Hop til indhold

Maya - slank

Featured Replies

Skrevet

Hende lavede jeg en aftale med for nogle uger siden. Hun kom ikke!

Skrevet
  • Author

Sry for det Goofy!

Du tog en for holdet - men så er den fake spottet. Synd for det er en flot krop!

Skrevet

hun har altså været i dk mange gange før. Har vist også en del positive anmeldelser..prøv at tjekke dem, da det jo kan være en ærlig bommert der lå til grund for Goofys oplevelse.

efter at have læst herinde i et stykke tid, så er det vist kunderne der oftest er nogle fjolser...mht. missede aftaler :)

og nej..ovenstående er ikke møntet på Goofy.

Skrevet

Jeg har læst meget godt om Maya, men hun fik åbenbart et bedre tilbud, og blev væk, uden afbud.

Skrevet
  • Author

Aaah - er der link til de tidligere anmeldelser?

Takker!

Skrevet

Hende på billedet har jeg haft besøg af 4 gange også under navnet Maya. Hun er ikke blændende god til at sexe - men hun har en ubeskrivelig måde at indleve sig i rollen som girlfriend experience.. Jeg vil til en hver tid anbefale hende, hvis man som jeg er til høje ekstra tynde piger som levere en god kemi-oplevelse..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.