Hop til indhold
Gæst

GB i Århus med nybegynder torsdag den 4/2 kl. 15:00

Recommended Posts

Det lyder frækt og en fantastisk pris for sådan en fræk oplevelse.
Men kl 15 er alt for sent for mig den dag.
Held og lykke med debuten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg har desværre ikke !

Tror du ikke hun er ægte nok ?

Hun virker ægte nok !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg har heller ikke fået svar. Men det kan jo komme. Er altid lidt betænkelig når der kun er en mailadresse. Og prisen er meget lav, men vil får se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej alle.

jeg har fået rigtig mange henvendelser, og det er dejligt ;) jeg skal nok svare, og jeg er seriøs.

glæder mig meget til at lege med jer.

god weekend ;)

Redigeret af MilleAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle,

Jeg har tilmeldt mig og fået svar for nogle dage siden, men har intet hørt siden. Hun skrev til mig, at hun ville udvælge ud fra seriøsitet, - har intet hørt siden.

Har I hørt fra hende? Og hvad tænker I?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Tænker at hun nok ikke tør alligevel, men hun kan da stadig nå at overraske positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 18 minutter siden:

Eftersom annoncen er slettet, så tror jeg mere på and end fisse

Kære HammerAarhus:)

- du mener vel:P : eftersom annoncen er slettet, så tror jeg på  meget andet - end fisse:wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 4 minutter siden:

Kære HammerAarhus:)

- du mener vel:P : eftersom annoncen er slettet, så tror jeg på  meget andet - end fisse:wub:

Mange hilsner

Nyder livet

Kære livsnyder.

Du tager fejl, jeg tror ikke på meget andet, end den and jeg har i fryseren (der er tale om en krikand). :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 30 minutter siden:

Kære livsnyder.

Du tager fejl, jeg tror ikke på meget andet, end den and jeg har i fryseren (der er tale om en krikand). :grin:

- det var da godt det ikke var Andersine And:wub:, - eller bare en "Papand":P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 13 timer siden:

- det var da godt det ikke var Andersine And:wub:, - eller bare en "Papand":P

Useriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 5 timer siden:

Ja, det er sgu useriøst og ikke i orden. Tager man til GB Vejle bliver man aldrig snydt.

Synes klart det er at foretrække at en ung nybegynder, vælger at trække stikket fremfor at fuldføre noget hun har fortrudt eller brug for at sig om. 

Der var jo fra start lagt op til det var en nybegynder, der er jo heller ikke tale om at det først var du nåede døren at du blev klar over det ikke blive til noget. Så mon ikke du overlever ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donderdag skrev, for 4 timer siden:

Synes klart det er at foretrække at en ung nybegynder, vælger at trække stikket fremfor at fuldføre noget hun har fortrudt eller brug for at sig om. 

Der var jo fra start lagt op til det var en nybegynder, der er jo heller ikke tale om at det først var du nåede døren at du blev klar over det ikke blive til noget. Så mon ikke du overlever ? 

 

Jeg overlever klart. Har dog skrevet med hende et par gange og det var positive mails hvor der ikke var lagt op til, at det skulle aflyses.  Det ville have været på sin plads at aflyse. Tid har der været nok af. Der er jo nogle af os, der også tager fri fra arbejde med afspadsering mv. For at kunne deltage. Derfor er det sikre, hvis man ønsker at deltage i GB at tage til Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...