bakkely 233 Skrevet 28. Januar, 2016 Hej gutter , jeg var en tur i Århus og tænkte om ikke der skulle vær noget nemt og hurtigt og faldt over en annonce på annoncelight " lejer tøs ud " lød rimelig kinky. Nu betaler jeg aldrig forud og var noget skeptisk , men skrev til deres mail og fik hurtigt svar , det var så ikke hele beløbet de skulle have overført , men 100 kr. som det første og de sidste når man var færdig og jeg tænkte fuck det jeg kan godt tåle at miste 100 kr. hvis det nu var en eller anden dum knægt der prøvede at lave nogle penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 931 Skrevet 28. Januar, 2016 Hvad sker der så.....??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 28. Januar, 2016 sorry fik trykke på udgiv svar før jeg var færdig Efter jeg fik en snak i telefonen med hendes herre og overførte 100 kr. " som han forklarede gjorde de det på den måde , fordi de havde haft mange useriøs og det var de træt af " Nå men jeg mødte op og da jeg kom ind sad hun som aftalt nøgen og på knæ med åben mund " god start " jeg fik et godt blow " vådt og dybt " derefter ned på ryggen med hende og gav hende så en tur til jeg kom , det hele tog ca. en halv time. Alder på hende passer fint , en flot kvinde og hun er meget villig , så jeg var positivt overrasket over at det hele holdt stik. Kan klart anbefale en tur med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bondageguy36 94 Skrevet 28. Januar, 2016 Er der et link ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 28. Januar, 2016 ja sorry https://annoncelight.dk/showad/185637 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 1. Februar, 2016 Det er nok bare mig, og min sædvanlige paranoia - men jeg vil da ikke "tvinges" til at betale med mobilepay.....så ryger diskretionen jo ligesom. Hvorfor mon kontanter ikke er lige så godt for pigen ? Jeg ser straks for mig, at "herren" vil bruge oplysningerne om mig.......men igen - paranoia.....jeg ved det godt - jeg undres bare til tider over nogle af pigernes "krav" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2016 Kælepotten skrev, for 2 timer siden: Det er nok bare mig, og min sædvanlige paranoia - men jeg vil da ikke "tvinges" til at betale med mobilepay.....så ryger diskretionen jo ligesom. Hvorfor mon kontanter ikke er lige så godt for pigen ? Jeg ser straks for mig, at "herren" vil bruge oplysningerne om mig.......men igen - paranoia.....jeg ved det godt - jeg undres bare til tider over nogle af pigernes "krav" Du har fuldstændig ret, det er rimelig letsindig at betale inden man står overfor personen, der er jo også mange der bliver snydt, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 2. Februar, 2016 Jeg tror altså ikke der er noget snyd med dem amatørplan der leder efter frække oplevelser længere er den ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 2. Februar, 2016 larokka skrev, for 6 timer siden: Jeg tror altså ikke der er noget snyd med dem amatørplan der leder efter frække oplevelser længere er den ikke Man skal ikke tro, det kan men gøre i kirken om søndagen, man skal vide. I og med at der forlanges forudbetaling og det ikke er klargjort hvem der er svindlere og scammere, så er det en naturlig konsekvens at betragte ALLE der forlanger forudbetaling som sådanne, med mindre de kan godtgøre at de ikke tilhører disse kategorier, hvordan de vil det er op til dem. Pengene er spildt under alle omstændigheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 8. Februar, 2016 Hej igen drenge , jeg ikke haft tid til at kommentere før nu.......men for fanden da ??? jeg skriver jo at der ingen problemer var ved dette setup , jeg overførte 100 kr for derefter at møde op på aftalte sted og efter aftale OG SOM JEG havde bedt om sad hun på knæ med åben mund. Jeg kan såmænd godt følge de fyre som er gift og har fældes konto med konen/kærsten.....og skal overføre penge , men nu er jeg single og skal ikke dele konto med nogen Jeg var da også skeptisk og som skrevet tidligere gjorde jeg op med mig selv " at 100 kr. kunne jeg godt tabe " men det hele gik glat og efter jeg overførte de 100 kr. gik det som smurt , hvor jeg fik aftalen på plads. Ang. hvordan hun så ud......jamen nu er det jo øjet der ser men jeg syntes hun var en flot kvinde omkring de 45 år , hun havde en flot krop " lidt bred over måsen " men den var fast " personligt kan jeg godt lide en bred mås " man kunne godt se hun havde født , men hvad fanden mange af de kvinder vi kikker efter i vores hverdag på arbejde osv. er kvinder der har født og er kommet lidt op i alderen og hvad gør vi ?? vi siger til os selv.....fuuuck hende kunne jeg sku godt give en tur og det var lidt sådan jeg havde det da jeg så hende.......fuck hende kunne jeg sku godt Jeg vil tro hun er 170 cm. høj og vejer 70 kg. ?? " den er svær " langt blondt hår og en B skål , men en dejlig og sød kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg