Hop til indhold

Recommended Posts

Prøver lige at skrive anmeldelsen igen, da jeg kom til at skrive den i en forkert forum. 

Jeg besøgte juliepigen i fredags i bording.

Da jeg ankom åbnede en meget smilende smuk kvinde, med en rigtig flot krop døren. Billederne på hendes profil er 100 % rigtige.

Hun er en meget smuk, sød og jordnær pige, hvor man både får en meget god forspil og rigtig  kæresteoplevelser. Fik tilbud om bad, så hun går op i hyggiejne og det er plus fra min side. Stedet var rent og hyggeligt indrettet. 

Smiler stadig hver gang jeg tænker på besøget hos juliepigen  Så  jeg skalhelt klart besøge hende igen uden tvivl! 

Det der var mest irriterende ved besøget med juliepigen var, at tiden går for hurtigt;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var også forbi i fredags og det eneste man kan sige er mega sød og lækker pige , nem at snakke med

 som jeg skrev til hende efter hade lyst til at tage hende med hjem 

skal bare prøves igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Jeg havde den kæmpestore fornøjelse at besøge Juliepigen i Bording fredag aften i sidste uge. Utroligt sød og frisk pige, og rent fysisk er hun noget af det lækreste, jeg meget længe har set. Åleslank, fit og petit med de lækreste babser og den frækkeste flade pigemave <3. Hun har jo næsten ikke et overflødigt gram fedt på kroppen - lige noget for mig :-)  Jeg synes ikke helt hendes billeder viser, hvor lækker hun rent faktisk er. Det mest vellignende er nok det billede, hvor hun er på vej op af vandet. <3

Jeg var lidt nervøs da jeg ankom, men det gik hurtigt over, for jeg var knap nok kommet ind ad døren og sagt hej, før hun snavede og krammede mig godt og grundigt. Så man må da sige, at hun får en til at føle sig velkommen.

Vil ikke røbe de slibrige detaljer, men kan da roligt sige, at det alt i alt var en himmelsk GFE oplevelse ;-)

 

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Duterte

Det eneste negative ved Juliepigen må da være at hun ikke befinder sig i Kbh :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Brysterne

har meget svært ved at se om de er ægte eller hjulpet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se det skulle gør nogen forskel beklager og sige det hvis hendes bryster passer med størrelsen af resten af hende krop så er det ikke noget problem 

Skal lige sige har kun set hende på billeder endtil videre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tror jeg, jeg fandt min muse' inden for glædespiger.

havde i dag, den kæmpe fornøjelse at møde Juliepigen i Bording.

SMS booking og bekræftelse via telefonsamtale med en pige der smiler både når hun skriver SMSer, og når du taler med hende i telefonen.

selve mødet må jeg bare sige wauuuu. Døren blev åbnet af en smuk pige. (Sådan en 90 % af Danmarks mænd ville vende sig om og kigge efter, og de som ikke ville er de 10% der er på det andet hold:-D) Det rykkede straks i lille Aage, og jeg tænkte, det her bliver godt.

efter en skyller gik vi op på pigeværelset, og der gik ikke længe inden der var godt gang i den. Jeg vil ikke beskrive malende hvad der foregik, men blot oplyse de som læser med om at det som Julie skriver i sin annonce, det lever hun til fulde op til, og måske endda mere. Specielt vil jeg nævne vand tricket. Uha uha, det var saftsuseme pirrende for lille Aage. De af jer der har besøgt Julie ved sikkert hvad jer taler om. De af jer der ikke har, må se at komme afsted.:-D så i kan prøve det.

jeg har fundet min muse, jeg kan 100% sige at det nok er den bedste omgang jeg har fået i mit liv, og jeg er altså ikke nogen års unge.:-D, og har prøvet en del i mine år.

jeg kommer helt sikkert igen, og igen, og igen, og igen, og igen ect. ect.ect........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte din oplevelse.

Jeg var der lørdag og blev nærmest blæst omkuld af skønheden, og ikke mindst oplevelsen på 1 sal, med olie indsmøring, super blow, og de stillinger jeg efterfølgende ønskede.

Hun er sød, smuk og ikke mindst en begavet pige at være sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, den 31. jul. 2016 at 18:00:

Så tror jeg, jeg fandt min muse' inden for glædespiger.

havde i dag, den kæmpe fornøjelse at møde Juliepigen i Bording.

SMS booking og bekræftelse via telefonsamtale med en pige der smiler både når hun skriver SMSer, og når du taler med hende i telefonen.

selve mødet må jeg bare sige wauuuu. Døren blev åbnet af en smuk pige. (Sådan en 90 % af Danmarks mænd ville vende sig om og kigge efter, og de som ikke ville er de 10% der er på det andet hold:-D) Det rykkede straks i lille Aage, og jeg tænkte, det her bliver godt.

efter en skyller gik vi op på pigeværelset, og der gik ikke længe inden der var godt gang i den. Jeg vil ikke beskrive malende hvad der foregik, men blot oplyse de som læser med om at det som Julie skriver i sin annonce, det lever hun til fulde op til, og måske endda mere. Specielt vil jeg nævne vand tricket. Uha uha, det var saftsuseme pirrende for lille Aage. De af jer der har besøgt Julie ved sikkert hvad jer taler om. De af jer der ikke har, må se at komme afsted.:-D så i kan prøve det.

jeg har fundet min muse, jeg kan 100% sige at det nok er den bedste omgang jeg har fået i mit liv, og jeg er altså ikke nogen års unge.:-D, og har prøvet en del i mine år.

jeg kommer helt sikkert igen, og igen, og igen, og igen, og igen ect. ect.ect........

Stort smil for din skønne anmeldelse :-) 

jeg glæder mig meget til at forføre dig igen ;-):-) 

stort kys Julie 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 31. jul. 2016 at 18:52:

Kan kun bekræfte din oplevelse.

Jeg var der lørdag og blev nærmest blæst omkuld af skønheden, og ikke mindst oplevelsen på 1 sal, med olie indsmøring, super blow, og de stillinger jeg efterfølgende ønskede.

Hun er sød, smuk og ikke mindst en begavet pige at være sammen med.

Tusind tak for den fine anmeldelse :-) 

Stort kys Julie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj .  

Bliver da nød til at besøge Julie med de fine anmeldelser .  Hvilket nummer skal man skrive til for at booke ?  Der findes ikke nogen vagtplan ? 

Med venlig hilsen 

Sexhans 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Jeg havde den store fornøjelse at besøge Julie i går aftes, en alt for kort time...

jeg har besøgt Julie før, så jeg viste derfor hvad der kan forventes, og skal vi ikke bare sige at jeg ikke blev heller ikke skuffet denne gang. Hun åbnede døren i en top sexet stram hvid kjole... bare det syn WOW ... den pige må være skyld i en del trafik uheld hver sommer, for man kigger bare ikke den anden vej med mindre man er på det andet hold ;) og som andre er inde på så er hun en af de få piger der får billederne til at blegne, i forhold til virkeligheden.

Og så er hun tilmed utroligt sød og nem at tale med.

Sexen, ja jeg smiler stadig, skal vi ikke bare lade den ligge der.

gentagelse 100% 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...