Hop til indhold
jonnyjazz

Skandinavisk vs udenlandske piger

Recommended Posts

Hvordan har i andre det. selv holder jeg mig mest til Skandinaviske piger synes det er sikrest har prøvet et par gange med østblokk piger og de er da ok men synes språget kan give problemer. med skandinaviske piger så føler jeg får det som er aftalt i forkant

ps bruger engelsk daglig så mine srågkunskaber er ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er personligt mere til asiatiske piger. Har ikke sproglige problemer med dem efter at have boet nogen år i Kina og Korea. Hvis jeg kommer et thai sted plejer man at kunne finde ud af det alligevel med fagter og lidt engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min personlige rangorden: 

1) Afgjort mest til sydøst- og østasiatiske kvinder  :-)  De fysisk mest tiltrækkende kvinder i min bog..!!

Tænder både på thai (som der er mange af i branchen her i DK), men også på kinesere, koreanere og japanere (som det er noget mere sparsomt med - modtager MEGET gerne hints til disse i det østjyske).

2) Danske erfarne kvinder. Kan godt lide "MILF-typerne", der stadig er velplejede. 

3) Danske yngre kvinder. 

4) Sorte kvinder, der er engagerede, a la den berømte Tiffany Diamond i Kbh. 

5) Østkvinder. Jeg har af en eller anden grund aldrig rigtigt tændt på kvinder fra Østeuropa. 

Jeg ved godt, at de objektivt er smukke, men det typiske  "øst-look" tiltaler mig bare ikke. 

6) Sorte kvinder, der er uengagerede. Typisk afrikanere. Dette er vel nok den værste kategori af GP, man kan støde ind i. De sætter (med god grund..) derfor typisk også deres priser lavt. 

 

"For få i kategorien her i DK til at blive rangordnet": Indiske kvinder, sydamerikanske kvinder, nordamerikanske kvinder, sydeuropæiske kvinder. 

-Disse kan gå begge veje; både godt og skidt. Men der er som skrevet for få til at generalisere.

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt, at det absolut skal være skandinaviske vs. udenlandske. Jeg har hverken betalt en dansk, svensk eller norsk kvinde for sex. Hvor mange har egentlig prøvet norsk og svensk (altså ikke med hånden)?

Jeg har været lidt rundt, men slet ikke kloden rundt, men jeg kan sige følgende:

1. Tyskland, Polen, Rumænien, Bulgarien, Ungarn, Tjekkiet: her har jeg oplevet både gode piger og dårlige piger

2. Italien, Cuba, Colombia, Ghana, Nigeria: dårligt

3. Skotland, Tyrkiet, Panama: ok

4. Den dominikanske Republik, Moldavien, Spanien, Egypten: godt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet rigeligt skidt og mega-skidt oplevelser med både danske som udenlandske piger :)

På den anden hånd, også gode og fantastisk gode oplevelser med danske som udenlandske piger :P

 

Vælger mine besøg ud fra kriterierne: udseende, hendes formåen at tænde mig på skrift via sin annonce, de ydelser hun tilbyder, og til slut en kort vurdering om prisen stemmer overens med indtrykket af hende, og (desværre også ofte) mit budget :lol:

Sproget jeg skal snakke med hende på, er mig mindre vigtigt - falder alt sprogligt til jorden, kan et charmerende smil og en venlig indikationer med hænder, øjne og læber være interessante tolke.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 8 timer siden:

Har oplevet rigeligt skidt og mega-skidt oplevelser med både danske som udenlandske piger :)

På den anden hånd, også gode og fantastisk gode oplevelser med danske som udenlandske piger :P

 

Enig i det, Argent. Gode betragtninger i din post.

Min post ovenfor var selvfølgelig også både en grov generalisering og udelukkende bygget på egne, selvoplevede erfaringer og præferencer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kopierer det jeg skrev i en anden tråd i sommers:

 

Danskt
På de danske klinikker er det ofte god orden, men også meget firkantet og ufleksibelt. Og selvfølgelig er den danske kultur (hvad det nu er for noget) meget mærkbar også i denne verdenen. For mig som svensk er det en lidt kikset fornøjelse. At gå på en dansk bordel eller en dansk bank føles lidt på samme måde: jeg behandles ordentligt men det skulle absolut ikke gøre noget hvis jeg standsede i Sverige. Jeg oplever det som at danske piger er til danske mænd.

Latinas og østpiger
Hos latinas eller østpiger er det ofte billigt (ikke altid, nota bene), men også til tider en snavset følelse og ikke sjældent meget mekaniskt og masser af dårligt skuespil. Jeg mærker også meget tydeligt den der akavede følelsen af at hun er i dette lille værelse en måned eller noget, bare for at kneppe så mange som muligt, vaske sig, spise lidt og sove lidt. Det er sgu ikke præcis noget der giver mig en kick. Andre måske kan lide præcis det; det lidt snavsede og uhumske omkring det hele?
Det positive er at der findes rigtigt dejlige og flotte kvinder i denne gruppe, men de er i min optik langt mere usædvanlige end hvad man kan tro når man læser med herinde. 
Bagsiden består af bagmænd og misbrug - forhold som man som dansker måske nemmere kan distancere sig fra, i det at man alligevel ikke kommunicerer. Man bare knepper og går derfra.

Thai
Thaiverdenen befinder sig lidt midtimellem danskt og udenlandskt i det at mange thai'er har været her i mange år, er statsborgere enten i Danmark eller Sverige, og faktiskt ofte også kan snakke dansk eller svensk. Men kulturen på klinikkerne er alligevel umiskendeligt thai.
Hos thaipigerne kan hvad som helst ske. Det er ofte sjovt, hyggeligt, masser af grin og alt andet end firkantet. De fleste klinikker drives nogenlunde ordentligt, det er oftest rent og hygiejniskt og pigerne har hinanden på en anden måde end øvrige udenlandske piger har. 
Også thaiverdenen har bagsider. Der findes temmelig mange alkoholikere og narkomisbrugere på flere af stederne. Steder som man nemmest spotter på de lave timpriserne, og det undrer mig iblandt at nogle af disse steder så ofte anmeldes positivt herinde. Men selvfølgelig kan en påvirket pige være en sjov oplevelse til en billig peng, og vil man ikke se hvorfor, så ser man måske ikke heller hvorfor ...?? 

 

Konklusion

Allesammen vil de ha mine penge. En thaioplevelse og en dansk oplevelse koster ofte omtrent detsamme. Latinas og østpigerne er lidt billigere. 
Som med alt andet får man med tiden bedre oplevelser med bedre indsigt og forståelse, og egentlig går det ikke at sige at dansk er bedre end udenlandsk eller vice versa. Ikke heller moralsk er det så nemt at kategorisere; man må uddanne og underholde sin egen kompas.


Min egen uddannelse og kompas har i hvert fald givet mig disse, lidt grove retningslinier:


1. Vælg thai hvis du vil bruge dine penge i et dynamiskt miljø, hvor du indimellem kan få forrygende oplevelser. Vær dog opmærksom på misbrug som er langt mere almindeligt på de billige klinikkerne (ikke bare omkring Oehlenschlægersgade) end hvad du tror.


2. Vælg danskt hvis du vil kunne snakke, og hvis du vil ha struktur og orden i din sexkøbsverden.


3. Vælg latinas eller øst hvis du vil handle billigt og desuden altid er på jagt efter nyt, nyt, nyt. Men vær forberedt på mange skuffelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Interresant emne.

Min erfaring deler dem i 3 grupper:

Thai:

Igen delt i 2, dem der kan massere og evt. et godt hj , og så dem der er fordægt af massagen, men har fokus på ekstra ydelser. Min erfaring gør jeg hovedsagligt bruger thai til god massage og et HJ, synes dem med fuld pakke tit skuffer, massagen er dårlig og ekstra når at blive dyrt og fåes bedre hos en egenligt GP.

Danske GP:

Forholdene er for det meste ok, man kan snakke med dem, men prisen er lidt højre end de udenlandske, gør ikke selv så meget i dem mere, da jeg synes det tit bliver lidt for "personligt" og det er ikke det jeg søger. men for de uerfarne er det nok den mest sikre. Og der er mange smukke piger at vælge imellem

 

Udenlandske GP:

Det er den svære del af dette game, der er mange skuffelser for dem der ikke ser sig for. men også her det spænende ligger efter mine erfaringer, brug andres erfaringer, og undgå at være naiv, er det for godt til at være sandt, så hold dig væk. har gode erfaringer med de ungarske og polske piger, hvor i mod de helt mørke piger kan være spænede, men tit har meget fokus på kvantitet og ikke noget kvalitet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Dansk og Thai - kun de gode steder :) Har dog en enkelt god erfaring med en afro kvinde Melissa på Hvidovrevej - Og en masse dårlige med andre Afro kvinder - ingen gode erfaringer med Øst kvinder overhovedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har endnu ikke prøvet en japaner - eller kineser for den sags skyld, jeg venter med at købe af en japaner til jeg tager til Tokyo hvilket jeg gør til sommer...:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har desværre ikke den store kendskab til Danske piger. Skriver desværre da flere af pigerne i hvert fald på skrift virker søde, frække og intelligente herinde.

Er til klubber og tidsbestiller helst ikke. Vil gerne kigge en pige an og derefter udvælge hende. Ja sådan oplever man ikke de Danske piger desværre. Meget PD som jeg er meget lidt til... Og de få klinikpiger i området jeg bor koster 2200 kr for 60 min. Synes det er lidt meget. Men måske Trine Tease får lavet en jysk fkk dag, så man kan få prøvet nogle stykker :-) 

Ellers har jeg generelt gode erfaringer med kvinder fra alverdens lande. Sorte piger holder jeg mig dog fra, da jeg af en eller anden mærkelig grund ikke fungerer med dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Danske kvinder er nr. 1 men desværre ofte lidt dyre til mit budget. Nogel gange desuden lidt for maskinelle.

2. Østpiger (Polen, Ukraine, Rusland) er mit andet valg, de ligner af mentalitet og udseende de danske mest og man får altid en reel betjening

Rumænske piger, sorte kvinder og thai tænder mig ikke rigtigt selv om de kan være flotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
 
Personligt er jeg mest til danske kvinder (ikke piger, vil helst have en på nogenlunde min egen alder). Synes de erfarne prostituerede sædvanligvis leverer hvad de lover i annoncerne, og har en prof tilgang til jobbet som jeg godt kan lide.
 
Jeg holder mig væk fra de østeuropæiske, da der er alt for mange nitter og suspekte imellem - det er min holdning og oplevelse, er godt klar over at andre kunder sværger til dem(var sammen med en rumænsk working girl i halvandet år, så har måske mine fordomme).
 
Sydamerikanske piger har jeg ikke den store erfaring med prostitutionswise, har oplevet toppen af gamet med Fernanda og et par mere ligegyldige oplevelser på hedengangne  gentlemans choice(?) på nørre farimagsgade.
 
Thaipiger tænder mig sjældent, men hvis massage er mit behov er det helt klart dem jeg opsøger.
 
Sorte piger holder jeg mig langt fra medmindre de er danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mest til de piger, som har samme etnicitet som jeg selv - altså skandinaviske/kaukasiske piger.

Selv om østeuropæerne også er kaukasiere, sorterer jeg dem dog fra af to grunde: sprogforbistring og det forhold, at man risikerer, at de ikke kommer hertil igen, og at man derfor risikerer ikke at kunne få lejlighed til genbesøg.

At besøge en pige, som man med stor sikkerhed ikke ville kunne besøge igen, er spild efter min mening.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Danske / Skandinaviske kvinder tak :-) Eller bare dejlige vest europæiske kvinder, der ved hvad de gør !

Jeg foretrækker kvinder med ca samme kultur baggrund, og så er Skandinaviske piger bare kønnere efter min mening.

De der 'handler' hos Thai, afro, Sydamerikanske og øst europæiske piger risikerer at støtte moderne slave handel,og det er sgu sørgeligt.

Dermed ikke sagt, at der ikke kan være problemer med danske kvinder, der ikke  er tilstrækkelige frie og afklarede til at arbejde i branchen.

Vi har alle et ansvar.

Derudover tænder jeg slet ikke på Thai eller fillipinere, og jeg har netop i dag meldt afbud til en bryllups invitation, hvor en af mine  gode venners svoger (60 år) skal giftes med sin Thai 'kæreste' omkring de 30.

Jeg fatter ham overhovedet ikke, jeg har mødet 'damen' og hun kan kun kommunikere med en-stavelses ord på engelsk, men ok, det er jo arrangeret af en herboende  thai kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Man(d) kan da bare - "flytninge" tage godt for sig blandt (flytninge)pigerne - de må jo have en accept af det, da det tilsyneladende er OK i de lande gøre sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har tre utgångspunkter som jag håller mig till: Vem kan ge den bästa sexupplevelsen, nya erfarenheter och minst problem. Har prövat de mesta av den kvinnliga fägringen som vår planet har att erbjuda, med ett undantag. Muslimska kvinnor, vilket aldrig kommer att bli aktuellt.

 

Av de grupper som jag har prövat är där en kategori som jag utlämnade för mer än tio år sedan. De här kvinnorna är mästare på att fördärva en sexakt. 

-Vad tar du för en timme….

1000 DK….

-lovar du att inte prata om mer pengar  …om du gör de så avbryter och kräver mina pengar tillbaka

Ja Ja …

-klär av mig och hoppar i sängen och börja sexakten…efter mindre än fem minuter…

Ge mig 500 DK mer, och du kan få göra detta och de här

-Du lovade mig att inte prata om mer pengar

En lång tystnad uppstår 

-Stiger upp ur sängen och klär på mig och samtidigt kräver mina pengar tillbaka, vilket jag alltid fick.

Efter att ha haft dessa här dåliga upplevelsen ett antal gånger för mer än tio år sedan så uteslöt jag alla öststatskvinnor från min vy. Allt för att inte utsätta mig själva eller kvinnorna för en massa obehag, eller att de hade kunde utvecklas till en mycket farlig situation.

 

 

De bästa upplevelserna har jag haft på två ställen.

-Danska kliniker med danska”nordiska” kvinnor…de leverera alltid högsta klassens upplevelse.. är vänliga och tillmötesgående själar …här har jag också samlat på mig de mesta av mina nya erfarenheter just från dessa besök eftersom utbudet är stort att pröva lite av varje… och de skapar heller inga problem för mig som gäst.

 

-Thaimassage ”som Bananas skriver..-kan vad som helst ske!” Här har man haft alltifrån bra till mindre bra upplevelser. Om jag går på ett nytt ställe så startar jag alltid med massage…om massagen är dålig så går jag efter den är avslutad….är den superbra eller bra så bygger jag på med en timme sex. Här har jag också träffat några helt underbara kvinnor genomåren. Ibland har man blivit erbjuden att sitta ner enstund efteråt och prata eller käka lite thaimat. Två till tre gånger om året har det utvecklats så att jag har stannat 15-20 timmar efter vi har kommit överrenes om ett belopp …det är en mycket trevlig och avslappnade upplevelse. En nackdel med Thai ställen är att de är rätt konservativa när det kommer till sex, men de kan ju ha sin förklaring i att de bara kallas för Thaimassage:grin:.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er til danske kvinder. For mig er respekt, ordentlighed & kommunikation nødvendigt for en god hyggestund. Det føler jeg danske kvinder overordnet set giver mest sikkerhed for. Men som i alle forhold gælder at man ikke kan skære alle over én kam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 14 timer siden:

Skandinaviske piger (undtaget danske) er vel også udenlandske piger :?: :wink: :grin::grin::grin:

Skandinavien (Norge og Sverige) er ikke "udland" i mine øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...