Hop til indhold
Guest Borntofly

Brændt af af Sally fra AL

Recommended Posts

Guest Borntofly

Har tidligere anmeldt Sally ganske positivt. Jeg har sidenhen lavet mange aftaler med hende men de er alle sammen blevet aflyst fra hendes side:/

Men trangen blev stor idag og min yndling Sofie kom først til København sent idag:( 

Så fik en aftale i stand med Sally og hørte ikke fra hende før 20 min før vores aftale hvor hun rykkede den. Lidt dårlig stil synes jeg. Men kørte mod et ca. område hun sagde da hun pludselig skrev om jeg kunne nu. Så mig ud i bilen og afsted . Da jeg ankom hørte jeg aldrig mere fra hende. Så det er helt sikkert sidste gang jeg prøver at lave aftaler med hende!

https://annoncelight.dk/showad/200558

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 13 minutter siden:

Har tidligere anmeldt Sally ganske positivt. Jeg har sidenhen lavet mange aftaler med hende men de er alle sammen blevet aflyst fra hendes side:/

Men trangen blev stor idag og min yndling Sofie kom først til København sent idag:( 

Så fik en aftale i stand med Sally og hørte ikke fra hende før 20 min før vores aftale hvor hun rykkede den. Lidt dårlig stil synes jeg. Men kørte mod et ca. område hun sagde da hun pludselig skrev om jeg kunne nu. Så mig ud i bilen og afsted . Da jeg ankom hørte jeg aldrig mere fra hende. Så det er helt sikkert sidste gang jeg prøver at lave aftaler med hende!

https://annoncelight.dk/showad/200558

Så trist, - så trist - jeg føler med dig. Bedre held med at finde en der er seriøs. Ingen respekt for kundernes tid, men det er jo også ligemeget., 

Redigeret af BigDick
komma stak af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig træls, min erfaringer siger mig, at når de først begynder på det der med at skubber tiderne, aflyse osv. Så kan man lige så godt droppe dem, man får kun ærgrelser ud af det.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Pite skrev, den 23. januar 2016 at 14:57:

Rigtig træls, min erfaringer siger mig, at når de først begynder på det der med at skubber tiderne, aflyse osv. Så kan man lige så godt droppe dem, man får kun ærgrelser ud af det.

 

Pite

Jeg havde givet hende en sidste chance her til formiddag . Lavet en aftale og hun skrev igår aftes og bekræftede . Men her til morgen skrev hun og aflyste !

Så mit råd er at I skal holde jer væk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...