Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele min første SD-oplevelse med jer.

Jeg oprettede min profil på SD for et par uger siden. Som andre har skrevet, er der både sindssygt mange useriøse og mange semi- eller helprofessionelle piger derinde. Så man skal have lidt tålmodighed. Jeg skrev til en masse – pænt og ordentligt, og uden direkte tilbud. Ca. halvdelen svarede aldrig tilbage. Men blandt de der gjorde, viste der sig hurtigt at være flere helt almindelige søde, og nysgerrige unge piger.

Kom  i god dialog med en pige i begyndelsen af 20´erne fra Sønderjylland (og nej, jeg vil ikke opgive hendes profilnavn), og efter en del hyggeskriveri frem og tilbage aftalte vi at mødes hjemme hos hende først i denne uge. Hun var ikke helt klar på at dyrke sex endnu, så aftalen var et handjob til 500 kr. Måske lidt dyrt for et handjob, men jeg tænkte nu skal der her sgu prøves.

Tropper op som aftalt i hendes lille lejlighed og hun er vildt sød, en helt almindelig slank og pæn naboens-datter type. Lidt genert og nervøs. Vi drikker lidt vin og sidder og snakker i en times tid, og hun begynder at slappe mere og der er ret god kemi mellem os. Og jeg ved faktisk ikke lige hvordan det skete, men vi ender inde i hendes seng hvor vi kysser og pludselig vil hun gerne have at jeg slikker hende. Så ned mellem benene på hende og slikke hendes dejlige ungpige-fisse i laaang tid. Det gjorde hende top-liderlig, og derefter fik jeg selv blow, og endte med tage hende i missionæren. Alt sammen uden kondom, og fuck hvor var det godt...

Gav hende en ekstra plovmand bagefter, og næste møde er allerede aftalt. Kan mærke på mig selv at det kan bliver en dyr hobby det her….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beretninger som ovenstående (især når det også fremgår, at det er Doktor Vilhelms første indlæg) kan jeg kun opfatte som en slags 'grå sider', som ingen kan være sikre på, har noget som helst med en virkelig oplevelse at gøre.

 

Uden pigens profilnavn kan 'anmeldelsen' ikke bruges af nogen som helst, til noget som helst.

 

Jeg kalder det ikke for (endnu?) en reklame plantet af sugardaters.dk, men det kunne jeg nok lige så godt have gjort ;-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frenchlover. Forstår sådan set godt at du tænker som du gør - men jeg er skam go´nok. Jeg kan så sige at jeg har en gl. profil herinde under navnet "Doktoren", som jeg ikke kunne komme ind på, da jeg har glemt mit password og skiftet mail-adresse siden jeg først oprettede mig. Så måtte lave en ny profil.

Jeg vil ikke lægge link ud på en SD-pige uden at have fået hendes ok til det først - det synes jeg personligt er god stil.

Jeg har tænkt mig at fortsætte med at skrive om mine SD-oplevelser herinde - gode som dårlige - og så må vi jo se som du og andre på et tidspunkt føler jer overbeviste om at jeg ikke er SD-reklamør ;)

Doktor VIlhelm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 16 minutter siden:

Uden pigens profilnavn kan 'anmeldelsen' ikke bruges af nogen som helst, til noget som helst.

Visse-vasse. Opret en tråd i generel debat eller Feedback om Eroguide - eller endnu bedre: Skriv videre på en af de tråde, der allerede ligger der, med det samme fortærskede synspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Vilhelm skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil ikke lægge link ud på en SD-pige uden at have fået hendes ok til det først - det synes jeg personligt er god stil.

Dette kan jeg kun være enig i. Generelt synes jeg det er ærgerligt at pigerne på SD bliver anmeldt med brugernavn, pris osv. Det går i mod hvad siden handler om og jeg tvivler kraftigt på at tøserne der inde bryder sig om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i af SD-pigernes profilnavne ikke skal lægges ud her på EG. Det har jeg endda selv argumenteret for her på EG.

Men når beskrivelserne i et forum for anmeldelser handler om unavngivne piger, så er det altså ikke anmeldelser. Og så hører de ikke til i et forum for..... anmeldelser.

I bedste fald kan de bruges som hedengangne Rapports grå sider: Til en spiller ;-)

 

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er helt enig i af SD-pigernes profilnavne ikke skal lægges ud her på EG. Det har jeg endda selv argumenteret for her på EG.

Men når beskrivelserne i et forum for anmeldelser handler om unavngivne piger, så er det altså ikke anmeldelser. Og så hører de ikke til i et forum for..... anmeldelser.

I bedste fald kan de bruges som hedengangne Rapports grå sider: Til en spiller ;-)

 

Så er spørgsmålet om der overhovedet burde debatteres sugardating herinde? Andet end i helt generelle træk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Der er jo piger der Gerne vil anmeldes - og der kunne jo godt være en novelle samling til disse ganske glimrende historier der mindre midt om de gode gamle grå sider :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil nok påstå at hvis pigen vil anmeldes her, så er det ikke sugardating men prostitution vi snakker om. Hvis man altså kan tale om at der er forskel;-)

hvilken glæde skulle hun have af at blive anmeldt her, når de fleste af pigerne derinde har +100 meddelelser,, så der mangler jo ikke ligefrem "kunder" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Der er jo piger der Gerne vil anmeldes - og der kunne jo godt være en novelle samling til disse ganske glimrende historier der mindre midt om de gode gamle grå sider :-)

Muligvis. Men de piger jeg har snakket med om eroguide, har fået et skrækslagent ansigtsudtryk. Dette gælder i øvrigt også "almindelige" amatør piger på foreksempel annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Capitan skrev, for 4 timer siden:

Muligvis. Men de piger jeg har snakket med om eroguide, har fået et skrækslagent ansigtsudtryk. Dette gælder i øvrigt også "almindelige" amatør piger på foreksempel annoncelight.

Jo men det er vel alm at spørge inden man laver en god anmeldelse 

en dårlig er vel for at hjælpe en broder ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 29/1/2016 at 11:45:

Uden pigens profilnavn kan 'anmeldelsen' ikke bruges af nogen som helst, til noget som helst.

Du kan jo så bare vælge at springe dem over og lade os andre om at læse dem med største fornøjelse, da jeg synes de som regel giver en glimrende beskrivelse af møder med pigerne og hvad man skal gøre for at få aftaler i stand med dem.

De fleste sugarbabes har alligevel så få møder, i forhold til antallet af tilbedere, at det skulle være et rent held, om du også kom i betragtning hos den samme sugarbabe -  og jeg forstår slet ikke at folk har dette behov for at snage og vide alt om pigerne - vi ønsker jo heller ikke at de begynder at snage i vores privatliv :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke imod, at nogle bidrager med at skrive 'grå sider' og fantasier.

De skal bare ikke placeres eller skrives som om det er anmeldelser.

I bedste fald er historierne sande. I næstbedste fald er det fantasier.  Og i værste fald er det skjult reklame fra en person med økonomiske interesser i SD.dk.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...