Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Har skrevet med et forskellige personer også nogle herinde så nu spørg jeg jer eksperter. På ingen mod racistisk ment. Men hva er bedst i følge jer at være sammen med en sort eller hvid begge i 20-25 års alderen, og hva er mest sikrest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikrest er at aldrig være sammen med nogen - nogensinde. Smid computeren og smartphonen ud, læs en historisk bog om juratiden og drik en kop urtethe. Det er temmelig sikkert. Hvis det ringer på døren, lad være med at åbne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nymfen22 skrev, for 23 timer siden:

Har skrevet med et forskellige personer også nogle herinde så nu spørg jeg jer eksperter. På ingen mod racistisk ment. Men hva er bedst i følge jer at være sammen med en sort eller hvid begge i 20-25 års alderen, og hva er mest sikrest.

Lad os nu tage dit spørgsmål alvorligt. Du spørger om sikkerhed. Så vil jeg anbefale, at du går til en af de kendte klinikker (bordeller). Priserne er måske lidt højere, end du kan finde på det "frie" marked. Men der vil være flere kvinder/piger omkring dig, som vil være interesserede i, at du får en god oplevelse. Om pigen er hvid, sort eller chokoladefarvet er underordnet. De fungerer nogenlunde ens.

Hvis du kan huske det i farten, så sig pænt tak til pigen, når du har fået udløsning i hende. Og prøv at snakke lidt med hende om oplevelsen. Det vi du have glæde af senere, når du næste gang skal prøve en ny pige. Så er du lidt mere erfaren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 11/2/2016 at 09:54:

Lad os nu tage dit spørgsmål alvorligt. Du spørger om sikkerhed.

Det fås ikke. Heller ikke på "kendte klinikker" jf. adskillige negative anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...