Hop til indhold
lc35

seggelund thai massage fy for en omgang

Recommended Posts

jeg havde hørt der skulle være kommet nye piger på stedet da jeg før har haft en dårlig oplevelse ser prøvede jeg igen må sige at var min første oplevelese ringe slår dette her alle rekorter der er den ringeste massage jeg har prøvet i mange år det galdt kun om få gjort det færdig ud af døren hun hun lugtede meget kraftigt af alkihil og virkede beruset så det var mit sidste besøg der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lc35 skrev, den 1/17/2016 at 03:53:

jeg havde hørt der skulle være kommet nye piger på stedet da jeg før har haft en dårlig oplevelse ser prøvede jeg igen må sige at var min første oplevelese ringe slår dette her alle rekorter der er den ringeste massage jeg har prøvet i mange år det galdt kun om få gjort det færdig ud af døren hun hun lugtede meget kraftigt af alkihil og virkede beruset så det var mit sidste besøg der 

Sker det ikke bare for tit, at vi går skuffede ud af en klinik?

Hvad kan vi gøre for at forbedre vores oplevelser? 

Jeg ved godt at man kan læse om andres erfaringer herinde, men alligevel så får den næste en dårlig oplevelse. Priserne er efterhånden blevet høje nok. Og jeg gider ikke at starte en god oplevelse med at tinge om prisen. Hellere gå tilfreds derfra. 

Gode råd til at højne kvaliteten ønskes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg set denne tråd inden idag, havde jeg nok sprunget let og elegant over, men ak.. Så den for sent.. 

Meget af hvad TS skrev, er desværre stadig aktuelt. Oplevede dog ikke hun var beruset, men hun ville meget gerne have det overstået. 

Ligegyldigt olieplaskeri og tilfældig trykken og pirren, efterfulgt af et mekanisk HJ.. Så nej.. Ikke noget at komme efter, selvom tråden her er 2 år gammel..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...