Gæst Skrevet 28. Januar, 2016 Hej alle frække liderlige mænd. Jeg skal udleve min fantasi ved at prøve et gangbang for første gang. Håber I har lyst til at komme og deltage, og give mig en god og fræk oplevelse, og selvfølgelig masser af pik https://annoncelight.dk/showad/201091 Håber vi ses Mille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 28. Januar, 2016 Hej Mille Kanon ide ! jeg er med. Glæder mig afsindigt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 28. Januar, 2016 Det lyder frækt og en fantastisk pris for sådan en fræk oplevelse. Men kl 15 er alt for sent for mig den dag. Held og lykke med debuten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. Januar, 2016 Er der nogen der har fået svar på henvendelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 29. Januar, 2016 Jeg har desværre ikke ! Tror du ikke hun er ægte nok ? Hun virker ægte nok ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. Januar, 2016 Jeg har heller ikke fået svar. Men det kan jo komme. Er altid lidt betænkelig når der kun er en mailadresse. Og prisen er meget lav, men vil får se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 (edited) Hej alle. jeg har fået rigtig mange henvendelser, og det er dejligt jeg skal nok svare, og jeg er seriøs. glæder mig meget til at lege med jer. god weekend Redigeret 29. Januar, 2016 af MilleAarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 29. Januar, 2016 Ja men indtil andet er bevist er det rigtigt positivt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 29. Januar, 2016 Jeg har fået et sødt svar tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 29. Januar, 2016 Øv. Det er for tidligt for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 30. Januar, 2016 Er der et loft for antal deltagere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det Løse missil 7 Skrevet 3. Februar, 2016 Hej alle, Jeg har tilmeldt mig og fået svar for nogle dage siden, men har intet hørt siden. Hun skrev til mig, at hun ville udvælge ud fra seriøsitet, - har intet hørt siden. Har I hørt fra hende? Og hvad tænker I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 3. Februar, 2016 Tænker at hun nok ikke tør alligevel, men hun kan da stadig nå at overraske positivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. Februar, 2016 Eftersom annoncen er slettet, så tror jeg mere på and end fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 3. Februar, 2016 HammerAarhus skrev, for 18 minutter siden: Eftersom annoncen er slettet, så tror jeg mere på and end fisse Kære HammerAarhus - du mener vel : eftersom annoncen er slettet, så tror jeg på meget andet - end fisse Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 3. Februar, 2016 Nyder livet skrev, for 4 minutter siden: Kære HammerAarhus - du mener vel : eftersom annoncen er slettet, så tror jeg på meget andet - end fisse Mange hilsner Nyder livet Kære livsnyder. Du tager fejl, jeg tror ikke på meget andet, end den and jeg har i fryseren (der er tale om en krikand). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 3. Februar, 2016 HammerAarhus skrev, for 30 minutter siden: Kære livsnyder. Du tager fejl, jeg tror ikke på meget andet, end den and jeg har i fryseren (der er tale om en krikand). - det var da godt det ikke var Andersine And, - eller bare en "Papand" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 4. Februar, 2016 Nyder livet skrev, for 13 timer siden: - det var da godt det ikke var Andersine And, - eller bare en "Papand" Useriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 4. Februar, 2016 Ja, det er sgu useriøst og ikke i orden. Tager man til GB Vejle bliver man aldrig snydt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 344 Skrevet 4. Februar, 2016 Jeg tilmeldte mig søndag, men har ikke fået svar fra Mille. Er der afholdt GB? Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 171 Skrevet 4. Februar, 2016 Rescue51 skrev, for 5 timer siden: Ja, det er sgu useriøst og ikke i orden. Tager man til GB Vejle bliver man aldrig snydt. Synes klart det er at foretrække at en ung nybegynder, vælger at trække stikket fremfor at fuldføre noget hun har fortrudt eller brug for at sig om. Der var jo fra start lagt op til det var en nybegynder, der er jo heller ikke tale om at det først var du nåede døren at du blev klar over det ikke blive til noget. Så mon ikke du overlever ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 4. Februar, 2016 Nå ja men så kunne hun måske sende en aflysning til de tilmeldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 4. Februar, 2016 Donderdag skrev, for 4 timer siden: Synes klart det er at foretrække at en ung nybegynder, vælger at trække stikket fremfor at fuldføre noget hun har fortrudt eller brug for at sig om. Der var jo fra start lagt op til det var en nybegynder, der er jo heller ikke tale om at det først var du nåede døren at du blev klar over det ikke blive til noget. Så mon ikke du overlever ? Jeg overlever klart. Har dog skrevet med hende et par gange og det var positive mails hvor der ikke var lagt op til, at det skulle aflyses. Det ville have været på sin plads at aflyse. Tid har der været nok af. Der er jo nogle af os, der også tager fri fra arbejde med afspadsering mv. For at kunne deltage. Derfor er det sikre, hvis man ønsker at deltage i GB at tage til Vejle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg