Hop til indhold
vildtgernenu

Afpresning via Annoncelight

Recommended Posts

(Til info, så er jeg gammel bruger af forummet, bare under nyt navn)

 

Advarsel om en fake annonce:

 

Jeg har lige hørt om en mærkelig og ubehagelig oplevelse, mht en annonce på  Annoncelight. Én der tilbyder tlf-sex under navnet 'Beksi', og med en mail adr. der hedder [email protected].

Det er ren afpresning, lige så snart der er den mindste kontakt. Når der er lavet stemmeprøve (mht tlf-sex), og pengene er overført på mobilpay, så starter truslerne om at man bliver meldt til politiet for pædofili, eller at navn og adresse vil blive offentliggjort på sociale medier. Sagen/afpresseren ER igang med at blive meldt til politiet, dette var bare lige til oplysning for jer andre herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, for 1 time siden:

I det øjeblik man bruger Mobilepay til at overføre aftalt beløb, er ens identitet afsløret.

Lige præcis, derfor er det også populært at kunne betale med MobilePay og Swipp, så har pigerne din identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Med MobilePay vælger man selv kaldenavn og du kan ikke se adressen, og kun de fire sidste cifre i telefonnummeret.

 

Så er det sgu da meget heldigt at du hedder "Liv"

og ikke "Saftige Sandra" :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 47 minutter siden:

Lige præcis, derfor er det også populært at kunne betale med MobilePay og Swipp, så har pigerne din identitet.

 

Men altså mobilepay osv., bruger man jo også kun hvis man har tillid til glædes pigen, ellers er det jo for dumt.

Det er tilladt at bruge sin intelligens :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Men altså mobilepay osv., bruger man jo også kun hvis man har tillid til glædes pigen, ellers er det jo for dumt.

Det er tilladt at bruge sin intelligens :) 

Ingen kæde er jo stærkere end det svageste led.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mobilepay er bundet op til en bankkonto, og det er vist blevet lidt besværligt at få sådan en uden lidt ID og billede.

Så det burde ikke være vanskeligt for politiet at finde nogen, der har et forklaringsproblem.

Skjold.

Og Skat har nok allerede transaktionen i deres system!

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, for 4 timer siden:

I det øjeblik man bruger Mobilepay til at overføre aftalt beløb, er ens identitet afsløret.

Hvordan er det lige det ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 23/01/2016 at 22:22:

Hvordan er det lige det ?? 

Det handler om dine personlige baggrundsoplysninger tilknyttet det telefonnr., som bruges ifm oprettelse af Mobilpay/Swipp. Når du så foretager en transaktion via Mobilepay eller Swipp udleverer du samtidig, som minimum dit FULDE navn overfor modtageren, dermed er din identitet afsløret. Resten må du meget gerne selv regne ud ...... 

Redigeret af sexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexplorer skrev, for 21 minutter siden:

Det handler om dine personlige baggrundsoplysninger tilknyttet det telefonnr., som bruges ifm oprettelse af Mobilpay/Swipp. Når du så foretager en transaktion via Mobilepay eller Swipp udleverer du samtidig, som minimum dit FULDE navn overfor modtageren, dermed er din identitet afsløret. Resten må du meget gerne selv regne ud ...... 

Jeg bruger et taltids kort og hedder ikke mit rigtig navn, du kan jo selv vælge hvad du vil hedde, så mobilpay er nu okay hvis man ved hvad man laver, der er jo åbenbart nogle der ikke ved det kan jeg hører.....

Redigeret af The_Man
mangler mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 21 minutter siden:

Nej, du vælger selv hvad du vil kalde dig. Jeg kan kun se dit kaldenavn, ikke dit fulde navn, når du betaler med MobilePay. Og kun de fire sidste cifre af dit telefonnummer.

Ved brug af Modulus 22 er intet hemmeligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Hvad er modulus 22?

Sorry, det var modulus 11.

Redigeret af BigDick
lorte tastatur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 21 minutter siden:

Hvordan vil du bruge det til at finde ud af, hvem sexkøber Kurt er, når han hedder noget andet og bruger et nummer, der ikke kan slås op?

Jeg kan kun sige at alt kontrol ud førende personale bruger systemet, og for disse er der IKKE nogen oplysninger overhovedet der er hemmelige, det tager blot længere tid at fremskaffe disse. 

Ejerskab af et køretøj er heller ikke hemmeligt, for dem der har behov for at vide det, IKKE engang selv om man har beskyttelse i CPR registret. blot man er i besiddelse af reg.nr.

Det er alt jeg kan sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...