Hop til indhold
Guest Doktor

Piksutning af kvinde med manglende fortand....

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

lige da jeg læste anmeldelsen blev jeg lidt indigneret måske fordi på "den indre nethinde" fik jeg et billede af en lettere udhungret forpjusket ung pige, muligvis pågribe af kommentaren om den manglende fortand, det vil i Danmark normalt blive betragtet som armod dårlig hygiejne o.s.v. Om hun er handlet eller ej kan jeg ikke vide noget om, men jeg store betænkninger med at besøge GP der ikke er dansk, jeg vil ganske enkelt ikke uforvarende støtte østbanderne, de har en råhed og brutalitet som er vanskeligt at  forestille sig, de holder sig ikke tilbage for at "indgidsle" børn, derfor køber jeg sex og massage af danske kvinder og dansktalende thaikvinder. Skulle der komme en 3 G tyrkisk arabisk smuk kvinde skal hun da prøves men ellers kun dansk!

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Doktor skrev, for 1 time siden:

Det er også ulovligt at opholde sig I sit sommerhus + 180 dage årligt....

Det kaldes rufferi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

l Skulle der komme en 3 G tyrkisk arabisk smuk kvinde skal hun da prøves men ellers kun dansk!

Alko

Hvis man som 3gér ikke er dansk, hvornår er man det så???:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 4 timer siden:

Kære Doktor 50 % til hver er da ganske fordelagtigt. Da jeg for mange år siden var i revisionsbranchen, skulle vi gange vores løn med 3,5 når vi afsatte honorar i regnskabet. Jeg syntes der er for meget forargelse her. Når der er telefondame og lokaler der skal betales for, er kr. 500,- pr kunde ikke specielt meget. Jeg troede at det var meget mere der skulle betales.

I privat/diskret stederne betaler pigerne OGSÅ 300-400 kr hver for at være i lokalerne ...dagligt!

Og så 50% oveni....

Og modsat svenden, der jo skal "tjene" til et helt virksomhedsapparat, lagerbeholdning, ejendom, administration, markedsføring, skatter og afgifter og restindkomst, så går de mange penge fra pigerne til alfonser, der dårligt gider stille en ordenligt seng tilrådighed! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 12 timer siden:

Hvis man som 3gér ikke er dansk, hvornår er man det så???:-)

Når man er opvokset i et hjem, hvor mindst den ene af forældrene (kan også være en stedmor/far) er dansk og dansk sprog og kultur havde en fremherskende, eller mindst ligeværdig rolle i hjemmet.

Derfor er 3, 4 og 5. generations tyrkere/arabere, som ikke har noget dansk islæt i familien, stadig x. generations indvandrere. Islam er den store negation til at være dansker.

De opfatter sig jo også selv som i modsætningsforhold til danskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

d'Herrer,

det er tankevækkende hvor forskelligt vi opfatter Doktorens indlæg - for mit vedkommende var jeg ved at dø af grin pga. overskriften og herefter den i min verden komiske seance på kontorstolen - Jeg har i fordums tid selv haft den lidet ære at være sammen med en polsk GP der tog hendes tænder ud inden hun begyndte akten - det skal siges at det kun var i overmunden, og ligesom hos Doktor blev oplevelsen ikke dårligere af den grund.

Jeg har valgt at læse anmeldelsen igennem humoristens briller, og har derfor kvitteret men en "synes godt om".

PF

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 16 timer siden:

I privat/diskret stederne betaler pigerne OGSÅ 300-400 kr hver for at være i lokalerne ...dagligt!

Og så 50% oveni....

Og modsat svenden, der jo skal "tjene" til et helt virksomheds apparat, lagerbeholdning, ejendom, administration, markedsføring, skatter og afgifter og restindkomst, så går de mange penge fra pigerne til alfonser, der dårligt gider stille en ordenligt seng til rådighed! 

Ja og uden så kvittering, skide ruffere - ja grådig heden kender åbenbart ingen grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 20 timer siden:

Ikke desto mindre er det ulovligt.

Ja det er ulovligt for at et menneske har gjort det ulovligt det er latterligt og fuld af bull shit. Du skal bare være glad for at du har muligheden for at besøge en gp og ikke som i sverige hvor alt går op i moral og etik så man brækker sig i lårfede stråler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
LOVER BY CHOICE skrev, for 2 timer siden:

Ja det er ulovligt for at et menneske har gjort det ulovligt det er latterligt og fuld af bull shit. Du skal bare være glad for at du har muligheden for at besøge en gp og ikke som i sverige hvor alt går op i moral og etik så man brækker sig i lårfede stråler.

Det er stadigvæk ulovligt og vil du lave dt om, kan du jo gå ind i politik ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 1 time siden:

Det er stadigvæk ulovligt og vil du lave dt om, kan du jo gå ind i politik ;)

Kære Prince Charming

Hvor ved du fra at det er rufferi og ulovligt.

Der findes mange selskabskombinationer, hvor pigen er selvstendig, måske som underleverandør, og betaler for markedsføring, lokaler og hvad det nu er, Her skal det selvfølgelig betales moms og skat,

En stor del af pigerne kommer fra EU - EØS lande, hvor arbejdstilladelse hurtigt fås og hvor man kan have firma registreret i hjemlandet, o.s.v. Jeg har svært ved at tro, at den som organiserer det hele ikke er tilstrækkeligt kreative til at kunne bruge disse regler. Tænk på det mere organiserede steder, hvor pigerne også kommer og går efter nogle måneder og hvor der er offentligt momsnummer m.m. Her er priserne nogen lunde det samme, med mindre det er de rent danske steder. Tror du på at den person som stå bag disse selskaber, ikke også får deres andel. selv om det foregår helt lovlig, på et af SKAT accepteret grundlag.  

Man må erkende at grænserne er hårfine.

Derudover bryder jeg mig ikke om handlede piger, som ikke kan komme og gå som de vil på deres arbejdsplads, men det er meget svært at vide hvornår det er det ene eller det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
migmanden skrev, for 3 minutter siden:

Kære Prince Charming

Lovgivningen.
Det er ikke tilladt at tage en del af en GPs omsætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 1 time siden:

Kære Prince Charming

Der findes mange selskabskombinationer, hvor pigen er selvstendig, måske som underleverandør, og betaler for markedsføring, lokaler og hvad det nu er, Her skal det selvfølgelig betales moms og skat,

En stor del af pigerne kommer fra EU - EØS lande, hvor arbejdstilladelse hurtigt fås og hvor man kan have firma registreret i hjemlandet, o.s.v. Jeg har svært ved at tro, at den som organiserer det hele ikke er tilstrækkeligt kreative til at kunne bruge disse regler. Tænk på det mere organiserede steder, hvor pigerne også kommer og går efter nogle måneder og hvor der er offentligt momsnummer m.m. Her er priserne nogen lunde det samme, med mindre det er de rent danske steder. Tror du på at den person som stå bag disse selskaber, ikke også får deres andel. selv om det foregår helt lovlig, på et af SKAT accepteret grundlag.  

Man må erkende at grænserne er hårfine.

Derudover bryder jeg mig ikke om handlede piger, som ikke kan komme og gå som de vil på deres arbejdsplads, men det er meget svært at vide hvornår det er det ene eller det andet.

Hvad er det for steder!???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
McQueen skrev, for 11 timer siden:

Hvad er det for steder!???

Ja jeg ville også meget gerne se det sted hvor der arbejder østpiger som er registrere og betaler skat;) tror der er større sandsynlighed for at en sugarbabe opgiver sin indkomst end en østpige;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så faktisk engang en TV-udsendelse, hvor politiet kørte rundt og lavede razziaer hos prostituerede. Og en af dem, der fik besøg, var en ung pige fra Østeuropa. Og hun havde totalt styr på opholds- og arbejdstilladelse og skatteforhold. Så de (panserne) måtte køre igen - Og de virkede nærmest skuffede :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...