Hop til indhold
sexplorer

Politianmeldelse af fake sugarbabes

Recommended Posts

Vil lige spørge både nuværende og eks- sugardaddies som har oplevet at blive snydt, at blive tillokket til at overføre penge enten som en slags "depositum", forskud før mødet, køb af frække selv-producerede materialer mv. uden at få det lovede fremsendt. Om nogen har foretaget politianmeldelse af disse piger fra bla. Sugardaters.dk, vil jeg meget gerne høre fra, og er også lidt interessert i jeres erfaring omkring dette;) På forhånd tak for jeres input til emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke bondefangeri af liderlige mænd står øverst på Politiets liste i disse tider...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der er så dumme at betale forude eller "depositum" for tjener sgu at blive snydt, man er sgu for dem hvis man vælger at betalte forude, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, 1 time siden:

Dem der er så dumme at betale forude eller "depositum" for tjener sgu at blive snydt,

Sugardating.dk skriver selv på hjemmesiden at man skal undlade at sende penge til personer man ikke kender, da de sikkert ikke vil gøres ansvarlige, hvis nogen gør det alligevel - men du kan jo også anmelde vedkommende til Sugardating.dk, så de evt. kan gennemgå vedkommendes yderligere korrespondance og se om der er grundlag for en politianmeldelse og eller udelukkelse fra Sugardating - det kan måske være mere effettivt end en politianmeldelse :grin:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du betaler for noget du ikke får og aftalen står på skrift, så er der vel en sag i det, ligemeget om politiet har tid eller ej, og SD kan vel se IP på nye og slettet profiler ville jeg gætte mig til - så prøv at lave en politianmeldse hvis du er blevet snydt, vel også kun sådan de kan lære det.

Redigeret af jsfeltwow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Jeg synes det ville være og spilde politiets tid og dermed skattekroner. Hvis man på trods af advarsler giver penge til en ukendt person er man selv uden om at blive snydt!

Hvis en fremmed person på gaden spørger mig om de må låne 1000kr i 5 min for derefter aldrig at vende tilbage , ja så mener jeg også selv jeg er uden om det! Det ville være cirka ligeså dumt at gøre som at give penge til en fremmed pige på nettet ;)

Nu er det jo ikke et helt ukendt fænomen at man som regel altid bliver snydt hvis man betaler penge forud. Så det kan undre en at der stadig er mænd der hopper på limpinden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 4/2/2016 at 07:37:

Sugardating.dk skriver selv på hjemmesiden at man skal undlade at sende penge til personer man ikke kender, da de sikkert ikke vil gøres ansvarlige, hvis nogen gør det alligevel - men du kan jo også anmelde vedkommende til Sugardating.dk, så de evt. kan gennemgå vedkommendes yderligere korrespondance og se om der er grundlag for en politianmeldelse og eller udelukkelse fra Sugardating - det kan måske være mere effettivt end en politianmeldelse :grin:

De skal bare udelukkes fra SD på en anmeldelse eller bare mistanke om svindel, så er det op til profilen der er udelukket at dokumentere at der ikke er snyd med i gamet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 timer siden:

De skal bare udelukkes fra SD på en anmeldelse eller bare mistanke om svindel, så er det op til profilen der er udelukket at dokumentere at der ikke er snyd med i gamet.

Omvendt bevisbyrde i en situation, hvor utallige mænd føler sig forsmåede pga afvisning eller ignorering? Ikke en god forretningsmodel for et site der vil tjene på at have lokkemad til de betalende kunder :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Omvendt bevisbyrde i en situation, hvor utallige mænd føler sig forsmåede pga afvisning eller ignorering? Ikke en god forretningsmodel for et site der vil tjene på at have lokkemad til de betalende kunder :)

Det er vi ikke uenige om, men så kan scammerne, sgu lære at opføre sig ordentlig, men ja det kan jo være de seriøse brugere er tilfredse med et sådan tiltag. Specielt når SD IKKE orker at tage af færde. Det vil jo kun være scammere der bliver ramt. Disse må jo i så fald kunne dokumentere at det er pga. afvisning og ignorering de er slettet.

Det lyder i mine ører rimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...