vildtgernenu 42 Skrevet 23. Januar, 2016 (Til info, så er jeg gammel bruger af forummet, bare under nyt navn) Advarsel om en fake annonce: Jeg har lige hørt om en mærkelig og ubehagelig oplevelse, mht en annonce på Annoncelight. Én der tilbyder tlf-sex under navnet 'Beksi', og med en mail adr. der hedder [email protected]. Det er ren afpresning, lige så snart der er den mindste kontakt. Når der er lavet stemmeprøve (mht tlf-sex), og pengene er overført på mobilpay, så starter truslerne om at man bliver meldt til politiet for pædofili, eller at navn og adresse vil blive offentliggjort på sociale medier. Sagen/afpresseren ER igang med at blive meldt til politiet, dette var bare lige til oplysning for jer andre herinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Januar, 2016 Det for bruger man taletid kort så de ikke har dit navn eller adr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 23. Januar, 2016 I det øjeblik man bruger Mobilepay til at overføre aftalt beløb, er ens identitet afsløret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Januar, 2016 sexplorer skrev, for 1 time siden: I det øjeblik man bruger Mobilepay til at overføre aftalt beløb, er ens identitet afsløret. Lige præcis, derfor er det også populært at kunne betale med MobilePay og Swipp, så har pigerne din identitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Januar, 2016 Med MobilePay vælger man selv kaldenavn og du kan ikke se adressen, og kun de fire sidste cifre i telefonnummeret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Januar, 2016 Liv skrev, for 1 minut siden: Med MobilePay vælger man selv kaldenavn og du kan ikke se adressen, og kun de fire sidste cifre i telefonnummeret. Så er det sgu da meget heldigt at du hedder "Liv" og ikke "Saftige Sandra" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 23. Januar, 2016 BigDick skrev, for 47 minutter siden: Lige præcis, derfor er det også populært at kunne betale med MobilePay og Swipp, så har pigerne din identitet. Men altså mobilepay osv., bruger man jo også kun hvis man har tillid til glædes pigen, ellers er det jo for dumt. Det er tilladt at bruge sin intelligens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Januar, 2016 holstebronx skrev, for 6 minutter siden: Men altså mobilepay osv., bruger man jo også kun hvis man har tillid til glædes pigen, ellers er det jo for dumt. Det er tilladt at bruge sin intelligens Ingen kæde er jo stærkere end det svageste led. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 23. Januar, 2016 Men mobilepay er bundet op til en bankkonto, og det er vist blevet lidt besværligt at få sådan en uden lidt ID og billede. Så det burde ikke være vanskeligt for politiet at finde nogen, der har et forklaringsproblem. Skjold. Og Skat har nok allerede transaktionen i deres system! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Januar, 2016 sexplorer skrev, for 4 timer siden: I det øjeblik man bruger Mobilepay til at overføre aftalt beløb, er ens identitet afsløret. Hvordan er det lige det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 27. Januar, 2016 (edited) The_Man skrev, den 23/01/2016 at 22:22: Hvordan er det lige det ?? Det handler om dine personlige baggrundsoplysninger tilknyttet det telefonnr., som bruges ifm oprettelse af Mobilpay/Swipp. Når du så foretager en transaktion via Mobilepay eller Swipp udleverer du samtidig, som minimum dit FULDE navn overfor modtageren, dermed er din identitet afsløret. Resten må du meget gerne selv regne ud ...... Redigeret 27. Januar, 2016 af sexplorer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Januar, 2016 Nej, du vælger selv hvad du vil kalde dig. Jeg kan kun se dit kaldenavn, ikke dit fulde navn, når du betaler med MobilePay. Og kun de fire sidste cifre af dit telefonnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 27. Januar, 2016 (edited) sexplorer skrev, for 21 minutter siden: Det handler om dine personlige baggrundsoplysninger tilknyttet det telefonnr., som bruges ifm oprettelse af Mobilpay/Swipp. Når du så foretager en transaktion via Mobilepay eller Swipp udleverer du samtidig, som minimum dit FULDE navn overfor modtageren, dermed er din identitet afsløret. Resten må du meget gerne selv regne ud ...... Jeg bruger et taltids kort og hedder ikke mit rigtig navn, du kan jo selv vælge hvad du vil hedde, så mobilpay er nu okay hvis man ved hvad man laver, der er jo åbenbart nogle der ikke ved det kan jeg hører..... Redigeret 27. Januar, 2016 af The_Man mangler mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Januar, 2016 Liv skrev, for 21 minutter siden: Nej, du vælger selv hvad du vil kalde dig. Jeg kan kun se dit kaldenavn, ikke dit fulde navn, når du betaler med MobilePay. Og kun de fire sidste cifre af dit telefonnummer. Ved brug af Modulus 22 er intet hemmeligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Januar, 2016 (edited) Liv skrev, for 10 minutter siden: Hvad er modulus 22? Sorry, det var modulus 11. Redigeret 27. Januar, 2016 af BigDick lorte tastatur... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Januar, 2016 ok, men hvad er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Januar, 2016 Liv skrev, for 3 minutter siden: ok, men hvad er det? https://www.google.dk/webhp?hl=da&tab=iw&gws_rd=ssl#hl=da&q=modulus11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Januar, 2016 BigDick skrev, for 4 minutter siden: https://www.google.dk/webhp?hl=da&tab=iw&gws_rd=ssl#hl=da&q=modulus11 Hvordan vil du bruge det til at finde ud af, hvem sexkøber Kurt er, når han hedder noget andet og bruger et nummer, der ikke kan slås op? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2016 Tror BD har misforstået hvad modulus 11 gør. Men måske er det mig der misforstår BD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Januar, 2016 Liv skrev, for 21 minutter siden: Hvordan vil du bruge det til at finde ud af, hvem sexkøber Kurt er, når han hedder noget andet og bruger et nummer, der ikke kan slås op? Jeg kan kun sige at alt kontrol ud førende personale bruger systemet, og for disse er der IKKE nogen oplysninger overhovedet der er hemmelige, det tager blot længere tid at fremskaffe disse. Ejerskab af et køretøj er heller ikke hemmeligt, for dem der har behov for at vide det, IKKE engang selv om man har beskyttelse i CPR registret. blot man er i besiddelse af reg.nr. Det er alt jeg kan sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest OleOleOle Skrevet 17. Juni, 2016 hvordan gik sagen så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg