Hop til indhold

God soapymassage i Thailand

Featured Replies

Skrevet

Om få dage går turen til Bangkok og Pattaya i 2 1/2 uge. Jeg er tidligere gået udenom soapy-massage, men denne gang skal der fanges noget i fish-bowlen. Er der nogle der kan anbefale gode steder i Bangkok eller Pattaya?

På forhånd tak for tips ...

Boblende hilser Soulman69

Skrevet
Soulman69 skrev, for 7 minutter siden:

Om få dage går turen til Bangkok og Pattaya i 2 1/2 uge. Jeg er tidligere gået udenom soapy-massage, men denne gang skal der fanges noget i fish-bowlen. Er der nogle der kan anbefale gode steder i Bangkok eller Pattaya?

På forhånd tak for tips ...

Boblende hilser Soulman69

Hej Soulman69.

JUBII - jeg skal også af sted, fra i morgen middag. Skal være 4 nætter i BKK inden jeg drager videre til Pattaya.

Jeg kende da et par gode steder i både BKK og Pattaya. Bl.a. Annies Soapy i Sukhumvit, Soi.

Vi kan evt. udveksle lidt erfaringer på PM og måske også ses over en Singha??

Skrevet
  • Author

Hej Aalborg

Det lyder hyggeligt. PM afsendt.

Vi ses på den andre side af jorden :) 

Skrevet

Tak. De er begge kendte og afprøvede steder. En super god oplevelse hver gang.

Skrevet

Pattaya kan klart anbefales :grin::grin:

good luck 2,  Aalborg og soulman69

fra butterfly

Skrevet
Thaikurt skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan anbefale Nataree Massage Bangkok.

http://www.thailandsoapy.com/soapy-massage/nataree-massage-bangkok/

Jeg vil også klart anbefale at prøve stederne på Ratchadapidesk Road.Jeghar prøvet flere af dem og er aldrig gået skuffet ud. Min favorit er også Nataree, men der er også andre fine steder i området.

Det er let at komme til med MRT (undergrundstoget), de ligger omkring Huay Kwang stationen 3 stationer fra Sukhumvit (Asok) retning Bang Sue.

I Pattaya er mine favoritter Sabai Room på 2. road over for Beach Road Soi 4. og Honey Massage på Soi Honey Inn (2.road soi 11)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/10866-honey-soapie-soi-honey-inn-pattaya/#comment-75060

Nogle af rummene på Sabai Room kan godt se lidt slidte ud, Honey Massage var helt nyt da jeg var der for 3 år siden... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.