Agent 007 415 Skrevet 21. Januar, 2016 Det er jo snart fastelavn, så måske det er på tide med en gætte konkurrence.Hvem er dette? http://www.amino.dk/virksomhedsbors/saelges/it-teknologi/internet-websites/erotisk-forum-til-salg-22012 Er der andre end VL og EG til stede i Danmark? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2016 (edited) Grundlagt i 2001 - Så er det ikke EG eller T2U. Hvornår blev VL grundlagt? Og 100.000,-? Redigeret 21. Januar, 2016 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2016 Hedomax http://archive.is/YDMDr Jeg byder 100 kr, og kun fordi jeg vil se om jeg kan lave noget der er grimmere end den der siden i ved nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2016 OMG hvordan kan man forsøge at sælge et site, der ikke er online. At sitet er offline er jo super dårligt ift. søgemaskinerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Januar, 2016 PrinceCharming skrev, for 13 minutter siden: OMG hvordan kan man forsøge at sælge et site, der ikke er online. At sitet er offline er jo super dårligt ift. søgemaskinerne. Det har også været på auktionen i ca et år. Nej det er i min vurdering en gammel død sild. Alle de dårlige oplevelser fra sidens sidste leveår, overskygger vist de forholdsvis gode, fra de dage hvor den fungerede tåleligt. Godt fungerede siden aldrig. Jeg var medlem i de sidste et til to år af sidens levetid. Antal indlæg pr dag var meget begrænset, og blev leveret af en meget lille flok personer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. Januar, 2016 og sitet kan genere en omsætning på 20.000 pr måned, står der. GENERE ??? Ikke generere ?? Hvem mon de skal genere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Januar, 2016 tvr skrev, for 1 time siden: og sitet kan genere en omsætning på 20.000 pr måned, står der. GENERE ??? Ikke generere ?? Hvem mon de skal genere ? Godt set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 22. Januar, 2016 tvr skrev, for 2 timer siden: og sitet kan genere en omsætning på 20.000 pr måned, står der. GENERE ??? Ikke generere ?? Hvem mon de skal genere ? de skal genere ekstra bladet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Januar, 2016 PrinceCharming skrev, den 21/1/2016 at 14:25: Grundlagt i 2001 - Så er det ikke EG eller T2U. Hvornår blev VL grundlagt? Og 100.000,-? Jeg kender ikke datoen for VL - men er sikker på den er fra omkr.anno 2000, starten til VL var massagepiger, men til salg for 100 kg,for et inaktivt sted ....meget naiv prissætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 22. Januar, 2016 tvr skrev, for 11 timer siden: og sitet kan genere en omsætning på 20.000 pr måned, står der. GENERE ??? Ikke generere ?? Hvem mon de skal genere ? Anja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Januar, 2016 Alkoholikeren skrev, den 22/1/2016 at 19:06: Anja Nej det er IKKE Anjas side, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 23. Januar, 2016 Så er der kun logen tilbage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Januar, 2016 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Så er der kun logen tilbage.. Nej det er Hedomax. Læs tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg