Hop til indhold
FKK4Ever

Honey Soapie, Soi Honey Inn, Pattaya

Recommended Posts

Jeg var en tur på stranden, og så en lækker russer på en luftmadras ude i vandet. Det så interessant ud ;) Nu er russere jo ikke noget fornuftigt at gå efter i Pattaya, men det kan luftmadresser være - Jeg må en tur på Soapie :D:D

Soapie Massage konceptet:

Et større antal piger sidder bag en glasrude - kaldet Fishbowl - ´De er for det meste klædt i bikini eller lang kjole. Det normale er 90 minutters aftale, hvor man bliver skrubbet med MEGET sæbe i et badekar, enkelte steder fortsætter man på en luftmadras overhældt med sæbe så pigen kan glide frem og tilbage overalt på kroppen. Speciel følelse hvis hun ikke er helt nybarberet, at man kan mærke missen kradse hen over huden :o Efter en afskylning fortsætter man på en stor seng med blow og sex. For det meste er man begrænset til 1 pop, og så er det tilbage til bruseren.

Priserne varierer fra ca 1600 til flere tusinde bath afhængig af sted, pige og behandling.

De 3 mest kendte soapies i Pattaya ligger tæt på hinanden på 2.nd Road omkring soi2. De har været der længe og er ved at være noget slidte. Udbud, pris og behandling er i top, men specielt rummene trænger til en alvorlig overhaling.

Jeg valgte dog et næsten nyt sted - Honey Massage på Soi Honny Inn. Det er det gamle Hotel Honey Inn der er væltet og bygget op som nyt Soapie.

Alt er nyt og meget flot. på værelserne er et stort lækkert badekar, god plads til luftmadrassen, en meget stor god seng med nyt lagen hver gang. Derudover er der en fin lædersofa, et lille bord og fladskærm på væggen. Der er store spejle på væggen ved fodenden af sengen, så vil man se noget skal hun vendes på tværs af sengen, men det er den stor nok til ;)

Jeg blev først præsenteret for en fishbowl med det de mente var helt specielle piger, ca 15 stk. - kaldes ofte Sidelinere - til 3000 bath for 90 minutter :shock: Den gik ikke, så jeg blev vist videre til en anden fishbowl med ca 40 piger. Nogle havde røde og andre blå numre. Mamasan sagde at de røde kostede 2200 og de blå 2600 bath. Jeg kiggede lidt skummelt på hende og sagde "I Dont understand, my friend said he only paid 1800" (En af de berømte hvide løgne 8-) ) Så hviskede hun " special price for you, red 1800, blue 2200, don't say loud so other customers can hear" :-)

Det skal siges, at man sidder i en meget behagelig sofa og ser pigerne an inden man bestemmer sig. Man bliver budt en drink, men den takkede jeg nej til.

Mange af de røde var i svingenede grad overvægtige, men nogle få var ikke - jeg valgte en nydelig slank pige, Nr 29.

Hun foreslog vi skulle giver efter for en lidt påtrængende tjener, der tilmed gik med helt ind i elevatoren, og købe en drink! Ok, men så røg hendes drikkepenge også :-) (200 bath)

På værelset fyldte hun badekarret mens vi blev klædt af. Resten kørte efter drejebogen med bad, luftmadras, blow med gummi, sex i mange varianter og lidt massage på sengen det sidste kvarter.

God pige, meget lækkert sted - kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...