Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer. Håber i vil hjælpe.

Har aldrig før været ved thaimassage, men vil gerne prøve det. Hvilket sted er bedst på trøjborg?

Er ikke så meget for ladyboys, eller at der kun er et forhæng for til andre gæster :-)

Skal man ringe og bestille tid? Hvem skal man spørge efter?

Håber i vil hjælpe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at søge efter thailisten og her på forum, så tror jeg du finder svar. Ellers så spørg igen. Evt. mere præcist hvad du søger. Du kan altid bestille tid, men det er meget sjældent at du kan forvente at den bliver overholdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har i en lang årrække været "stamkunde" ved Somkhid (og anmeldt det flere gange). Er aldrig blevet behandlet dårligt der, men ok der har været svingende kvalitet. Plejer at bestille tid og har aldrig oplevet det ikke er blevet overholdt.

Det er udmærkede lokaler og jeg har kun en enkelt gang oplevet, at der var flere i rummet. Den ene gang var det en anden kunde, der lige var blevet færdig. Så under min massage, var der ikke noget.

De får mine varmeste anbefalinger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...