Hop til indhold
Guest Gæsten

Thai Smile

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Doktor skrev, for 24 minutter siden:

Indere med respekt for sig selv tager ofte bad flere gange dagligt, og forstår ikke vesterlændinge, der kommer i deres svedgennemblødte T-shirts og plettede Bermudashorts....

jeg er enig i det meste du skriver - men ovenstående er langt fra korrekt. 

Det er kun den aller aller øverste klasse der kan det der. 

Jeg har talt med thai piger der har arbejdet i Indien, eller steder hvor der er mange indiske kunder, og det har for de fleste været en så ulækker oplevelse at de ikke gentage den. Der er også noge med de indiske mænds måde at behandle kvinder på, der ikke var så heldig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Doktor

Nej ikke den aller øverste klasse...

Fx i en bazar er butiksindehaverne ulastelige -

Fattigrøve er beskidte, men dem er der selvfølgelig også mange af i Indien -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor skrev, for 7 minutter siden:

Nej ikke den aller øverste klasse...

Fx i en bazar er butiksindehaverne ulastelige -

Fattigrøve er beskidte, men dem er der selvfølgelig også mange af i Indien -

Og beskidte danske kunder er fattige på en anden måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor skrev, den 29/1/2016 at 19:24:

Har faktisk megen respekt for de thaier, jeg i min forholdsvis korte karriere har mødt (her i DK)... Nogle herinde skriver noget om, at de synes, thaier kommer fra en anden planet.... og det gør de jo på sin vis også - og godt for det.

Thaier gider ikke ulækre kunder. Derfor ser de deres kunder an. De mere intime ydelser vil de have lov til selv at bestemme, om de vil give - efter en individual konkret vurdering. Hvis man kommer shinet op og signallerer, at man viser dem respekt, åbner det døre ... eller "sluser"! - er man en fed, pæreformet sved- og tobakslugtende mand med sure sokker... er det bare turn off -

Igen: Cultural clash. I et land som fx Indien er det uhørt - for en inder med respekt for sig selv - at man lugter af sved eller at ens tøj er nusset, endsige beskidt. Det hører de fattige til. Indere med respekt for sig selv tager ofte bad flere gange dagligt, og forstår ikke vesterlændinge, der kommer i deres svedgennemblødte T-shirts og plettede Bermudashorts....

Jeg har også svært ved at forstå det, man nogle gange ser på Vesterbro i København o.a. lignende steder.... bil på gule plader, der samler en eller anden dulle op... han kommer lige fra arbejde; godt med nossesved og hørm under armene - hun kan umuligt andet end lugte som en omvandrende fiskehandler efter at være blevet knaldet uden kondom flere gange samme dag... Jeg betakker mig...

Thaier gider ALLE kunder bare de har penge med.........money talks, bulshitt walks.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 29/1/2016 at 19:51:

Jeg har talt med thai piger der har arbejdet i Indien, eller steder hvor der er mange indiske kunder, og det har for de fleste været en så ulækker oplevelse at de ikke gentage den. Der er også noge med de indiske mænds måde at behandle kvinder på, der ikke var så heldig. 

Generelt set er thaipigerne ikke glade for indere.
De fleste piger jeg har talt med, siger at de lugter.
Og så er der, i følge pigerne, åbenbart også noget med deres opførsel.
Så derfor er det ikke så nemt for indiske mænd at score i thailand.

Har en god veninde, som arbejder i en massagebutik i Pattaya.
Hun er absolut ikke interesseret i besøg af indere, men engang imellem er hun jo nød til at betjene dem alligevel.
Det er nogle utrolige historier hun kan fortælle om mænd fra det kontinent.

Ovenstående gælder naturligvis også for farlanger. Er man megaklam, og opfører sig mærkeligt, ja så falder ens rating altså hos damerne.
(hmm, dette er vel ikke kun et thai issue)

Pæn i tøjet, lækkert hår, og duft af Esprit de Valdemar, så kører toget :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
EUwanker skrev, for 2 timer siden:

Thaier gider ALLE kunder bare de har penge med.........money talks, bulshitt walks.........

Den udlægning er jeg ikke helt enig i.
Du har ret i, at rigtig mange klamme typer kører gennem systemet i thaibutikkerne.
Men grunden til at de slipper igennem nåleøjet, skyldes nok nærmere at thaikulturen ikke rigtig tillader konfrontationer.

Hvis man taler med pigerne her i DK, så vil man kunne høre at de nok ikke altid er helt tilfredse med situationen.

Men så kan man jo prøve at skimme anmeldelserne her på boardet.
Det er sgu da tankevækkende, at nogle kunder oplever en nærmest apatisk holding hos pigerne, alt imens andre brødre kan berette om et festfyrværkeri af glæde, og sex i alskens stillinger.

Undertegnede har gennem mange år, alt overvejende haft fornøjelige oplevelser med thaipigerne, men jeg gør sandelig også mit forarbejde, og kæmper for en god oplevelse.

Husk det nu: Med billig portvin og slesk tale kommer man virkelig langt. Især i thaiverdenen

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, 1 time siden:

Pæn i tøjet, lækkert hår, og duft af Esprit de Valdemar, så kører toget :cool:

Snakker du om Donald Trump?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Snakker du om Donald Trump?

Der blev skrevet "lækkert hår", så jeg synes DT er disset i denne sammenhæng. LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 1 minut siden:

Der blev skrevet "lækkert hår", så jeg synes DT er disset i denne sammenhæng. LOL

Ok ok. Ikke lækkert.
Hvad så med speciel frisure?

Nu skal vi huske at tale pænt om DT.
Vi risikerer jo at han får nøglerne til skabet med atomvåben :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 2 minutter siden:

Ok ok. Ikke lækkert.
Hvad så med speciel frisure?

Nu skal vi huske at tale pænt om DT.
Vi risikerer jo at han får nøglerne til skabet med atomvåben :???:

Årh hvad, hans russiske modstykke har da også nøglerne..og han nøjes da kun med at myrde dem, der ikke taler pænt om ham. (Her skulle være en gysende smiley)

Tilbage til tråden

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...