Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Alting har en ende….

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

…. og det vel næppe altid sjovt!

Besøgte en Thaipige idag. En ca 40 Kvinde rimelig velholdt af alderen. Gav en fornuftig massage og det efterfølgende spørgsmål kender vi jo. Var ikke lige til en håndtrold, så takkede pænt nej. Hun så lidt skuffet ud. Tilfældigvis kom hendes kollega fordi. 25 årig Thaipige ret lækker må man sige. Kvinden spurgte om Havnebumsen hellere have lyst til "ung pige?" Havnebumsen lagde hånden på ryggen af hende og sagde " der er intet galt i dig, har bare ikke lysten idag" Det smilede hun lidt af.

Ja det er vel svært. Når man bliver overhalet af de yngre og mere lækre Piger. Når det hele bliver lidt mere svært og man skal levere mere af sig selv. Dette er vel en branche, hvor man meget hurtig bliver gammel, trods man faktisk stadig er relativ ung. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 19 minutter siden:

Når det hele bliver lidt mere svært og man skal levere mere af sig selv. Dette er vel en branche, hvor man meget hurtig bliver gammel, trods man faktisk stadig er relativ ung. 

 

Det kunne været mig du skriver om der. Selv om jeg ikke er relativt ung.

På den anden side er vi jo temmelig mange "relativt ikke unge" der foretrækker lidt mere modne og erfarne kvinder end de 25-årige. I mit tilfælde må de meget gerne være 40+, især hvis de er velholdte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bananas skrev, 1 time siden:

Det kunne været mig du skriver om der. Selv om jeg ikke er relativt ung.

Nå er du Courtisane? :-D

Citat

På den anden side er vi jo temmelig mange "relativt ikke unge" der foretrækker lidt mere modne og erfarne kvinder end de 25-årige. I mit tilfælde må de meget gerne være 40+, især hvis de er velholdte.

 

Fornemmer en del Mænd gerne vil have de lidt modne….

Men alligevel støder Havnebumsen engang imellem ind i den der " vil du hellere have en yngre" eller " nu er jeg også bare en gammel krage" … Som om deres tanker kredser rundt om Mænd hellere vil have en yngre Kvinde. Og det er jo velkendt, der kan være stor forskel på opgivne Courtisane alder og virkelig alder. Man må formode at Kvinder lyver om alderen, da de tror Mænd vil have de yngre Kvinder

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeps; alder er noget sjovt noget. 

 

Jo, selvfølgelig er en ung, spændstig kvinde attraktiv, men hvis man på den anden side havde 10 kroner for hver mand, der har en MILF-fantasi eller i hemmelighed håber på, at Joan Ørting ville give mere "real life"-sexrådgivning til netop en selv, ja så var man utvivlsomt ganske formuende. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
Havnebumsen skrev, den 1/2/2016 at 18:11:

…. og det vel næppe altid sjovt!

Besøgte en Thaipige idag. En ca 40 Kvinde rimelig velholdt af alderen. Gav en fornuftig massage og det efterfølgende spørgsmål kender vi jo. Var ikke lige til en håndtrold, så takkede pænt nej. Hun så lidt skuffet ud. Tilfældigvis kom hendes kollega fordi. 25 årig Thaipige ret lækker må man sige. Kvinden spurgte om Havnebumsen hellere have lyst til "ung pige?" Havnebumsen lagde hånden på ryggen af hende og sagde " der er intet galt i dig, har bare ikke lysten idag" Det smilede hun lidt af.

Ja det er vel svært. Når man bliver overhalet af de yngre og mere lækre Piger. Når det hele bliver lidt mere svært og man skal levere mere af sig selv. Dette er vel en branche, hvor man meget hurtig bliver gammel, trods man faktisk stadig er relativ ung. 

 

En lidt trist tolkning fra dig Kære HasvneB

 

Jeg tolker nu ikke som dig. Jeg tænker mere på, sikke en god service det pågældende sted har. Den modne/voksne GP, har overskud til at tænke ud over sin egen næse, for at tilfredsstille dig (inden du oplyser lysten ikke er der idag).

Alder er jo en sjov ting. For hvad er det egentligt mål for? Ja ud over et tal på div offentlige papir. Hvornår er man gammel?

Jeg har i GP verdenen, mødt meget pæne og velplejet ældre/gamle/modne mænd, som virkelig kunne deres kram. Jeg har mødt en kvinde som var +75, hamrende flot, velplejet, velklædt. Hun er gået på pension pga alder, men i GP verdenen var hun absolut ikke på pension, sagde hun med et skævt smil og godt glimt i øjnene.

I min private verden, møder jeg mange forskellige mennesker, lige fra den velplejet kvinde på 93 år der ikke har tid til ret meget, da hun spiller golf med veninderne. Mens jeg samtidig oplever en mand på 50 år der virkelig udstråler træthed, alderdom.

champ skrev, den 1/2/2016 at 20:25:

Åh de tossede fruentimmere må da snart lære at udstrålingen er alfa omega! Ikke alderen!

 

Så kære champ - der var vist 1 mill svar :) 

 

Bare lidt løse tanker fra en rødhåret hippie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kiki Kongerøv skrev, for 16 timer siden:

En lidt trist tolkning fra dig Kære HasvneB

 

Jeg tolker nu ikke som dig. Jeg tænker mere på, sikke en god service det pågældende sted har. Den modne/voksne GP, har overskud til at tænke ud over sin egen næse, for at tilfredsstille dig (inden du oplyser lysten ikke er der idag).

Alder er jo en sjov ting. For hvad er det egentligt mål for? Ja ud over et tal på div offentlige papir. Hvornår er man gammel?

Jeg har i GP verdenen, mødt meget pæne og velplejet ældre/gamle/modne mænd, som virkelig kunne deres kram. Jeg har mødt en kvinde som var +75, hamrende flot, velplejet, velklædt. Hun er gået på pension pga alder, men i GP verdenen var hun absolut ikke på pension, sagde hun med et skævt smil og godt glimt i øjnene.

I min private verden, møder jeg mange forskellige mennesker, lige fra den velplejet kvinde på 93 år der ikke har tid til ret meget, da hun spiller golf med veninderne. Mens jeg samtidig oplever en mand på 50 år der virkelig udstråler træthed, alderdom.

 

Så kære champ - der var vist 1 mill svar :)

 

Bare lidt løse tanker fra en rødhåret hippie

Du skriver.. inden du oplyser lysten ikke er der idag. Det er en fejlfortolkning fra din side. Skriver jo netop jeg afviste den modne og sagde lysten ikke var der idag i første omgang (var ikke lige til en håndtrold så takkede nej)

Så havde faktisk gjort hende opmærksom på jeg ikke havde lyst. Så kommer den unge pige forbi og den modne siger " vil du have en ung pige?" hvilket jeg så igen svarer nej til, for der var da egentlig ikke noget galt med den modne.(havde bare ikke lysten)  Hun lægger vægt på den anden er ung ( og dermed hun ikke er) og har en formodning om jeg hellere vil have den unge (for ellers spørger hun vel ikke om jeg vil have en ung pige) nå det blev lige til mange paranteser :-D

Men du har da ret i det umiddelbart er et godt sted, når man gerne sender videre såfremt man ikke selv tilbyder det efterspurgte.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kan møde mange forskellige folk ude i verden, og der kan være tusind forskellige forklaringer på hvorfor deres udstråling på det pågældende tidspunkt er!

Men det er dog uhyggeligt vigtigt i mine øjne, når det gælder at gøre indtryk på andre mennesker, især dem man ikke kender!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...