Hop til indhold

Recommended Posts

Håber at nogen her kan hjælpe mig med at finde en god thai massage klinik. De skal være gode til olie-massage, men også gerne tilbyde 'ekstra'. Kunne godt tænke mig at prøve at få massage samt 'ekstra' af to piger – ikke for gamle - på samme tid - og de skal helst være nøgne under hele seancen. Nogle gode tip på et sted nær København?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrønKBH skrev, for 43 minutter siden:

Håber at nogen her kan hjælpe mig med at finde en god thai massage klinik. De skal være gode til olie-massage, men også gerne tilbyde 'ekstra'. Kunne godt tænke mig at prøve at få massage samt 'ekstra' af to piger – ikke for gamle - på samme tid - og de skal helst være nøgne under hele seancen. Nogle gode tip på et sted nær København?

http://www.thaismilemassage.dk/cms/index.php?Personale

Jeg tror, den lille gule hytte på Buddinge Hovedgade 115, vil være noget for dig. Pigen i den røde kjole er Mama på stedet, men hun giver også massage af forskellig slags. Pigerne plejer også at være gode til at arbejde sammen om opgaven to og to. - Stedet er pænt og ordentligt med gode bademuligheder. - Rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina og Amber på Asger Rygs gade, kan godt gøre det sammen. De er 40+ begge to, men umanerligt lækkre. Men skal du have begge to, og til fuld pakke, så koster det en peng eller to.

Jeg har også prøvet det i Buddinge. Men det var et stykke tid siden, og ikke meget at skrive hjem til mor om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Bananas, för böveln!   Mor är väl den sista person på denna planeten att berätta om sina besök hos 'köpepiger' för?! 

Jag skulle hellre utforska om det gäller samma naturlagar i helvetet som i vårt universum...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal fortælle alt for mor, Lillemand. Hvis alle gjorde, skulle det straks blive bedre på jorden.:)

Undskyld afsporingen, mor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 51 minutter siden:

 

Jeg har også prøvet det i Buddinge. Men det var et stykke tid siden, og ikke meget at skrive hjem til mor om.

Dedr er forskel på Buddinge Hovedgade 115 og Buddingevej 211B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 16 minutter siden:

Dedr er forskel på Buddinge Hovedgade 115 og Buddingevej 211B

I know. Du linkede til den ene, og jeg til den anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...