Hop til indhold
Radias

filippinske piger

Recommended Posts

Jeg meldt mig ind i filipinocupid og på 2 uger har jeg fået 300 tilbud fra piger i alder 18 til 50 om langvarig forhold

Er de så vilde med at komme til Europa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu gætter jeg på at du har oprettet en gratisprofil, hvor du kan se pigernes henvendelser, men for at læse - skal du betale. Regn med, at en stor del er fake, dvs. piger, der skriver og byder sig til så du føler dig som kongen på sitet. Det giver jo god omsætning og glade kunder ;-) Prøv at finde dates i DK eller omegn, så er det lettere at møde hinanden og se om det er noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Nogle vil gerne afsted så de kan sende penge hjem til familien. Andre vil gerne have dig til at sende penge uden de egentlig vil mere end det.

Man skal træde varsom når kærlighed = penge. For hvor dyb er kærligheden så egentlig….

Men der er da success historier, hvor man har fundet en dejlig livsagerske 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er venner med 2 af dem på facebook den ene er under uddannelse som Financial Management

Er stadig ikke lykkes med finde en her i landet ,højst sandsynligt fordi jeg kun er 165 høj og jeg er 41 nu.Dem der har været tæt på Dansk-asiatiske piger men de svære at finde på danske dating sider

Redigeret af Radias

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange au-pairs i DK, der er nok cirkler, hvor man kan møde dem.. kunne være en mulighed. Er du frisk på en rejse til Philipinerne for at møde en/flere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det har jeg 

De 2 jeg har på Facebook er begge  20 spurgte jeg så at de først kan bor i Danmark efter de er 24 men det er ikke noget problem så det lyder som om  de ikke har travlt med at komme hjemme fra og de har både arbejde og under uddannelse. 

Det bare kedeligt at man skal have en bankgaranti på 50000kr for at få en til Danmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Radias skrev, for 3 minutter siden:

Det bare kedeligt at man skal have en bankgaranti på 50000kr for at få en til Danmark 

Så er det dæleme med at stå sig godt med sin bankrådgiver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hmm tror ikke rigtig på postordre kærlighed, - men har du råd til at løbe en risiko eller flere risiici - hit and run - Og der er kvinder der er glade for mænd der ikke er 2 m høje - prøv www.logen.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
delgadodk skrev, den 19/1/2016 at 19:52:

Der er mange au-pairs i DK, der er nok cirkler, hvor man kan møde dem.. kunne være en mulighed. Er du frisk på en rejse til Philipinerne for at møde en/flere?

Jeg tror delgadodk har ret i at au pairs er en mulighed. Jeg ved fra min omgangskreds at det er en måde at møde Philipinske kvinder på og at nogen i hvert fald kommer her netop for at finde en Dansk mand. Jeg kan ikke lige råde mht hvordan man kommer i kontakt med dem, det er nok også lokalt betinget, i tilfældet jeg kender til var det vist et tilfældigt møde i lokal miljøet.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden fik jeg kontakt med en ung filippinsk kvinde. Vi skrev sammen  og snakkede i tlf et stykke tid .Det skal også lige nævnes at flere af hendes søstre på daværende tidspunkt var her i landet.

Efter nogle måneder havde jeg ferie og rejste den lange vej til PH, --- Det var noget af et kulturchok ---enorme menneskemængder ,der levede i stor fattigdom  uden nogen form for socialsikkerhed , men også nogle få meget rige,der bestemt ikke var villige til at hjælpe andre end dem selv.

Pigen var egentlig ok -- rimelig god til engelsk , pænt udseende ,og glad for at lave mad .

Hendes familie syntes at vi skulle gifte os mens jeg var i PH, men det syntes jeg var alt for hurtigt. Jeg rejste hjem igen og pigen søgte om et turistvisum (jeg skulle garantere for evt udgifter i forbindelse med opholdet)   Hun fik dog ikke visum i første omgang. Senere fik hun dog  et tre måneders visum. Dette undrede mig noget,så jeg kontaktede udlændingestyrelsen. Jeg fik den overraskende besked at der nu var søgt om besøgsvisum hos den ene søster.

Desuden fik jeg den chokerende oplysning om at hun havde to børn i PH. (Det kunne man overhovedet ikke se på hendes krop !!! )

Disse oplysninger fik mig til at afbryde al kontakt.Jeg er meget skuffet over  at de herboende søstre --og ikke mindst at deres danske mænd forsøgte at skjule børnene.

Måske har jeg været naiv og godtroende ,men jeg mistede al tillid til hele familien.

Jeg håber at du er mere heldig med dit "Forsøg"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 19. jan. 2016 at 21:13:

hmm tror ikke rigtig på postordre kærlighed, - men har du råd til at løbe en risiko eller flere risiici - hit and run - Og der er kvinder der er glade for mænd der ikke er 2 m høje - prøv www.logen.dk

Postordrekærlighed kan vel også kaldes postordre prostitusjon, det har dog sine problemer, når de første uger er gået er det nok ikke så interessant længere og hvad bliver der så af pigen.

En bekendt af mig har en veninde, nej der er ingen sex mellem dem der er fra Thailand. Han færdes i det lokale thaimiljø og er af og til chauffør når de holder møder/fester.

Han er meget ombejlet, der er mange af pigerne der ønsker en dansk mand. Så hvis man ønsker en asiatisk kvinde er det måske den vej man skal se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Gå ind på den nærmeste thaiklinik. 

Fortæl, under massagen, at du er på udkig efter en kæreste, måske mere, fra Thailand eller lignende. 

Jeg skal garantere dig at du i løbet af meget kort tid vil have flere bud end du kan overskue. De er p... ligeglade med alder og udseende - de vil bare meget gerne have en mand de kan gifte sig med, så de kan blive i landet. Og vel at mærke en mand der er ordentlig. Druk og vold har de fleste fået rigeligt af i forvejen. Dermed ikke sagt at de vil udnytte dig. Du vil garanteret få valuta for dit "ja". Opfører du dig ordentligt kan du godt regne med at hun bliver hængende på dig - indtil hun har fået sit statsborgerskab i al fald. Men det kan jo også snildt løbe op i 5-10 gode år :) Og hvem ved, måske lærer hun ligefrem at elske dig i årenes løb. Det er da set en del gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olesen skrev, den 25/1/2016 at 15:17:

Desuden fik jeg den chokerende oplysning om at hun havde to børn i PH

Den har jeg hørt før, men da var de allerede bleven gift. Sønnen kom så herop, efter at de selv havde fået et barn og det gik godt nogle år indtil de blev skilt, men det kunne jeg nu godt forstå - for han var da hverken køn eller ædruelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Radias skrev, den 19. januar 2016 at 18:26:

Jeg meldt mig ind i filipinocupid og på 2 uger har jeg fået 300 tilbud fra piger i alder 18 til 50 om langvarig forhold

Er de så vilde med at komme til Europa

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor Radias ? Men jeg kan anbefale at evt gå i Katolsk kirke når der er messe om søndagen, der er mange søde filippinske piger 

Ellers hvis du har smartphone, så brug chat app der hedder wechat, der kan du se hvilke piger der er i nærheden og den er benyttet af mange asiatiske piger 

I København er der en restaurant der har filippinsk buffet om søndagen, der ville også være en chance for at møde en sød pige feks. Jeg kommer i både Thai miljøet og det Filipinske miljø, og jeg kan anbefale begge, synes dog at Filipinske piger er bedre til Engelsk, og generelt mere åbne.

Før jeg fandt min drømme kvind var jeg også på filipinocupid, synes  dog det er spild af tid og man skal betale for at få noget ud af det.

Bedre finde en sød aupair her, den personlige kontakt gir lige det sidste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dråben skrev, for 19 timer siden:

Ja, den tid jeg har dyrket thaiuniverset, har det da bestemt IKKE skortet på tilbud

Ja, det er rent utroligt hvor mange lækre, unge, slanke kusiner og søster de har :) Alle brænder de for ægteskab med en flink dansk mand. Vi må jo have et godt ry i udlandet - trods diverse politiske stramninger ;) eller også er vi virkeligt de formidable elskere som vi selv tror vi er :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Ja, det er rent utroligt hvor mange lækre, unge, slanke kusiner og søster de har :) Alle brænder de for ægteskab med en flink dansk mand. Vi må jo have et godt ry i udlandet - trods diverse politiske stramninger ;) eller også er vi virkeligt de formidable elskere som vi selv tror vi er :mrgreen:

i skriver og skriver om filipinske piger hvorfor sender i ikke nogle billeder i stedet for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
sergent-254 skrev, for 24 minutter siden:

i skriver og skriver om filipinske piger hvorfor sender i ikke nogle billeder i stedet for

Du kunne jo selv starte ud med at poste billeder, ellers findes der også en lækker tråd der hedder "Dagens Asia nam-nam", dér finder du MANGE lækre billeder af lækre piger fra asien

Du får lige et link;

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sergent-254 skrev, for 6 timer siden:

Tråden handler ikke om fotos. 

Men du kan da sikkert finde nogle på nettet, hvis du hungrer :mrgreen:

Der er også tråden om asiatiske piger her på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 12 timer siden:

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor Radias ? Men jeg kan anbefale at evt gå i Katolsk kirke når der er messe om søndagen, der er mange søde filippinske piger 

Ellers hvis du har smartphone, så brug chat app der hedder wechat, der kan du se hvilke piger der er i nærheden og den er benyttet af mange asiatiske piger 

I København er der en restaurant der har filippinsk buffet om søndagen, der ville også være en chance for at møde en sød pige feks. Jeg kommer i både Thai miljøet og det Filipinske miljø, og jeg kan anbefale begge, synes dog at Filipinske piger er bedre til Engelsk, og generelt mere åbne.

Før jeg fandt min drømme kvind var jeg også på filipinocupid, synes  dog det er spild af tid og man skal betale for at få noget ud af det.

Bedre finde en sød aupair her, den personlige kontakt gir lige det sidste 

Jeg har fundet en som jeg er venner med på Facebook nu og vi bruger Facebook messenger.jeg er ikke medlem af filipinocupid mere.

Vi skal ses til sommer og det selv om vi har 24 års reglen er hun stadig interesseret hvor hun kommer til at vente 3 år

Jeg skulle til Filippinerne alligevel for at se på Naja philippinensis 

Jeg har prøvet med en som bor her i Odense men hun var ikke så interesseret som hende fra Manila 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Det fordi Danmark er dumme tænk alle de højt uddannede piger som vil til landet

Man kan bare flytte til Malmö eller Flensborg hvor der ikke er krav om bankgaranti og 24 års reglen og når vedkommende bliver EU statsborger så flytter man bare tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...