvorledes en sådan festlighed bør fejres. Gæsterne danner espalier med sænkede sabler og sørgemusik. Ved parrets fremkomst kommanderes alle sabler "skråt op" - og champagneflaskerne knalder.

(Jeg forsøgte bare at være morsom, men det var åbenbart ikke stemningen på det tidspunkt). - Hjertelig til lykke.

Jeg synes den var sjov :) lidt fis kan man vel godt tage på en heldig mand det kort forinden har snakket med sin kommende hustru og fundet ud af at hun stopper som den skønneste glædespige :) det er jo en heldig kartoffel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

F***!

Nu er klokken 03.30 om natten...

Kan simpelthen ikke sove

Har total trip over Kira/Clara er stoppet! 

:-(:-(:-(

Ærgeligt hun pludselig, uden advarsel, er væk for evigt...

Det er en underlig følelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

F***!

Nu er klokken 03.30 om natten...

Kan simpelthen ikke sove

Har total trip over Kira/Clara er stoppet! 

:-(:-(:-(

Ærgeligt hun pludselig, uden advarsel, er væk for evigt...

Det er en underlig følelse..

Ja, ja. Tag ind til SexyClub på mandag og gå om bord i Cat. Hun kan nogle af de samme øvelser. Hun har jo også arbejdet sammen med Clara. så kan I diskutere sammenlignende sexkunst på boreplatformen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, for 13 timer siden:

F***!

Nu er klokken 03.30 om natten...

Kan simpelthen ikke sove

Har total trip over Kira/Clara er stoppet! 

:-(:-(:-(

Ærgeligt hun pludselig, uden advarsel, er væk for evigt...

Det er en underlig følelse..

Ej okay, jeg tænker faktisk at det er sundt for dig at hun er stoppet. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
ppd skrev, for 13 timer siden:

F***!

Nu er klokken 03.30 om natten...

Kan simpelthen ikke sove

Har total trip over Kira/Clara er stoppet! 

:-(:-(:-(

Ærgeligt hun pludselig, uden advarsel, er væk for evigt...

Det er en underlig følelse..

Tag en snak med nille - han vil muntre dig op :) der er ikke en spand fuld men et land fuld - og så måske lige arbejde lidt med tilknyningsmøstret til glædespiger :) det er for sjov :))) ikke for evigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 2016-02-15 at 16:36:

Op med humøret, der kommer altid en ny sporvogn :) jeg har sagt farvel til mange piger igennem tiden..

...men en petite som tar sandwich kommer kun vart 10 år :( ...och det är därmed långt mellan avgångarna.

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Tag en snak med nille - han vil muntre dig op :) der er ikke en spand fuld men et land fuld - og så måske lige arbejde lidt med tilknyningsmøstret til glædespiger :) det er for sjov :))) ikke for evigt :) 

Bestemt. Det er for sjov! , men nu ER der altså forskel på pigerne og deres udstråling!!

Og Clara og Laura VAR/ER altså MEGET specielle!

Som Loppan skriver: HVOR, OH HVOR findes der unge (danske) piger (+20) med sådan et flot/feminin(e)ansigt(er) som tager dobbelt penetration som var det en leg?

HARD TO FIND!

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
ppd skrev, for 14 minutter siden:

Bestemt. Det er for sjov! , men nu ER der altså forskel på pigerne og deres udstråling!!

Og Clara og Laura VAR/ER altså MEGET specielle!

Som Loppan skriver: HVOR, OH HVOR findes der unge (danske) piger (+20) med sådan et flot/feminin(e)ansigt(er) som tager dobbelt penetration som var det en leg?

HARD TO FIND!

 

Klar gode det var for sjov :) og du har da ret de er unikke :) på hver deres måde ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjældent et GB har fået 2 fulde sider med kommentarer.

Det betyder bare at Clara/Kira og Laura må have været/være ( Gud Ske Tak Og Lov) blandt de bedste/mest interessante  i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...