Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Thara i Hvidovre

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja men jeg fik behovet for massage og en tømning så fredag skulle afsluttes med en afslutning, hente penge i automaten, kørte til adressen der kan findes på hjemmesiden www.thara.dk ind i butikken hvor der sad en og spiste mad, jeg blev vist ned i kælderen, som kunne trænge til en mere effektiv ventilation kom på briksen og en pude til hovedet, inden da afregnede jeg med 500 kroner og massagen begyndte en times thai massage var bestillingen, og ja jeg fik da massage ikke særlig systematisk men tilforladelig, og tiden holdt fint, tæt på tidsafslutningen kom tilbud om en håndtrold for blowjob kunne ikke komme på tale, jeg takkede ja til tilbud og fik et noget mekanisk håndjob efter tømning kom der aftørring og så tog jeg tøj på sagde farvel og tak i alt kom jeg af med 700 kroner, og alt var jævnt tenderende til de kedelige/dårlige.

komme igen nej der er bedre muligheder på vejen andre husnumre.

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

komme igen nej der er bedre muligheder på vejen andre husnumre.

Alko

Ja det er jo det. Og andre gader,

700 kr for noget temmeligt kedeligt er temmeligt meget. Men tak for udmeldingen.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv en træls oplevelse, har ellers været ved Thara mange gang og har altid fået en super massage, så håber da hun bare har haft en dårlig dag. Selv om det stadigvæk er træls for dig;-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Bananas det er jo den risiko man kan komme til at løbe når man vil prøve noget der ikke af andre er berømmet, og 700 er ikke den store formue for mig så det er ok for mig, jeg blev jo klogere.

Stener muligt at det blot er en dårlig dag , men dårlig er den for mig og super fint du mange gange får fin og super massage godt for dig, ærgerligt for Thara at hun mislykkedes med mig.

Tak for at i læste og kommenterede mit indlæg

vh Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Bananas det er jo den risiko man kan komme til at løbe når man vil prøve noget der ikke af andre er berømmet, og 700 er ikke den store formue for mig så det er ok for mig, jeg blev jo klogere.

Enig. Det er et arbejde der skal gøres og erfaringer der skal fåes. Noget skal det jo koste at blive klog og erfaren ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...