Hop til indhold
weber

Sure Silkeborg

Recommended Posts

Jeg har idag besøgt Sure thai massage i Nygade Silkeborg. 

Der var overhovedet ikke tilløb til noget udover massage. 

Men hvilken massage. Jeg er aldrig blevet masseret sådan før. Hold k... hvor gjorde det ondt indimellem men hvor var det godt. Der blev taget ved med fingrene albuerne og jeg blev masseret med fødderne. En helt igennem fantastisk oplevelse. 

350 for en time men det blev mindst 5 kvarter. 

Det er fra nu af mit favorit sted. Så må jeg finde det sjove et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har idag besøgt Sure thai massage i Nygade Silkeborg. 

Der var overhovedet ikke tilløb til noget udover massage. 

Men hvilken massage. Jeg er aldrig blevet masseret sådan før. Hold k... hvor gjorde det ondt indimellem men hvor var det godt. Der blev taget ved med fingrene albuerne og jeg blev masseret med fødderne. En helt igennem fantastisk oplevelse. 

350 for en time men det blev mindst 5 kvarter. 

Det er fra nu af mit favorit sted. Så må jeg finde det sjove et andet sted. 

Det hedder Suree. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 8 minutter siden:

Det hedder Suree. ;-)

Næh, du må mene Supee - Suree ligger i Viborg. ;-)

http://www.supeethaimassage.dk/

Jeg har aldrig fået massage der. Jeg var forbi engang for lige at lure stedet af. Med det samme jeg kom ind ad døren og hun kom hen mod mig, blev jeg mødt med en massiv væg af en meget gennemtrængende og kvalm parfume. Det bryder jeg mig ikke om. Heldigvis nævnte hun selv at hun var optaget, så jeg ikke skulle til at forklare at jeg alligevel ikke var interesseret ... Jeg betvivler ikke hendes evner som massør, men jeg ville aldrig kunne nyde en massage sådan et sted fordi jeg hele tiden ville skulle ligge og hive efter vejret pga. alt parfumen.

Hvis du ikke kender Paww på Hostrupsgade ved indkørslen til Bios gård, så vil jeg bestemt anbefale det sted. Der er en af pigerne (hun er ret tæt bygget), hun er afsindigt god til at tage ved og hun går også gerne på en (det gør de nu vist alle sammen - hun er bare bedst til det, også fordi hun har lidt mere tyngde).

http://www.pawwthaimassage.dk/

Og ja, det sjove må vi finde andetsteds. Der er ikke noget at hente hos nogle af stederne i Silkeborg. Dem der har de steder der tilbyder lidt ekstra går i en stor bue udenom Silkeborg da de ved at politiet i Silkeborg er meget emsige og nærmest chikanerende indtil stederne giver op og forsvinder igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Næh, du må mene Supee - Suree ligger i Viborg. ;-)

http://www.supeethaimassage.dk/

Jeg har aldrig fået massage der. Jeg var forbi engang for lige at lure stedet af. Med det samme jeg kom ind ad døren og hun kom hen mod mig, blev jeg mødt med en massiv væg af en meget gennemtrængende og kvalm parfume. Det bryder jeg mig ikke om. Heldigvis nævnte hun selv at hun var optaget, så jeg ikke skulle til at forklare at jeg alligevel ikke var interesseret ... Jeg betvivler ikke hendes evner som massør, men jeg ville aldrig kunne nyde en massage sådan et sted fordi jeg hele tiden ville skulle ligge og hive efter vejret pga. alt parfumen.

Hvis du ikke kender Paww på Hostrupsgade ved indkørslen til Bios gård, så vil jeg bestemt anbefale det sted. Der er en af pigerne (hun er ret tæt bygget), hun er afsindigt god til at tage ved og hun går også gerne på en (det gør de nu vist alle sammen - hun er bare bedst til det, også fordi hun har lidt mere tyngde).

http://www.pawwthaimassage.dk/

Og ja, det sjove må vi finde andetsteds. Der er ikke noget at hente hos nogle af stederne i Silkeborg. Dem der har de steder der tilbyder lidt ekstra går i en stor bue udenom Silkeborg da de ved at politiet i Silkeborg er meget emsige og nærmest chikanerende indtil stederne giver op og forsvinder igen.

Så hedder det Supee. Luften og lugten var nu ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...