Hop til indhold
Gæst

Hva er bedst

Recommended Posts

Gæst

Hva vil i anbefale hvis det første gang man bestiller en pige. Hva får man mest ud af en der er 20-29 år eller 35-39 år. Hvor der størst nydelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nymfen22 skrev, for 44 minutter siden:

Hva vil i anbefale hvis det første gang man bestiller en pige. Hva får man mest ud af en der er 20-29 år eller 35-39 år. Hvor der størst nydelse 

Det kan ikke man specifikt sige, alle har sine kvaliteter. De bedste oplevelser jeg har haft, er med "voksne" privat piger, der IKKE tænker på at presse alt ud af  din tegnebog som muligt.

Sørg for at du har mulighed for at tale med den pige du vælger, DET får man IKKE få lov til på de etablerede klinikker.

Redigeret af BigDick
Tilføjelse til citat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Jeg ville vælge en dansk pige gerne en lidt ældre,  som måske gerne selv vil ha noget ud af det...  som BIGDICK skriver en privat ku være godt.. jeg fik min første oplevelse hvor jeg kom hos hende privat, hun var 45 år og leverede nok det bedste købesex jeg nogensinde har prøvet m hensyn til det blide sex..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jomfru er det vil bedst at tage den unge på 20-26 år med god krop som koster 100 kr ekstra i stedet for en en på 40 som krop måske er dårlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nymfen22 skrev, for 6 timer siden:

Som jomfru er det vil bedst at tage den unge på 20-26 år med god krop som koster 100 kr ekstra i stedet for en en på 40 som krop måske er dårlig 

Helt uenig. Som jomfru får man mest ud af en, der har erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nymfen22 skrev, for 3 timer siden:

Så jeg skal tage hende på 40 ? Syntes du. Er det bedre sex 

Kommer vel an hvor aktiv du selv er.

Måske du skulle finde en på din egen alder da mange af os modne kvinder ikke syntes det er fedt med en fyr på 18 da vores børn er jævnaldrende med dig , ikke fedt . Men måske du har heldet med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig med Ida, han har jo flere indlæg herinde, og tror ikke han når mere end 2 min så har han oversprøjtet det hele. Emnerne høre måske mere under et andet forum herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...