Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos Molgerpigerne http://side6.dk/resultatside/?q=molgerpigerne

Og lad mig sige med det samme, det er IKKE pigerne på billederne man møder - det havde jeg så heller ikke ventet.

Der var to russiske piger - en blond og lidt slidt pige som jeg vil gætte på var 35-40 år, men ellers ok slank. Og så en meget høj og slank brunette(mindst 180 cm) på ca. 30 år. Jeg valgte brunetten, og bestilte 15 min. med megafransk for 1.000 kr. Hun virkede faktisk lidt genert til at begynde med, men kom hurtigt over det. Hvis man er til meget høje og tynde piger(stort set ingen bryster) kunne hun godt være interessant. Var ikke smuk, men bestemt heller ikke grim - nærmest ret almindelig af udseende. Startede med lidt stående berøring, og derefter superfransk med mig liggende på ryggen. Jeg konstaterede med det samme at hun kunne tage næsten hele kalorius i bund - hvilket jeg ikke oplever ret tit. Så jeg tog prøvende fat om hendes hoved og pressede det de sidste centimeter ned - hvilket hun accepterede uden protester. Så det udviklede sig ret hurtigt til en omgang deepthroat hvor jeg periodevis nærmest kneppede hende i halsen. Hun hostede og harkede lidt ind imellem, men var hver gang helt frisk på at fortsætte. Derefter tog jeg hende bagfra og i missionæren, og gav hende også lidt finger. Til sidst bad jeg hende sætte sig på knæ på gulvet, og tog hende igen dybt i munden - og fyrede så ladningen af i munden og halsen på hende. Det var en ret ok stor portion, så hun var ved at kløjs i det, men holdt dog det hele indenbords til hun kunne få fat i en rulle køkkenrulle. Jeg var der nok snarere 30 min. end de 15 jeg egentlig havde bestilt, og der blev ikke kigget på klokken på noget tidspunkt.

Faktisk en ret ok oplevelse, men vær som sagt forberedt på at det ikke er pigerne på billederne du møder...

Doktor Vilhelm

Del dette indlæg

Link til indlæg
peteren skrev, den 31/1/2016 at 19:35:

Med fare for at tage fejl, så sidder jeg med et indtryk af at nydelsen var noget ensidig

Hun nød givetvis ikke at få den i halsen eller at få en stor ladning i munden. Men hun accepterede at blive taget i halsen, og aftalen var at jeg måtte komme i munden på hende. Hvis ikke hun havde ønsket at det skulle være så dybt skulle hun bare have sagt eller signaleret det, og så havde jeg selvfølgelig trukket mig. Og kun virkede bestemt ikke hverken beklemt eller ked af det hverken før, under eller efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...