Hop til indhold
xxpeter

Udenlandske Piger i DK

Recommended Posts

Hej Admins

Kunne det ikke være en ide at lave et seperat forum til anmeldelser af udenlandske piger i dK.

 

noget ala det i har for sugarbabes, så et til udenlandske piger i dk og et til os  der "køber dansk"

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 10 minutter siden:

Hej Admins

Kunne det ikke være en ide at lave et seperat forum til anmeldelser af udenlandske piger i dK.

 

noget ala det i har for sugarbabes, så et til udenlandske piger i dk og et til os  der "køber dansk"

Indrømmet - som pige der primært er i KBH hvor det vrimler med "gæstearbejdere" - ville jeg også virkelig ønske at der blev lavet denne opdeling. 

Det ville være rigtig rart at blive anmeldt sammen med kolleger fremfor døgnfluer der ikke er her for at skabe noget der er langsigtet og som i realiteten kan være ret så lige glade med hvordan de behandler mændene fordi de alligevel skrider efter få uger. Eller endnu værre - blive placeret i samme forum som kvinder der (gud forbyde det) ikke er her af egen fri vilje :( 

Jeg synes det er en rigtig god ide - det ville højne relevansen af anmeldelserne for et meget stort segment der går op i at købe dansk.... og som netop tager afstand fra enhver mulighed for at kvinden ikke er her af egen fri vilje!!  

Thumbs up for forslaget! 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god ide, men burde så oprettes som underforum i hver Landsdel.

Det er ikke kun i KBH de Danske piger er i undertal :)

Faktisk burde det vel egentligt være de Danske der fik et underforum, da det er dem der er færrest af. Max 6 Danske ud af 26 piger annoncerer på E.B idag på Fyn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 12 minutter siden:

Skal vi så ikke også have et underforum for økologiske varer? Jeg synes forslaget virker en anelse racistisk.

Thai forum er da aldrig blevet kaldt sådan noget, er det :) ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så også racistisk kun at ville købe danske jordbær? Syntes da også det er en fin idé xxpeter kommer med så længe vi stadig holder det under hver landsdel så man slipper for at spilde tid på de kjøvenhavnske annoncer.

Redigeret af Buzz Light
Tilbage på sporet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

Indrømmet - som pige der primært er i KBH hvor det vrimler med "gæstearbejdere" - ville jeg også virkelig ønske at der blev lavet denne opdeling. 

Det ville være rigtig rart at blive anmeldt sammen med kolleger fremfor døgnfluer der ikke er her for at skabe noget der er langsigtet og som i realiteten kan være ret så lige glade med hvordan de behandler mændene fordi de alligevel skrider efter få uger. Eller endnu værre - blive placeret i samme forum som kvinder der (gud forbyde det) ikke er her af egen fri vilje :( 

Jeg synes det er en rigtig god ide - det ville højne relevansen af anmeldelserne for et meget stort segment der går op i at købe dansk.... og som netop tager afstand fra enhver mulighed for at kvinden ikke er her af egen fri vilje!!  

Thumbs up for forslaget! 

Hvor har du ret Jasmin, nu ved jeg godt jeg bevæger mig ud på dybt vand, men min egen erfaring er også at mange øst piger er rene penge maskiner og er ret ligeglade med hvordan vi mænd bliver behandlet når de alligevel daffer af igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buzz Light skrev, 1 time siden:

Er det så også racistisk kun at ville købe danske jordbær? Syntes da også det er en fin idé xxpeter kommer med så længe vi stadig holder det under hver landsdel så man slipper for at spilde tid på de kjøvenhavnske annoncer.

enig - det skal ligge som et underforum pr landsdel - på linie med efterlysninger... 

det  er en fremragende god ide!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, 1 time siden:

Hvor har du ret Jasmin, nu ved jeg godt jeg bevæger mig ud på dybt vand, men min egen erfaring er også at mange øst piger er rene penge maskiner og er ret ligeglade med hvordan vi mænd bliver behandlet når de alligevel daffer af igen.

Det er tilladt at være lidt kritisk når man udvælger en pige at besøge. Der findes en del udenlandske piger som giver god service, ligesom der findes udenlandske piger der er her mere eller mindre fast, eller i hvert fald jævnligt vender tilbage. Så en sådan opdeling kan godt blive vanskelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 3 timer siden:

Skal vi så ikke også have et underforum for økologiske varer? Jeg synes forslaget virker en anelse racistisk.

Kære Fisseslikkeren:)

Racistisk! - -  ah du, det synes jeg er gevaldigt i overkanten. Hvis det står til troende, at de danske piger er i et stort undertal, så kan det da være en fordel for alle parter med en opdeling i danske piger og udenlandske piger, dvs nemmere for danske/udenlandske mænd der søger de få danske piger der tilsyneladende er, og danske/udenlandske mænd der søger udenlandske piger. ( og skal de udenlandske mænd og de udenlandske piger så yderlig opdeles - så bliver det først uoverskueligt)

Jeg har også været herinde så længe, at jeg forstår der er en stor risiko for blandt de udenlandske piger, at løbe ind dem der bare er her og skal score sig nogle penge hurtigst muligt - dem der direkte snyder billeder/alder/snyd i lange baner - dem der er handlet - dem der udnyttes på groveste af alfonser - dem der er tæsket og pint til at sælge sex - osv - osv . Gudskelov er der mange mænd der tager afstand fra at besøge disse piger, incl mig selv.

De mænd der søger de udenlandske piger, det er jo deres eget valg og de kender eller lærer den risiko, der også kan være forbundet hermed - eller goder det forekommer vist også ind imellem. 

Når jeg siger incl mig selv, - tja så har de 2½ år jeg været herinde fået rykket mig noget fra hårdnakket nægte, at købe fisse - til nu at min min moral er blevet noget flosset, og jeg igen skal prøve at opleve det frække ved at  - - - - - - , og det bliver kun de danske :wub: jeg besøger og herinde fra  - - danske kvinder og danske mænd passer rigtigt godt til hinanden - for det meste, ligsom ude IRL

- nå måske lidt firkantet sat op - og måske får jeg en eller flere smagsdommere fra nogle andre debatter om etnicitet på nakken.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

kort og godt ....ikke flere fora , tak :)

Det kan ikke være så vanskeligt at scrolle forbi de (alt for få) anmeldelser

der er rigeligt med segmenteringsmuligheder - og hvor skal grænsen så gå næste opdeling -

over/under 60 kilo ?

over/under 1,70

over/under BMI på 23

over/under 30 år

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

@Jasmin Tror du der er flere gæstearbejdere i KBH fremfor eksempelvis Fyn? altså forholdsmæssig… ( kun en bi-spørgsmål ikke specielt relevant for emnet)

Generelt er EG så stort nu, så det kan holde til flere underforummer uden at blive udvandet. Jeg kan sagtens se ideen i forslaget!

Men vil da gerne udvide spørgsmålet til også at gælde Tysklandsforum. Her har vi "tyskland" "efterlysninger" og "FKK"

Jeg kunne godt tænke mig der yderligere kom et underforum der hedder flatrateklubber. Idag bliver flatrate placeret i en pærevælling under "Tyskland" og "FKK" meget uoverskueligt og nye fatter absolut intet af forskellene imellem de forskellige koncepter. Der bliver spurgt om og om til det i tyskland forum under anmeldelser og "FKK"

så fremadrettet " tyskland" " efterlysninger" "fkk" og "flatrate"

Yderligere kunne det være rigtig godt, hvis der i toppen af fkk og flatrate forummerne var bundet en tråd der fortæller hvad flatrate og fkk er og hvad forskellen er på de 2 koncepter. Såfremt i ønsker sådan en låst tråd i toppen af forummet vil jeg gerne stå for teksten hvis i ønsker det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 7 minutter siden:

kort og godt ....ikke flere fora , tak :)

Det kan ikke være så vanskeligt at scrolle forbi de (alt for få) anmeldelser

der er rigeligt med segmenteringsmuligheder - og hvor skal grænsen så gå næste opdeling -

over/under 60 kilo ?

over/under 1,70

over/under BMI på 23

over/under 30 år

 

 

Kære Heine :)

- 60kg - 1,70m - BMI 23 - 30år  

Dertil når det aldrig, - men du har da en pointe i, som jeg antager du mener, - hvor mange overordnede inddelinger er der behov for ;).

Jeg synes relevant fordi de danske:wub: drukner i en stor mængde udenlandske.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 24 minutter siden:

@Jasmin Tror du der er flere gæstearbejdere i KBH fremfor eksempelvis Fyn? altså forholdsmæssig… ( kun en bi-spørgsmål ikke specielt relevant for emnet)

Generelt er EG så stort nu, så det kan holde til flere underforummer uden at blive udvandet. Jeg kan sagtens se ideen i forslaget!

Men vil da gerne udvide spørgsmålet til også at gælde Tysklandsforum. Her har vi "tyskland" "efterlysninger" og "FKK"

Jeg kunne godt tænke mig der yderligere kom et underforum der hedder flatrateklubber. Idag bliver flatrate placeret i en pærevælling under "Tyskland" og "FKK" meget uoverskueligt og nye fatter absolut intet af forskellene imellem de forskellige koncepter. Der bliver spurgt om og om til det i tyskland forum under anmeldelser og "FKK"

så fremadrettet " tyskland" " efterlysninger" "fkk" og "flatrate"

Yderligere kunne det være rigtig godt, hvis der i toppen af fkk og flatrate forummerne var bundet en tråd der fortæller hvad flatrate og fkk er og hvad forskellen er på de 2 koncepter. Såfremt i ønsker sådan en låst tråd i toppen af forummet vil jeg gerne stå for teksten hvis i ønsker det.

 

:)Kære Liderlig-fyr:)

- jeg tror faktisk, når du nævner de tyske "slaraffenland", og indbyder de danske :wub:til diskussion om diverse underinddelinger, - - -  så er der nok en risiko for, at du vil opleve det som at stikke din hånd ind i et "hvepsebo":mad: - de tyske lyksaligheder  raaager de danske piger:wub: en skid. 

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 29 minutter siden:

Kære Fisseslikkeren:)

Racistisk! - -  ah du, det synes jeg er gevaldigt i overkanten. Hvis det står til troende, at de danske piger er i et stort undertal, så kan det da være en fordel for alle parter med en opdeling i danske piger og udenlandske piger, dvs nemmere for danske/udenlandske mænd der søger de få danske piger der tilsyneladende er, og danske/udenlandske mænd der søger udenlandske piger. ( og skal de udenlandske mænd og de udenlandske piger så yderlig opdeles - så bliver det først uoverskueligt)

Jeg har også været herinde så længe, at jeg forstår der er en stor risiko for blandt de udenlandske piger, at løbe ind dem der bare er her og skal score sig nogle penge hurtigst muligt - dem der direkte snyder billeder/alder/snyd i lange baner - dem der er handlet - dem der udnyttes på groveste af alfonser - dem der er tæsket og pint til at sælge sex - osv - osv . Gudskelov er der mange mænd der tager afstand fra at besøge disse piger, incl mig selv.

De mænd der søger de udenlandske piger, det er jo deres eget valg og de kender eller lærer den risiko, der også kan være forbundet hermed - eller goder det forekommer vist også ind imellem. 

Når jeg siger incl mig selv, - tja så har de 2½ år jeg været herinde fået rykket mig noget fra hårdnakket nægte, at købe fisse - til nu at min min moral er blevet noget flosset, og jeg igen skal prøve at opleve det frække ved at  - - - - - - , og det bliver kun de danske :wub: jeg besøger og herinde fra  - - danske kvinder og danske mænd passer rigtigt godt til hinanden.

- nå måske lidt firkantet sat op - og måske får jeg en eller flere smagsdommere fra nogle andre debatter om etnicitet på nakken.

Mange hilsner

Nyder livet

Kære Nyder Livet (man skal heller ikke gøre andet!)

Jeg bøjer mig i støvet for dine fine og gode ord. Jeg glemte at smide en emoji på:-?. Jeg vil personligt hellere se et forum med opdeling i dansk og udenlandsk i stedet for, at der er et forum for sugardates. Sugardates har jeg en eller anden grad af lede ved - det kan måske også ændre sig, når et besindigt væsen lige indskyder et par ord, men lige nu er det sådan for mig.

Jeg køber aldrig dansk - jeg synes nemlig at det er vildt spændende at prøve noget mere eksotisk. Så jeg kan da se det praktiske i forslaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 34 minutter siden:

@Jasmin Tror du der er flere gæstearbejdere i KBH fremfor eksempelvis Fyn? altså forholdsmæssig… ( kun en bi-spørgsmål ikke specielt relevant for emnet)

honestly - jeg har overhovedet ingen anelser om hvordan fordelingen er. Jeg ved blot at KBH er ved at drukne i mere eller mindre seriøse udenlandske tilbud og at dømme efter antallet af udenlandske kontra danske anmeldelser - så er mine kolleger og jeg kraftigt i undertal og der er ufattelig mange mænd der "tager en for holdet" hver gang der kommer en ny udenlandsk (hvis man skal tro anmeldelserne :):) )

jeg vil mene det både kunne være en mere fordelagtig opdeling for de danske piger og for mændende i begge købs-segmenter hvis anmeldelser af udenlandske piger fik et underforum under landsdelene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 29 minutter siden:

:)Kære Liderlig-fyr:)

- jeg tror faktisk, når du nævner de tyske "slaraffenland", og indbyder de danske :wub:til diskussion om diverse underinddelinger, - - -  så er der nok en risiko for, at du vil opleve det som at stikke din hånd ind i et "hvepsebo":mad: - de tyske lyksaligheder  raaager de danske piger:wub: en skid. 

Mange hilsner

Nyder livet

Her vil jeg lige være med, selv om det ikke er rettet på mig :)

Hvis Eroguide vælger at lægge et Forum med et specielt emne ind ( måske Tyske Klubber ), så er det da er superfin ide også at beskrive de forskellige koncepter. Eroguide er jo en GUIDE, så det falder da helt inden for emnet :)

Skal Danske Piger kun Gælde for Etnisk Danske piger får vi også et problem. Der er jo mange Danske piger, født og opvokset her, Der bestemt ikke er Etnisk Danske, uanset hvor Fynsk de end synger :)

Det bedste her er at Eroguide stadig er meget levende og brugerne sagtens kan se det udvikle sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

mener at et forum for ALLE piger er mere end rigeligt....alt for mange underfora vil gøre det uoverskueligt ....der er alligevel ikke mange Danske piger der bliver omtalt :wink:, og dem der endelig er skal nok sørge for at der bliver serveret mindst 4 sprøjteorgasmer..jo :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 3 minutter siden:

Her vil jeg lige være med, selv om det ikke er rettet på mig :)

Hvis Eroguide vælger at lægge et Forum med et specielt emne ind ( måske Tyske Klubber ), så er det da er superfin ide også at beskrive de forskellige koncepter. Eroguide er jo en GUIDE, så det falder da helt inden for emnet :)

Skal Danske Piger kun Gælde for Etnisk Danske piger får vi også et problem. Der er jo mange Danske piger, født og opvokset her, Der bestemt ikke er Etnisk Danske, uanset hvor Fynsk de end synger :)

Det bedste her er at Eroguide stadig er meget levende og brugerne sagtens kan se det udvikle sig :)

Kære T.Hansen47:)

Når jeg skrev det om de tyske "lyksaligheder" var det fordi Liderlig fyr faktisk indbød en af de lyserøde:wub: til diskussion om deres konkurrenter, jeg tror også jeg kender Jasmin så godt  - - 

Jeg kan godt se, at der opstår en grænseflade i denne situation : Der er jo mange Danske piger, født og opvokset her, Der bestemt ikke er Etnisk Danske, uanset hvor Fynsk de end synger :)    -    jeg har så bare ikke noget bud på løsning - men andre har måske.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nyder livet skrev, for 1 time siden:

Kære T.Hansen47:)

Når jeg skrev det om de tyske "lyksaligheder" var det fordi Liderlig fyr faktisk indbød en af de lyserøde:wub: til diskussion om deres konkurrenter, jeg tror også jeg kender Jasmin så godt  - - 

Jeg kan godt se, at der opstår en grænseflade i denne situation : Der er jo mange Danske piger, født og opvokset her, Der bestemt ikke er Etnisk Danske, uanset hvor Fynsk de end synger :)    -    jeg har så bare ikke noget bud på løsning - men andre har måske.

Mange hilsner

Nyder livet

Nu er Jasmin så intelligent, så hun havde luret at det kun var danske vs udenlandske piger i henholdvis kbh og eksempelvis fyn der var rettet specifik til hende ;-) 

Resten er et suplerende forslag til trådstart. Altså hvis man alligevel skulle igang med at opdele jylland, sjælland og fyn imellem danske og udenlandske piger så ville det ved samme lejlighed være rart hvis man opdelte Tyskland så der både var flatrate og fkk underforum, da det er vidt forskellige ting. 

@Jasmin Ingen tvivl om Danske Piger er en lille nicheting. Lidt uforståeligt, da prisforskellen på 30 min ( som vel er mest efterspurgt) er relativ beskeden. Specielt i lyset  af der er meget hø derude som du er inde på.

Når det er sagt, er vores opfattelse af hvem der leverer god service forskelligt. Mine egne erfaringer ( og de er efterhånden store) siger at herkomsten er knap så vigtig for serviceniveauet. Derimod er døgnfluen vs pige der vil bygge en  forretning op meget vigtig for serviceniveauet, eller kan være det. Døgnfluen er væk i morgen! så det kan på sin vis være pisseligegyldig hvad hun leverer. Derimod skal den mere faste pige tænke på i morgen.

Kunne være spændende, hvis Trine Tease fik lavet en FKK dag i det Jyske eller Fynske, så man kunne få testet serviceniveauet på nogle af pigerne herindfra :-) 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg syntes det er en fin ide så kan man(d) blive mere sikker på at det ikke er en handlet kvinde man(d) købes sex af og at det ikke er besværligt at kommunikere med GP ren win win

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 timer siden:

honestly - jeg har overhovedet ingen anelser om hvordan fordelingen er. Jeg ved blot at KBH er ved at drukne i mere eller mindre seriøse udenlandske tilbud og at dømme efter antallet af udenlandske kontra danske anmeldelser - så er mine kolleger og jeg kraftigt i undertal og der er ufattelig mange mænd der "tager en for holdet" hver gang der kommer en ny udenlandsk (hvis man skal tro anmeldelserne :):) )

jeg vil mene det både kunne være en mere fordelagtig opdeling for de danske piger og for mændende i begge købs-segmenter hvis anmeldelser af udenlandske piger fik et underforum under landsdelene. 

Kære Jasmin:)    

- - ja druuuuukne, der har du så sandelig både set og fornemmet rigtigt. Ser du, jeg rendte selv engang rundt med "pikken ude af bukserne" nede på Istedgade + alle de omkringliggende gader med gadepiger, og kiggede i Ekstra Bladets bagside spalter med de meeeget få massageklinik annoncer der var dengang, og ikke nok med det, så var det før "der blev sat vand over til dig" - dvs du blev født.:) 

Jeg kan se tilbage til ca. 1969 og frem til sommeren 85 hvor HIV pludselig satte en stopper for alt det "frække", og jeg fik en langtidsholdbar kæreste/kone de næste 20år.  I de ca 15år (69 - 85) var der faktisk ikke meget forskel i den måde som Gadepigerne arbejde på - også nogenlunde samme mængde - heller ikke den store ændring i antallet af massageklinikker i Kbh/provinsen. Det samme var tendensen rundt omkring i "udlandet" = de jyske og fynske storbyer. Der skete ikke så meget, en ny massagepige af og til og det samme galt for gadepigerne - ikke de store overraskelser og nyheder., og ingen udenlandske piger - INGEN!!! - først op mod 80érne dukkede der nogle få op, skal vi sige 5%. Jeg vil faktisk sige at udviklingen indenfor sexkøb ændrede sig i samme takt som den øvrige samfundsudvikling, dengang syntes jeg man kunne forudse samfundets udviklingen sådan 8 - 10 år frem (her i 2016 synes jeg ikke jeg kan fornemme mere 2 år frem)

Kbh og Istedgade dengang 69 - 85 : på en travl fredag og lørdag aften, - gadepiger, pigerne i de lumre kælder massageklinikker og Halmtorvet - som jeg erindrer det og et bud ud fra dette ca 250; men på et døgn et samlet gennemtræk på ca. 400. hertil massageklinikkerne i det øvrige Storkøbenhavn of Sjælland Sydhavsøerne ca 150. prøv så selv at regne Århus - Ålborg - Odense hvor alle 3 byer havde gadepiger + de få massageklinikker der vitterlig var spredt rundt i Jylland og Fyn. Mit bud ca 1500 lyserøde:wub:, det var hovedsageligt i storbyerne det foregik. For Sjællands vedkommende var det Istedgade og de omkringliggende gader m.m. Dengang havde pigerne i massageklinikkerne på Istedgade virkeligt travlt!!!! - på fredage og lørdage aftener kunne der være kødannelse ;) og kun danske lyserøde:wub: og kun danske mænd, og ydelserne ligeså overskuelige . svensk - fransk - dansk med eller uden. Dengang var priserne meget højere for et "slaw fisse" end det er idag!!!!!!!! - sig bemærke.

De næste 20 år i ægtesengen med min søde x hvor det stod på partnerbytte, sexklubber, swingerfester osv, og min efterfølgende 12 år singleperiode hvor jeg har brugt fristelserne i div,Dating og hore websides, har fuldstændig udelukket mig fra at følge med i underlivets udvikling fra 1985 og så indtil 2013 hvor jeg første gang dristede mig ind på EG. 

Det er en periode på godt 25 år hvor jeg via EG pludselig får en blik i en for mig gammel kendt verden, og alligevel er den ny - og jeg nysgerrig, for der er sket alt og alligevel intet. Det sidste først : der er stadigvæk liderlige utro mænd og singlemænd og kvinder der lokker :wub:   og penge.

De 25 år gør også, at udviklingen/forskellen vælter lige op i øjnene på mig : i forhold til de 15 år er antallet af lyserøde tilgængelig pr/døgn fornemmer jeg tredobbelt og de danske pigers andel skrumpet gevaldigt i forhold til de 1500 - hvor mange er I på en helt almindelig dag ? - der er ingen gadepiger mere - masaageklinikker - PD - escort = er et tal på 700 helt ude hampen ? - andre ved sikkert mere end mig.

Jeg synes ikke det er uberettiget, når du siger i danske piger er ved at drukne i brodsøer fra udlandet og tilmed garneret med diverse fup og svindel, der bare gør det endnu mere surt for jer.

En anden vinkel der også kan understøtte jeres følelse af at drukne : som jeg har nævnt mange gange er jeg hardcore benægter af at købe mig til fisse - og det skyldes ikke nærighed !!!!! - jeg kan ganske enkelt ikke få over mit hjerte at "nedvurdere" en kvinde, og det føler jeg, at jeg gør når jeg betaler hende - jeg har det bedst med at være vi er i øjenhøjde!!  meeen de sidste 2,5 - 3 år herinde har også ført mig mere og mere ud i moralens flossede område, så inden længe så skal jeg igen prøve at lave en aftale med en lyserød, og ringe på hendes dør og -----

Jeg er kun interesseret i danske piger, og som Ekstra Bladets bagsider er plastret til med annoncer, kan jeg ikke en gang drømme om at kigge på disse bagsider, så er der den uoverskuelige masse af websides med Escort - PD - massageklinikker - osv, jamen der er også mange udenlandske piger + at de få danske piger der er ofte er gengangere ;)

Det er svært at finde jer - I druuukner!!!! , - lige umiddelbart kan jeg se og huske 10 - 15 for mig (andre kan selvfølge færre / flere) og sådan var det ikke i de gode gamle dage.

Jasmin!! - det jeg har skrevet giver det mening og lidt mere forklaring på den udvikling der har været og konsekvenser for danske piger? 

- har du noget at tilføje??

Mange hilsner

Nyder livet

- - og lige når den dag kommer hvor jeg tager mig sammen, så tror jeg tror det ender med en EG - pige:wub: - men kun hvis I synes jeg er værdig hertil.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig med trådstarter.

Men øvelsen er vel ikke så svær?

Thaipiger har deres eget forum, lav det om til udenlandske piger, thaipiger går vel ind under udenlandske? (jeg ved godt de bestemt ikke hiver i tisseren eller noget...de laver ekstra, bom bom eller hvad det nu hedder, som ikke må skrives, for så er de jo urene som Rolf, det er kun os andre der er...xxxxxOg der skal jo tages hensyn til, familen...tralllllalej gab)

Så er der et forum....som nu...et for de dansk

og et for de udenlanske...ordet Thai skal bare rettes til udenlandske

Der skal så bare lige flyttes en del anmeldlser

Hvor svært kan det være?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...