Hop til indhold
weber

Sumas fredericia

Recommended Posts

Jeg har lige aflagt ovennævnte et besøg. Jeg havde da store forventninger til dagens oplevelse. Bestilte en time med massage og tante. Jeg kunne jo altid bestille mere. 500 forud tak. Ung slank pige med bøjle på tænderne. En gang uinspirerende massage. Massør er hun ikke. Hvor ham tantra blev af ved jeg ikke. Men da jeg var kørt træt af massagen begynder hun at lege lidt med lillemand. Desværre for sent. Jeg var ikke lige i humør til at betale 1000 for sex, oveni de 500. 

Desværre en noget fesen oplevelse. Hvorfor ikke melde ud fra starten at man ikke kan massere. Så slipper man for at spilde en time. Det havde været bedre at gå direkte til sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Prøv saen dee i stedet, de har fået en sprød ny pige "Jaja" hehe ;) - 1200 for outright sex. 600 for "hård" massage i en time med HJ.-

Massagen var rigtig god og hun ver ret berørings venlig. Havde desværre kun en tudse med ellers havde jeg famne dusket hende! :D

 

 

Redigeret af razorfiend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Ny ejer, som også ser sprød nok ud. Hun har briller, er rimelig ung at se til og betjener kunder hvis hende den anden er optaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...