Hop til indhold
8620

Herning Laura Herningdeluxe advarsel

Recommended Posts

Hej Allesammen

 

Det er ved at være et stykke tid siden, jeg har skrevet herinde, men dette ville jeg gerne lige dele. Jeg var forbi igår, og det var det værste spild af penge jeg nogensinde har været udsat for. Allerede i døren kan jeg se, at det ikke er hende på billedet (eller meget outdatede), men nuvel. Jeg har ikke noget imod nogen med ekstra på sidebenene. Jeg vil bare gerne have deres happy hour tilbud, for jeg skulle skynde mig videre. Jeg har tidligere besøgt både Viborg og Herning med succes, så jeg kendte ligesom konceptet. 

Hun ligger ud med en gang fransk til mig med ryggen mod mig. Jeg kan dog se hendes ansigt fra siden, hvor jeg bemærker hun bare stirrer tomt ud i luften. Det er intet opstemmende ved situationen, så jeg foreslår at tage hende i doggystyle (så jeg var fri for at se hendes tomme ansigtsudtryk), men da hun så spreder ballerne, rejser der sig en ram lugt fra underperronen. Jeg taber næsten omgående min erektion, og bakser lidt med at få den ind, men det er mission impossible. Jeg smider mig ned på sengen igen, og hun giver fransk til jeg er færdig.

Tilbage i bilen må gøre brug af nogle babywipes, jeg har liggende, til at fjerne lugten fra mine fingre fra da jeg havde fat i kondomet og baksede med at få den ind. 

Det var bare ulækkert med ulækkert på. Priser mig i skrivende stund lykkelig over jeg ikke spurgte til 69'er som jeg har for vane. I så faldt     havde jeg spildt mit maveindhold ud over sengen.

 

Karakter 1/10 (jeg endte jo med at skyde kanonen af)

 

/8620

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra annoncen:

- Og jeg lover dig at efter et besøg hos mig vil du være fyldt med glæde, lyst og en helt ny energi :-)

Ja det skal jeg da godt nok lige love for, lyst og glæd for at komme væk og ja energien får man ved at komme i bad efter besøget fra den ................

Føler med dig og din oplevelse.
 

Redigeret af BigDick
rettet fejl i teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heey ! Nu har jeg altså også besøgt hende og jeg bemærkede inegn lugt overhovedet. Giv lige pigen en chancen. Da jeg va sammen med hende, var hun glad, smilende og havde bestemt ikke et tomt blik i øjnene, tværtimod ! 

Så måske hun kunne have haft en træls dag ? Måske har der været en der har behandlet hende som lort, eller der kan være sket noget. Vi kan alle have en træls dag .. 

Og den der med at der kom en lugt fra underlivet. Du tænkte måske ikke på at spørge om hun lige ville gå ud at vaske sig ( da hun jo måske ikke har haft tid inden du kom ind af døren ) De piger der arbejder der, jeg kommer tit i HerningDeluxe, Og jeg har kun haft 2 dårlige oplevelser, men stort set alle pigerne er til at snakke med og søde ved dig, også selvom man f.eks spørger om de vil tage en skylder ( hvis de f.eks ikke har haft tid ) .. 

 

Tænk lige over hvor hårdt et arbejde de faktisk har, før i begynder at brokke jer på livet løs. Måske hvis i gad snakke med dem, kunne i finde ud af, at der faktisk gemmer sig nogle søde, profesionelle piger derinde ;-) 

God dag derude. 

Mvh. Tom :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen83 skrev, for 3 minutter siden:

Heey ! Nu har jeg altså også besøgt hende og jeg bemærkede inegn lugt overhovedet. Giv lige pigen en chancen. Da jeg va sammen med hende, var hun glad, smilende og havde bestemt ikke et tomt blik i øjnene, tværtimod ! 

Så måske hun kunne have haft en træls dag ? Måske har der været en der har behandlet hende som lort, eller der kan være sket noget. Vi kan alle have en træls dag .. 

Og den der med at der kom en lugt fra underlivet. Du tænkte måske ikke på at spørge om hun lige ville gå ud at vaske sig ( da hun jo måske ikke har haft tid inden du kom ind af døren ) De piger der arbejder der, jeg kommer tit i HerningDeluxe, Og jeg har kun haft 2 dårlige oplevelser, men stort set alle pigerne er til at snakke med og søde ved dig, også selvom man f.eks spørger om de vil tage en skylder ( hvis de f.eks ikke har haft tid ) .. 

 

Tænk lige over hvor hårdt et arbejde de faktisk har, før i begynder at brokke jer på livet løs. Måske hvis i gad snakke med dem, kunne i finde ud af, at der faktisk gemmer sig nogle søde, profesionelle piger derinde ;-) 

God dag derude. 

Mvh. Tom :-)

Hvis de har en træls dag så bliv dog hjemme, frem for at støde kunderne væk. Nu er det så IKKE op til kunden at fortælle pigen hvad hun skal og ikke skal,,det skal pigen da selv bestemme.

Vil hun give kunden en lort oplevelse så fred være med det..................Så burde de lave tiden mellem kunderne så der er tid til et bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ser din pointe :)

Jeg ville nu også bare fortælle, at jeg var hos hende, og at jeg fik en super god oplevelse. 

Jeg gik ihvertfald hjem med et stort smil ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jensen83. Det er efter hvad jeg kan se en ny pige ;) Hende der er der nu hedder Sofia, og det er også andre billeder. Har også tidligere besøgt stedet uden problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved godt der er en ny pige nu. hun hedde sofia og ike laura. det er laura jeg har besøgt. ikke sofia, For jeg ved ikke om hun er værd at besøge ( altså sofia )

Jeg har lavet en tråd hvor jeg har sat hendes billeder ind og sopurgt om nogen ved om hende sofia  er værd at besøge. Men har ikke rigtig fået et svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...