Hop til indhold

FKK uden bil? :o

Featured Replies

Skrevet

Hejsa! Jeg har endelig fået oprettet en profil efter at have lurket i et par år.

Jeg tager til påske og/eller sommer en tur gennem Tyskland, og vil rigtig gerne besøge nogle fede steder. I sommers var jeg på Artemis i Berlin, og det var fantastisk.

Mit problem med at besøge andre steder i feks nord-Tyskland er, at jeg ikke har bil/kørekort, hvilket unægteligt besværliggører det hele lidt. Er der nogen her, der kan anbefale nogle klubber, hvor det er til at komme frem med det offentlige? Min plan er besøge forskellige byer og booke hotelværelser, og samtidig være bare lidt kulturel.

Skrevet

Tror du skal til NRW der ligger byerne og klubberne meget tæt. 

Skrevet

Hej Herax

Kunne du overveje at rejse sammen med andre her fra Eroguide, der har kørekort?

Det har jeg selv gjort flere gange i godt selskab, og så kan man deles om udgifterne til en lejebil i NRW.

Hvis du vil, kan du oprette en tråd hvor du søger rejsefæller der har kørekort, og se om der er nogle der gerne vil på tur med dig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg har bla en tråd et par punkter længere nede med mulighed for en tur til sommer....

Skrevet

Nogle klubber tilbyder limousineservice. Ring og spørg eller søg på deres hjemmeside. Atmos i Hamborg tilbyder det med afhentning i city

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.