Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Er her nogen, som har haft mødt eller haft kontakt hende her. hun har også reklameret med sex i bil. https://annoncelight.dk/showad/201150 Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 29. Januar, 2016 nej - men jeg tror - på baggrund af de fotos der er i AL - at man skal være til store piger - måske derfor hendes pris er beskeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Det kommer vel an på hvor meget tid man får, om de 1000kr er et beskedent beløb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5317 Skrevet 29. Januar, 2016 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: nej - men jeg tror - på baggrund af de fotos der er i AL - at man skal være til store piger - måske derfor hendes pris er beskeden. Sikke noget vås. Hvad har str med prisen at gøre? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Store piger eller tynde piger. De kan alle være dejlige Tyk og tynd eller midt imellem, betyder nu ikke det store for mig, tænder fint på de fleste størrelser. Selvom jeg nok har en lille forkærlighed for kvinder med lidt bløde former Det er mere personligheden der gør det store udslag i sidste ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 29. Januar, 2016 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: nej - men jeg tror - på baggrund af de fotos der er i AL - at man skal være til store piger - måske derfor hendes pris er beskeden. Tsk tsk ... Sikke dog en påstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 Frodige Ida skrev, for 10 timer siden: Sikke noget vås. Hvad har str med prisen at gøre? Sikkert ikke noget........... fra pigens side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 30. Januar, 2016 Jingle Balls skrev, for 2 timer siden: Sikkert ikke noget........... fra pigens side Mener du vi store piger skal trykke prisen i forhold til de slanke ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. Januar, 2016 (edited) Annette6 skrev, for 31 minutter siden: Mener du vi store piger skal trykke prisen i forhold til de slanke ?? Nej det skal i ikke, det manglede da bare. Os der elsker "store" piger, betaler en mindre kilopris end dem der kan lide de tynde, så. vi får mere for pengene. De kloge narre de mindre kloge. Redigeret 30. Januar, 2016 af BigDick 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 Annette6 skrev, for 2 timer siden: Mener du vi store piger skal trykke prisen i forhold til de slanke ?? Nej det er op til jer selv, jeg gider bare ikke give samme pris for en på 40 og 120 kg som en på 18 og 58 kg ............ og mon ikke vi er mange der har det sådan?!?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 30. Januar, 2016 Annette6 skrev, for 3 timer siden: Mener du vi store piger skal trykke prisen i forhold til de slanke ?? Det måtte i da gerne, så kan vi der elsker jer runde bløde piger jo komme flere gange på besØg Hos jer.. . JEG Er til de lidt ældre og runde piger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2016 Der blev spurgt til at starte med , men jeg synes samtalen er drejet i en anden retning, jeg kan også se annoncen er blevet slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 30. Januar, 2016 Jingle Balls skrev, 1 time siden: Nej det er op til jer selv, jeg gider bare ikke give samme pris for en på 40 og 120 kg som en på 18 og 58 kg ............ og mon ikke vi er mange der har det sådan?!?! Synes bare din kommentar er en nedgørelse af store piger og vi har altså også følelser, sååå ...... Du skal så bare vælge det du tænder på og er du oppe i årene så vær glad for der er unge på 18 der gider de mere modne mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 976 Skrevet 30. Januar, 2016 om man er til det ene eller det andet.... Pigen vejer ca 130-140 kg hun er rigtig stor og dejlig, hun er sød og giver det hun aftaler. Dog har jeg ikke selv prøvet, men ved det fra anden side, jeg har dog mødt hende i en andet forbindelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 30. Januar, 2016 Annette6 skrev, for 1 time siden: Synes bare din kommentar er en nedgørelse af store piger og vi har altså også følelser, sååå ...... Du skal så bare vælge det du tænder på og er du oppe i årene så vær glad for der er unge på 18 der gider de mere modne mænd. Det ved jeg godt i har, men når man er stærkt overvægtig og vælger at reklamere med det, sætte billeder af det på nettet og gå ind i en diskussion om det, så må man altså også acceptere at få at vide hvad folk tænker om det. Forøvrigt er jeg selv for stor og hader det, jeg forstår godt at piger ikke finder det attraktivt! Derfor er jeg begyndt at træne og motionere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2016 Ja annoncen er slettet, men der er kommet en ny igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 315 Skrevet 30. Januar, 2016 Tilbage på sporet. Kender hende godt. Hun har været aktiv i Aalborg før. Jeg synes hun ser lækker ud men ville først overveje det hvis der kostede det halve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 30. Januar, 2016 Pigen er skam sød nok, ja hun er stor men hendes hygiejne er det store problem mistede helt lysten da alt lugtede af gammel ost så kørte igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 315 Skrevet 1. Februar, 2016 Hun er også på Sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2016 lings til den nye annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/201383 Dette er den sidste nye. Hun sletter vist den gamle og laver en ny hver aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg