Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Black Sails

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

En serie som kører på netflix. Åh  elsker sådanne Piratfilm! Havnebumsen kunne snildt forestille sig som Kaptajnen på skibet på vej ud på plyndringstogt :-) og hver nat i havn spenderes med en ny skøge eller 2 :cool:

Det vovede liv på de 7 have what a life

Nå ligesom EG centrerer filmen sig meget om et bordel og skøgerne. Havnebumsen kan ikke lade være med at trække på smile båndet over hvordan skøgerne manipulerer med og kører rundt med Mændene. Bilder dem historier ind, får Mændene til at forelske sig i dem og får Mændene til at fortælle alverdens hemmeligheder og spendere alle deres Penge hos skøgerne. Alt sammen virker legende let hvor Mændene bliver viklet ind i edderkoppens spind uden at lægge mærke til det.

Nu er det kun film og sådan bliver Mænd naturligvis ikke styret og manipuleret i den virkelige verden af skøger og andre kvindfolk... Eller gør de? ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Black Sails er også bare total favorit her, glæder mig til næste sæson. (Er den begyndt...???!!!)

Hele miljøet og plottet og de flotte billeder fra Caribbean er bare godt at se på, og sikke kvinder -både i intelligente, smukke og hårdtslående. Især bordelmutte er en sveske, lige efter mig smag. En udspekuleret lille bitch som bare er bedårende smuk, især uden tøj på ;)

Herligt tidsfordriv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eastwood skrev, for 41 minutter siden:

Black Sails er også bare total favorit her, glæder mig til næste sæson. (Er den begyndt...???!!!)

Hele miljøet og plottet og de flotte billeder fra Caribbean er bare godt at se på, og sikke kvinder -både i intelligente, smukke og hårdtslående. Især bordelmutte er en sveske, lige efter mig smag. En udspekuleret lille bitch som bare er bedårende smuk, især uden tøj på ;)

Herligt tidsfordriv. 

3 sæson er i gang på HBONordic, 3 afsnit blev tilgængeligt i søndags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 4 timer siden:

3 sæson er i gang på HBONordic, 3 afsnit blev tilgængeligt i søndags.

Jeg har vist ikke adgang til HBO, så må vente til den kommer på DR3 eller netflix.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hvis man ikke har HBO abonnement og ikke kan vente til de kommer på Netflix. Så kan mange serier ses her:

http://couchtuner.at/tv

eller her:

http://stream-tv2.ag

Dog er det på eget ansvar, da der nok ikke er licens aftaler mellem disse hjemmesider og dem som har rettighederne til serierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelthen en konge fed serie! jeg gør som regel det at jeg skifter mellem de 2 tjenester  (Netflix, Hbo), så i denne tid hvor Black Sails, Vikings og snart Game of Thrones kører på Hbo har jeg abonnement på den tjeneste, og når det der så ellers skal ses og bliver set impulsivt er ovre, skifter jeg tilbage til Netflix hvor udvalget af Serier og film er lidt størrere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havebumsen er igang med sæson 2

kongereplik fra Jack Rackham da han er stævnet til søs igen efter en del kvindefnidder i land

Jack: Kan du høre det ?

Quotermaster: øh høre hvad ?

Jack: stilhed for Kvinder, fantastisk

Åh ja, det kan man nogengange have brug for! bare til søs nyde vinden og slippe tankerne fri uden alverdens bøvl. Alternativ hvis man ikke har mulighed for at komme til havs så sætte sig på Molen med en kold :-)

p.s kører vikings på Netflix?? emnet er ligeledes lige Havnebumsen.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Black Sails er en super fed serie... men kan vi ikke få lidt mere spænding på havene fremfor pirat-politik om IKKE at være pirater mere ?? 

Men stik mig da en tur i høet med quatermaster Billy ANYDAY!!!! han er da for lækker lækker.....  han var også eneste grund til at jeg gad se Merlin...  I rollen som Percival var han også mega hot

Men GoT må godt snart lægge fra land....   fuck jeg glæder mig til at den serie kommer... den er alt for fed.... og jeg må indrømme at jeg bare har fået noget for Tyrion....  seriens bedste replik til dato må være 

"The dwarf lives until we find a cock merchant."

efterfulgt af : 

It will be a dwarf size cock...  til hvilket Tyrion siger 

GUESS AGAIN :):):)

elsker simplethen den scene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Jeg melder mig i koret.... :)

Havde gået udenom den på Netflix et par gange, tænkte den ikke lige var mig, havde set 1-2 minutter af den for et stykke tid siden, og den havde ikke rigtigt fanget mig. 

Så igår tænkte jeg nu ville jeg give den en chance og se lidt mere en 1-2 minutter, når nu i andre havde givet serien positivt feedback, fik set hele 3 episoder igår, den er jo super fed og jeg er også bidt nu.

Tak for tippet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kysseglade Molly skrev, for 7 minutter siden:

Jeg melder mig i koret.... :)

Havde gået udenom den på Netflix et par gange, tænkte den ikke lige var mig, havde set 1-2 minutter af den for et stykke tid siden, og den havde ikke rigtigt fanget mig. 

Så igår tænkte jeg nu ville jeg give den en chance og se lidt mere en 1-2 minutter, når nu i andre havde givet serien positivt feedback, fik set hele 3 episoder igår, den er jo super fed og jeg er også bidt nu.

Tak for tippet :) 

Ja den er fantastisk :-)  og velbekomme. Du er iøvrigt med i version 2 af serien…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Eastwood skrev, den 9. februar 2016 at 13:15:

Jeg har vist ikke adgang til HBO, så må vente til den kommer på DR3 eller netflix.

HBO kører med et måned gratis for nye brugere pt, -hvis du ikke ønsker at fortsætte sletter du blot din konto inden det måned er omme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...