Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Det var dråben

Recommended Posts

Skal vi ikke lige give de der grønne en chance...de er jo grønne...lidt ligesom thomater...de skal modnes...

Så ud af skabet igen århuselsker, kom tilbage igen, vi skal skuda have en sidste chance for at mobbe de der grønne, så de kan lære at blive rigtige moderatore...de skal jo lige lære det!

Vi skal ikke bare give op...alle jer på bænken....kom så tilbage igen...vi gir dem sku en chance igen.

:)

:)

:)

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. Power

Så er du klar over nødvendigheden i at vi tager bliver nød til at lære de grønne, at blive som feks den gamle moderator, Som var en dygig og savnet moderator!

Som burde have oplært de nye grønne!, meeeeeeeeeeeeen de kan lære det endnu!

Som du skriver: det er altid godt at lytte til erfaring!

Deraf er mange landes love og beslutinger og regler udstunge af, bla. Danmarks Grundlov. Så du har evigt ret. Lyt til erfaring, det glæder mig du i dette tilfælde, hylder min! :) 

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 24 minutter siden:

Som burde have oplært de nye grønne!, meeeeeeeeeeeeen de kan lære det endnu!

Tjaa.. måske er de grønne ikke så GRØNNE endda . Det er ikke sikkert de lader sig bedåre af kvindelist m.m. men har surret sig fast til masten for ikke ( som andre ) at falde for sireneres sang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...