Hop til indhold
Herax

FKK uden bil? :o

Recommended Posts

Hejsa! Jeg har endelig fået oprettet en profil efter at have lurket i et par år.

Jeg tager til påske og/eller sommer en tur gennem Tyskland, og vil rigtig gerne besøge nogle fede steder. I sommers var jeg på Artemis i Berlin, og det var fantastisk.

Mit problem med at besøge andre steder i feks nord-Tyskland er, at jeg ikke har bil/kørekort, hvilket unægteligt besværliggører det hele lidt. Er der nogen her, der kan anbefale nogle klubber, hvor det er til at komme frem med det offentlige? Min plan er besøge forskellige byer og booke hotelværelser, og samtidig være bare lidt kulturel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Tror du skal til NRW der ligger byerne og klubberne meget tæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Herax

Kunne du overveje at rejse sammen med andre her fra Eroguide, der har kørekort?

Det har jeg selv gjort flere gange i godt selskab, og så kan man deles om udgifterne til en lejebil i NRW.

Hvis du vil, kan du oprette en tråd hvor du søger rejsefæller der har kørekort, og se om der er nogle der gerne vil på tur med dig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Nogle klubber tilbyder limousineservice. Ring og spørg eller søg på deres hjemmeside. Atmos i Hamborg tilbyder det med afhentning i city

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...