Hop til indhold
Legesyg Løve

Cam sex

Recommended Posts

Er der nogen som har erfaring med camsex?

Hvad er de "bedste" hjemmesider? faren for malware/spyware?

Danske sider eller amatørpiger som tilbyder camshows?

Er nysgerrig på det, nogen som har haft gode oplevelser med det?

Håber på svar

Løven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker det samme. Det lader nærmest til at være umuligt at finde en god side, med slanke, unge danske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min vej falder i ny og næ forbi 

dkwebcam.dk

Siden er ejet af www.dkproduction.dk og helt fri for popup, malware osv.....

Næsten alle pigerne er danske (der er smutte et par svenske og norske piger ind) og utrolig nemme at snakkke med, de er rigtige amatør piger og mange af dem er friske på det meste 

 

God Tur Drenge 

/Mr Snow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Snow skrev, for 8 timer siden:

Min vej falder i ny og næ forbi 

dkwebcam.dk

Siden er ejet af www.dkproduction.dk og helt fri for popup, malware osv.....

Næsten alle pigerne er danske (der er smutte et par svenske og norske piger ind) og utrolig nemme at snakkke med, de er rigtige amatør piger og mange af dem er friske på det meste 

God Tur Drenge 

/Mr Snow

Kvaliteten lader godt nok en del tilbage at ønske, og har haft uheldige oplevelser med betalingen på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 14 timer siden:

Kvaliteten lader godt nok en del tilbage at ønske, og har haft uheldige oplevelser med betalingen på sitet.

Ja det er sgu aldrig sjovt når der er problemer med den del, selv har jeg smide en del kilo der inde og aldrig haft problemer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Snow skrev, for 4 timer siden:

Ja det er sgu aldrig sjovt når der er problemer med den del, selv har jeg smide en del kilo der inde og aldrig haft problemer 

Nej og når man så ved hvem der er ejer af sitet så forstår jeg bedre hvorfor der er problemer, et sted skal pengene jo komme fra. Så er det lige meget åbenbart med at levere varen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legesyg Løve skrev, den 31/1/2016 at 14:26:

Danske sider eller amatørpiger som tilbyder camshows?

Der findes enkelte privatpiger der tilbyder camshows via skype - evt. kan du finde/søge nogen på sugardating.dk - jeg har ihvertfald fået et par tilbud på det derigennem, som optakt til et møde IRL - dog uden at benytte mig af det, da jeg ikke havde noget webcam - og de vil jo gerne se dig også - men du behøver evt. ikke vise ansigtsbillede, hvis du er bange for at blive optaget.

DK-webcam er også en mulighed, men dels er billedkvaliteten ekstrem ringe - dels skal du betale op mod samme eller højere minutpris, end hvis du besøgte en pige IRL :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...