Hop til indhold
Soulman69

God soapymassage i Thailand

Recommended Posts

Om få dage går turen til Bangkok og Pattaya i 2 1/2 uge. Jeg er tidligere gået udenom soapy-massage, men denne gang skal der fanges noget i fish-bowlen. Er der nogle der kan anbefale gode steder i Bangkok eller Pattaya?

På forhånd tak for tips ...

Boblende hilser Soulman69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Soulman69 skrev, for 7 minutter siden:

Om få dage går turen til Bangkok og Pattaya i 2 1/2 uge. Jeg er tidligere gået udenom soapy-massage, men denne gang skal der fanges noget i fish-bowlen. Er der nogle der kan anbefale gode steder i Bangkok eller Pattaya?

På forhånd tak for tips ...

Boblende hilser Soulman69

Hej Soulman69.

JUBII - jeg skal også af sted, fra i morgen middag. Skal være 4 nætter i BKK inden jeg drager videre til Pattaya.

Jeg kende da et par gode steder i både BKK og Pattaya. Bl.a. Annies Soapy i Sukhumvit, Soi.

Vi kan evt. udveksle lidt erfaringer på PM og måske også ses over en Singha??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Tak. De er begge kendte og afprøvede steder. En super god oplevelse hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, for 9 timer siden:

 

Jeg kan anbefale Nataree Massage Bangkok.

http://www.thailandsoapy.com/soapy-massage/nataree-massage-bangkok/

Jeg vil også klart anbefale at prøve stederne på Ratchadapidesk Road.Jeghar prøvet flere af dem og er aldrig gået skuffet ud. Min favorit er også Nataree, men der er også andre fine steder i området.

Det er let at komme til med MRT (undergrundstoget), de ligger omkring Huay Kwang stationen 3 stationer fra Sukhumvit (Asok) retning Bang Sue.

I Pattaya er mine favoritter Sabai Room på 2. road over for Beach Road Soi 4. og Honey Massage på Soi Honey Inn (2.road soi 11)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/10866-honey-soapie-soi-honey-inn-pattaya/#comment-75060

Nogle af rummene på Sabai Room kan godt se lidt slidte ud, Honey Massage var helt nyt da jeg var der for 3 år siden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...