Hop til indhold
Lars Fald

Risiko forbundet med at slikke fisse?

Recommended Posts

Lars Fald skrev, for 15 minutter siden:

Hej, jeg har netop været på min første glædespige som jeg slikkede. Nu har jeg paranoia over om jeg kan risikere at hive noget med hjem til kæresten? :

Du brugte da vel for fa'en et stykke voksdug eller endnu bedre noget pallefolie som slikkelap ???:-P

Spøg til side - :
Pkt. 1 : iflg venerisk klinik på Bispebjerg er frekvensen af seksuelt overførte sygdomme mindre hos glædespiger en i en sammenlignelig gruppe kvinder.
Pkt. 2 : Skulle du være ekstremt uheldig at pigen har haft en sygdom, så er din risiko for smitte lille hvis din hud og slimhinder ikke har haft rifter, i dit spyt findes også enzymer der ganske effektivt nedbryder virus og bakterier. 

Tag det roligt, oralsex er meget risikofrit for gæsten- lidt mindre risikofrit for den slikkende/slugende kvinde.

Har du den mindst tvivl bør du for din sjælefreds skyld holde lidt seksuel afstand til kærresten et par uger og så lade dig undersøge - det synes jeg ville være god stil.

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skedesekret er HIV-bærer... modsat spyt. Det er sperm også. Derfor er den ikke god, hvis der er adgang til blodbanen inde i din mund, i form af rifter eller sår. Af samme grund fraråder man også at have børstet tænder i nogle timer inden oralsex. .... hvis det altså er med ejakulation i munden, eller hvis man får skedesekret ind i munden. Et stykke V6 kan erstatte tandbørsten.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen er, at du risikerer at få dårlig smag i munden bagefter, og, hvis du har skæg, at duften stadig er der, når du kysser konen goddag.

Vi andre skæg bærende singler kan bevare nydelsen lidt længere. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tankevækkende at man ikke pr automatik bliver testet for hele paletten på Bispebjerg Venera klinik, men at de spørger en hvorfor man nu ønsker at blive testet for det hele.

Her er der ingen gradbøjning af adfærd, men så snart du så meget som har været sammen med en ladyboy, uanset hvor sjældent og periferisk, så kommer du i kategorien bisexuel, ligeså med ens adfærd med fransk uden på de tyske klubber.

Så tester de dig velvilligt for det hele, og det med åbne baller og vatpind op i anus, samt podning af hals.

Mit indtryk er at de på den ene side er fagligt stringente, men og det sikkert helt subjektivt, at der også består en underliggende tone af hvor relevant er det hvis du nu er ren hetero seksuel?

Jeg har talt med en der følte sig set lidt ned på, når det kom til spørgsmål og svar om vores seksual adfærd, i forbindelse med vores test, når vi besøger de tyske klubber.

Den har jeg nu ikke selv oplevet, men jeg er egentlig også ligeglad, jeg svarer på det som de spørger om, og det der interesserer mig, det er at blive testet for det hele, hvor overdrevet det end kan være, og så få svaret 1 uge senere.

Når alle test så er negative, er jeg tryg indtil næste gang jeg modtager franske uden af, og yder fransk til glædespiger.

Hvorefter det er om igen på Bispebjerg mindst 1 måned efter, at der så skal gå 3 måneder for at en Syfilis test er helt sikker, tager jeg med, de siger i øvrigt at den sandsynligvis fanges indenfor kortere tid.

Jeg har betalt for en hipatitis A+B, + en HPV vaccination, og lever nu med en meget lille risiko ved orale lege uden kondom, samt sørger for at blive testet regelmæssigt fordi intet er 100 % sikkert.

Uden at være fordømmende på andres vegne,  så er jeg single og dyrker denne hobby på et grundlag af en gensidig overenskomst mellem glædespige og jeg selv, og jeg er enig med Bundstokken.

Personligt ville jeg ikke dyrke noget uden kondom, hvis jeg er gift eller i forhold - jeg ville slet ikke gøre det hvis jeg var i forhold, men det har intet med fordømmelse af andre at gøre, men udelukkende møntet på mig selv, hvis jeg ikke var single.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror VD på Bispen, såfremt de seriøst nogensinde skulle have vurderet smitte risici mindre ved samvær med sexarbejdere, skal til at revurdere deres anvisninger!

Antallet er østpiger med sex uden gummi på menuen er eksploderet de sidste 12 mdr!

Og det østpiger fra lande, hvor HIV er væsentlig mere udbredt end i DK. Og samme piger har meget ofte arbejdet mere intensivt og i flere andre lande end den gennemsnitligt danske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid undret mig over hvorfor Streptokokker(halsbetændelsesbakterie som også kan forekomme i skeden) ikke regnes for en kønssygdom da det overføres både ved kys og fisseslik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Kan vi lige prøve at vende problematikken om;

- kan en kvinde få overført en kønssygdom fra den mund/tunge, som slikker hende?

Spørgsmålet har muligvis været oppe før. Så beklager jrg min uvidenhed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden:

... Kan vi lige prøve at vende problematikken om;

- kan en kvinde få overført en kønssygdom fra den mund/tunge, som slikker hende?

Spørgsmålet har muligvis været oppe før. Så beklager jrg min uvidenhed...

Ja hvis vedkommende har Gonoré i halsen, derfor bliver jeg også podet i halsen ved en STD-test for at vide sikkert.

Den næste kunde kan blive smittet af den forrige kunde, hvis de begge har slikket eller tungekysset pigen. Det er dog teoretisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...