Hop til indhold
Guest Søren Brun

Anmeldelse af indlæg

Recommended Posts

Guest Søren Brun

Som det er pt kan man anmelde et indlæg, som man synes er fejlplaceret eller som har et indhold, man mener overtræder EG's regler. Når rapporten er sendt får man så et autoreply svar hvilket nok betyder, at anmeldelsen er sendt.

Jeg savner en (måske automatisk) bekræftelse på at min anmeldelse er åbnet og læst at en fra ledelsen. Jeg er udmærket klar over, at det tager meget tid at være moderator, men ud over administrator er der efterhånden 5 moderatorer, så måske er det muligt med en form for en reaktion på en anmeldelse; selvfølgelig helst med en forklaring på ledelsens reaktion, men som minimum en bekræftelse på at anmeldelsen er læst og helst også af hvem, der tager sig af den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, 1 time siden:

Som det er pt kan man anmelde et indlæg, som man synes er fejlplaceret eller som har et indhold, man mener overtræder EG's regler. Når rapporten er sendt får man så et autoreply svar hvilket nok betyder, at anmeldelsen er sendt.

Nej, det gør du desværre ikke

Søren Brun skrev, 1 time siden:

 Jeg er udmærket klar over, at det tager meget tid at være moderator, men ud over administrator er der efterhånden 5 moderatorer, så måske er det muligt med en form for en reaktion på en anmeldelse; selvfølgelig helst med en forklaring på ledelsens reaktion, men som minimum en bekræftelse på at anmeldelsen er læst og helst også af hvem, der tager sig af den.

det vil hurtigt blive for omfattende og besværligt - men du kan være 100% på at alle rapporter bliver set, taget seriøst og behandlet af mindst 1 moderator, ofte flere, hvis det er mere problematisk - og advarsler altid af mindst 2.

de alm. rapporter mht. fejlplacering af indlæg, som er dem vi har flest af, flytter vi bare - men jeg har som ny  moderator sendt en tak til enkelte af de mest aktive rapportører for deres aktive indsats.

har vi rettet i et indlæg, vil du som regel kunne se hvem af os, der har gjort det og evt. begrundelsen herfor.

 

har vi slettet et indlæg, sender vi evt. en kort besked til brugeren om hvorfor - så det ikke bare genindsendes.

Men ellers har vi retningslinierne at gå frem efter:

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 11 minutter siden:

Nej, det gør du desværre ikke

det vil hurtigt blive for omfattende og besværligt - men du kan være 100% på at alle rapporter bliver set, taget seriøst og behandlet af mindst 1 moderator, ofte flere, hvis det er mere problematisk - og advarsler altid af mindst 2.

de alm. rapporter mht. fejlplacering af indlæg, som er dem vi har flest af, flytter vi bare - men jeg har som ny  moderator sendt en tak til enkelte af de mest aktive rapportører for deres aktive indsats.

har vi rettet i et indlæg, vil du som regel kunne se hvem af os, der har gjort det og evt. begrundelsen herfor.

 

har vi slettet et indlæg, sender vi evt. en kort besked til brugeren om hvorfor - så det ikke bare genindsendes.

Men ellers har vi retningslinierne at gå frem efter:

https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

Jo, det gør man faktisk, der popper en "tak for din rapport" meddelelse op i et kort øjeblik.

Det kunne der jo også gøre, når én af jer åbner rapporten. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Onslow skrev, den 24/1/2016 at 02:20:

Jo, det gør man faktisk, der popper en "tak for din rapport" meddelelse op i et kort øjeblik.

Det kunne der jo også gøre, når én af jer åbner rapporten. :) 

Præcis, det ville være rart, som jeg skrev i mit indlæg, især når man opdager, at der intet er sket.

Nu ved jeg ikke hvor mange anmeldelser, der kommer uden at de har nogen konsekvens, men bortset fra fejlplaceringer synes jeg at en pm om hvorfor ledelsen ikke mener at anmeldelsen er relevant, vil være ok, og det kan måske være med til at mindske antallet at 'uberettigede' anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 3 minutter siden:

Præcis, det ville være rart, som jeg skrev i mit indlæg, især når man opdager, at der intet er sket.

Nu ved jeg ikke hvor mange anmeldelser, der kommer uden at de har nogen konsekvens, men bortset fra fejlplaceringer synes jeg at en pm om hvorfor ledelsen ikke mener at anmeldelsen er relevant, vil være ok, og det kan måske være med til at mindske antallet at 'uberettigede' anmeldelser. 

Vi behandler alle anmeldelser og vurderer om vi skal gribe ind. Af og til kan vi finde på at sende en besked til indsenderen, hvis vi ikke finder en anmeldelse relevant - men hellere en anmeldelse for meget end en for lidt, da vi hellere vil behandle anmeldelser i moderationen end begynde at rydde op i trådene.

NB. Spammere behøver man dog kun anmelde en enkelt gang, da vi kan udflage dem og dermed slette alle deres indlæg på en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu det virker fint nok som det er. De anmeldelser jeg har lavet, af indlæg der ligger forkert (typisk efterlysninger under anmeldelser, og omvendt), der har de typisk været flyttet inden for en 20min ca... enkelte gange har jeg fået en pm fra mod, om hvorfor de ikke tager anmeldelsen til efterretning, men lader et indlæg ligge hvor det retteligt ikke hører til. (grænsetilfælde).

Kort og godt, synes det fungerer helt ok.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
KF skrev, den 7/2/2016 at 00:54:

De anmeldelser jeg har lavet, af indlæg der ligger forkert (typisk efterlysninger under anmeldelser, og omvendt), der har de typisk været flyttet inden for en 20min ca... enkelte gange har jeg fået en pm fra mod, om hvorfor de ikke tager anmeldelsen til efterretning, men lader et indlæg ligge hvor det retteligt ikke hører til. (grænsetilfælde).

Kort og godt, synes det fungerer helt ok.

KF.

Er selvfølgelig helt enig mht 'generelle anmeldelser' som fejlplacerede anmeldelser mv.

Der, hvor jeg savner respons (som tidligere skrevet), er netop i de tilfælde, der er fremhævet, hvor indlægget ikke 'blot skal' flyttes, men hvor der skal foretages en vurdering af en moderator eller to.

Når man ikke får nogen respons, jamen hvorfor så bruge tid på at indberette indlæg fremover? Man er jo ikke klar over hvorfor f.eks ens egen vurdering ikke passer med ledelsens vurdering og regelsættet, men der er vel en grund til at man har laver en indberetning????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Søren Brun skrev, den 10/2/2016 at 01:26:

Der, hvor jeg savner respons (som tidligere skrevet), er netop i de tilfælde, indlægget ikke 'blot skal' flyttes, men hvor der skal foretages en vurdering af en moderator eller to.

Når man ikke får nogen respons, jamen hvorfor så bruge tid på at indberette indlæg fremover? Man er jo ikke klar over hvorfor f.eks ens egen vurdering ikke passer med ledelsens vurdering og regelsættet, men der er vel en grund til at man har laver en indberetning????

Synes at jeg savner en reaktion på ovenstående. Hvis man har rapporteret et indlæg/tråd og rapporten ikke skønnes relevant at moderatorerne, så aner man ikke hvor man har 'taget fejl', ikke ligefrem noget der fremmer lysten til at rapportere i fremtiden. Men ok, et (fra)valg fra ledelsen.

For at tage et enkelt eksempel så hører denne tråd da helt oplagt efter min mening hjemme under Sexevents på trods af Rejse's store interesse og indsats for at promovere den under Generel Debat, som selvfølgelig har langt flere læsere.

Jeg er godt klar over, at det afhænger af hvor mange rapporteringer, der skal svares på, men derfor kunne man jo godt svare generelt om den linie, der er lagt.

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Søren Brun skrev, for 23 timer siden:

Synes at jeg savner en reaktion på ovenstående. Hvis man har rapporteret et indlæg/tråd og rapporten ikke skønnes relevant at moderatorerne, så aner man ikke hvor man har 'taget fejl', ikke ligefrem noget der fremmer lysten til at rapportere i fremtiden. Men ok, et (fra)valg fra ledelsen.

For at tage et enkelt eksempel så hører denne tråd da helt oplagt efter min mening hjemme under Sexevents på trods af Rejse's store interesse og indsats for at promovere den under Generel Debat, som selvfølgelig har langt flere læsere.

Jeg er godt klar over, at det afhænger af hvor mange rapporteringer, der skal svares på, men derfor kunne man jo godt svare generelt om den linie, der er lagt.

Kan se at Rejse's reklame for Mon Cherie nu er flyttet, hvilket jeg synes er logisk. Undrer mig dog over at en efterhånden flere dage gammel rapport ikke havde samme virkning, resultatet var ingen reaktion og tavshed. Det er ikke ligefrem noget der giver lyst til at rapportere andre indlæg, man synes der skal ses nærmere på.

Kan selvfølgelig ikke underbygge dette, da man stadig ikke får en kvittering for en afsendt rapport, kun en pop-up besked.:(

Til alt held kan man så sige, at der var ingen fra ledelsen der svarede på, hvorfor rapporten blev negligeret i første omgang, :oops:  så derfor er ingen, der har et forklarelsesproblem.

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne vel også tænkes at moderatorene kigger på dine anmeldelser, måske lige konferer lidt indbyrdes, og derefter tager stilling når de er klar til det? De er jo dog ikke alle mand på 24/7. Og det kunne måske også tænkes at de ikke har tid eller lyst til at gå ind i debatteringer med enkelte brugere om validiteten i deres anmeldelser.

Kort og godt.. jeg tror du kan være rimelig forvisset om at alle dine anmeldelser bliver læst af en moderator. Og hvis du ikke er tilfreds med rapporteringssystemet, kan du undlade at bruge det. Eller søge ind som moderator ;)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 12 minutter siden:

Det kunne vel også tænkes at moderatorene kigger på dine anmeldelser, måske lige konferer lidt indbyrdes, og derefter tager stilling når de er klar til det? De er jo dog ikke alle mand på 24/7. Og det kunne måske også tænkes at de ikke har tid eller lyst til at gå ind i debatteringer med enkelte brugere om validiteten i deres anmeldelser.

Kort og godt.. jeg tror du kan være rimelig forvisset om at alle dine anmeldelser bliver læst af en moderator. Og hvis du ikke er tilfreds med rapporteringssystemet, kan du undlade at bruge det. Eller søge ind som moderator ;)

KF.

Eller også lade være med at ta' det hele så skide højtidligt..:-)

Det ville ende i et narcissitisk sammenkog, hvis vi alle forlangte samme fokus på egne indlæg og trådstart..;-)

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎24‎-‎01‎-‎2016 at 02:20:

Jo, det gør man faktisk, der popper en "tak for din rapport" meddelelse op i et kort øjeblik.

Det kunne der jo også gøre, når én af jer åbner rapporten. :) 

Come on, så svært er det vel ikke at sætte op, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Come on, så svært er det vel ikke at sætte op, vel?

Hvis Invision Power board ikke har funktionen indbygget, bliver det overordentligt vanskeligt at sætte op ;)

For mig at se, også en fuldstændig overflødig funktion.. Hvis man laver en rapportering, så er den sendt, og man ved den bliver læst af en moderator..

Hvad skal jeg bruge en besked til, om den blev læst efter 3min, 11min, 36min, eller 4 timer senere? Jeg har sendt den, og kan glemme alt om den.. den er videre i systemet, og der bliver taget hånd om det.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag den 9/3 kl. 11.30 er der kommet en masse spamindlæg i hver eneste tråd..

Anmeldelser på piger og klinikker på Sjælland>

af en "Monica221 Sexchatting.com"

Profil billed: Sort nedringet top og store bryster

Kan det blokeres?

På forhånd tak :-)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 14 minutter siden:

Onsdag den 9/3 kl. 11.30 er der kommet en masse spamindlæg i hver eneste tråd..

Anmeldelser på piger og klinikker på Sjælland>

af en "Monica221 Sexchatting.com"

Profil billed: Sort nedringet top og store bryster

Kan det blokeres?

På forhånd tak :-)

Ja, hvis man indrapporterer det fremfor at skrive det i trådene!

Men bemærk venligst at man kun behøver indrapportere en spammer en enkelt gang og ikke for alle trådene vedkommende spammer i - når først vedkommende er udflaget fjernes alle vedkommendes indlæg med et hug, men alle rapporterne skal efterfølgende manuelt en for en afrapporteres.

Men ellers mange tak til alle dem der har gjort os opmærksomme på spammeren Monica221 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
KF skrev, den 21/2/2016 at 12:23:

Det kunne vel også tænkes at moderatorene kigger på dine anmeldelser, måske lige konferer lidt indbyrdes, og derefter tager stilling når de er klar til det? De er jo dog ikke alle mand på 24/7. Og det kunne måske også tænkes at de ikke har tid eller lyst til at gå ind i debatteringer med enkelte brugere om validiteten i deres anmeldelser.

Du har sikkert ret, så ingen grund til spilde tid på at anmelde indlæg/tråde fremover når man ikke ved hvorfor mods måske synes, at det er ubegrundet. :oops:

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...