Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg længe fulgt med i anmeldelser her på eroguide og har ventet lidt på at en anden skulle give en anmeldelse af Sarah 

https://annoncelight.dk/showad/196195

Det kan ikke passe at der ikke er andre end mig der har opdaget denne helt igennem unikke pige i branchen?

Jeg besøgte hende første gang for godt tre måneder siden og blev fra første øjekast betaget af hendes naturlighed og sødme. Når hun skriver en oplevelse i særklasse er det på ingen måde en overdrivelse, for hun er virkelig i en klasse for sig.

Man føler sig med det samme velkommen og hun har en særlig evne til at få en til at slappe af og føle sig godt tilpas.

Alt i annoncen stemmer overens med virkeligheden, hun har en virkelig gudesmuk krop og ved bestemt hvordan den skal bruges!

Snyd ikke jer selv for et besøg hos denne helt igennem dejlige pige hun er alle pengene værd.

De varmeste anbefalinger herfra.

Redigeret af Qivitoq
Stedangivelse tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hehe - sød at skrive med. Prisen passer dog ikke helt. 2000 for en time uden - ikke 2200! Skrev hun i hvert fald. ;-) Skal måske se hende i Br.... i eftermiddag. Mangler lige endelig bekræftelse. I hører nærmere her bagefter. :-) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hendes priser er i den høje ende, hvilket er helt bevidst fra hendes side, da pris og kvalitet oftes hænger sammen, ihvertfald i dette her tilfælde, men også fordi dette kun er noget hun gør på fritidsbasis, og derfor kun ønsker et begrænset antal besøgende, så hvis i slipper gennem "nåleøjet" forbered jer på en besættelse og afhængighed der vil forfølge jer længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterhansen66 skrev, for 26 minutter siden:

Ja, hendes priser er i den høje ende, hvilket er helt bevidst fra hendes side, da pris og kvalitet oftes hænger sammen, ihvertfald i dette her tilfælde, men også fordi dette kun er noget hun gør på fritidsbasis, og derfor kun ønsker et begrænset antal besøgende, så hvis i slipper gennem "nåleøjet" forbered jer på en besættelse og afhængighed der vil forfølge jer længe.

Jo, den første ½ time er dyr, men den næste koster til gengæld kun kr. 500,-, så hun satser på absolut seriøse kunder:

Priser:
30 MIN (MED GUMMI)......................1500,-
30 MIN (UDEN GUMMI)....................1700,-
60 MIN (MED GUMMI)......................2000,-
60 MIN (UDEN GUMMI)....................2200,-

ANAL PLUS.........................................200,-
  m/u gummi ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun har valgt at tilbyde sex, også anal, uden gummi, efter hendes eget udsagn gør hun selv hvad hun kan for at holde sig sygdomsfri, bliver tjekket jævnligt og hun mener ikke risikoen for hende er større end den er vist hun mødte en fyr i byen. Jeg ønsker ikke denne tråd skal handle om med eller uden gummi er man bekymret står det jo en selv frit for at tage det på, så er man på den sikre side. Men synes hun fortjener en sober og reel diskussion her, hun er helt igennem fantastisk og naturlig. Hun er meget langt fra en professionel pige, hun gør det fordi hun synes det er sjovt og dejligt og det mærkes tydeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fjernet yderligere et par indlæg i denne tråd.

Husk nu:

§ 23. En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Hvis i ønsker at diskutere sikker sex, alfonseri eller andet der sådan set er uvedkommende for tråden, så bedes i lave en tråd i generel debat.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her i weekenden besluttede jeg mig for at besøge Sarah.... jeg e-mail til hende og snart fik jeg svar at det kunne godt lade sig gøre, jeg fik en adresse i en by, (3 km fra en at af motorvej afkørsel mellem Esbjerg og Kolding)

Jeg fandt hurtig adressen, pakkeret på en gæste parkering, gik over til huset og ringet på, døren blev åbnet af Sarah hende selv…..

 Jeg var overraskede over hvor godt hun så ud, 35 år 172 cm og 58 kg, WOW for en flot kvinde.

Jeg blev inviteret inden for og vi fik snakket om vind og vejret, hendes lejlighed, hendes gulv fliser i badeværelset (som hun ikke kan lig farven på), hun er en intelligent kvinde, med en god humor, og charme, og man føler sig meget velkommen.

Hun tog min hånd og førte mig ind i soveværelset, hvor vi straks begyndte at kysse og kramme, og langsomt fik tøjet af hinanden, jeg måtte lige afbryde for at få betalt 1500 kr. for den halv time, hvor efter vi fik det sidste tøjet af hinanden, jeg satte hende ned på sengen, og begyndte at slikke hende, det var noget hun kunne lig, så blev det til kys, slik og sex i mange stillinger i 45 minutter…. Tiden fløj bare afsted, ikke noget hastværk fra hendes side, hun ønskede virkelig at man får en god oplevelse med hende.

Efter lå vi og snakket om løst og fast, stadig ikke noget hastværk med at få mig ud af døren…

Om jeg ville besøge hende igen…? JA og atter JA JA JA

1500 for en halv time…? Ja man får virkelig kvalitet 100 procent GFE for pengene, det er som om man køre Mercedes og ikke en Lada fra Vejle eller Horsens.

 

 Hun fortalte mig at det var også hende de havde deltaget I GB 

 

 

WOW for en pragtfuld kvinde,

 

Redigeret af golf 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, den Monday, January 18, 2016 at 15:06:

Hun ser mega lækkert ud - dog synes jeg prisniveauet et lidt for højt.

Måske er hun pengene værd?

Hun er alle pengene værd.....har besøgt hende flere gange i løkken og nørresundby....jeg kan huske første gang i sundby, der ville jeg lige have et bad før vi gik igang...var ikke alene i mange sekunder i det bad...fuck det var godt.

Glæder mig til næste gang i er på aalborg kanten, tror vi skal have en blid gang bondage.

Hun laver vist gb en gang imellem og der for hun ligeså meget ros. Det skulle måske også prøves...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været med til et par GB's med hende, og hun er simpelthen fantastisk, og 100% hver en krone værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkepind skrev, 1 time siden:

nogen af jer der ved om man må komme flere gange hvis man bestiller en time.. kan jo være svært at holde så længe med en dejlig kvinde :)

har skrevet lidt med hinde og hun siger at man kan komme så mange gange man kan inden for den tidsramme man har bestilt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Torsdag D. 2/6 dagen hvor der er lavet aftale med frække, skønne og sexede Sarah

Aftalen blev lavet nogle dage i forvejen, hun sendte adresse og telefonnummer et par dage i forvejen.

Efter at have læst anmeldelse herinde stod det klart at jeg måtte en tur forbi.

Hendes billeder er 100% ægte. Bad hende tage imod i det outfit hun er iført på billederne med stolen.

Hun tager imod i privaten og bærer langt mere præg af Sugarbabe end almindelig glædespige. Starter med at kysse næsten inden man er indenfor døren.

Masser af kys, krampe kæleri allerede inden vi når soveværelset. Får straks en til at slappe fuldstændig af og bare nyde det.

Ind i soveværelset, af med tøjet og så igang. Hun nyder virkelig akten, giver sig fuldt ud og man kan høre og mærke det er ægte.

Efter en god omgang slappes der af med hyggesnak uden at se på klokken. Utrolig let at snakke med. Sluttede af med en omgang hygge i badet mens vi blev skyllet.

Fantastisk oplevelse, dejlig indlevende sex, smuk, fræk og sexet pige som er en ener.

Stedet (privat hjem): 10 af 12

pigen 12 af 12

Sexen: sprænger skalaen

Gentagelse: kan kun gå for langsomt.

Pas på hende, hun er en ener

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende Onsdag, for 2. gang selve sexen var der ikke noget at sætte på .  man kan virkelig mærke hun kan lide det.men blev skuffet at der ikke rigtig var god tid hverken den 1. gang eller i onsdags., hun skulle møde på arbejde. specilet når jeg kan høre alle jer der har skrevet her. har fået  god tid.Hvor lang tid fik du hos hende ?

Redigeret af ims

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971
ims skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte hende Onsdag, for 2. gang selve sexen var der ikke noget at sætte på . men blev skuffet at der ikke rigtig var god tid hverken den 1. gang eller i onsdags., hun skulle møde på arbejde. Hvor lang tid fik du hos hende ?

Vi havde aftalt 1 time og var der ca halvanden time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dave1971

Var på besøg hos hende igen igår onsdag d. 8/6. Igen utrolig god oplevelse.

 

God tid, masser af kys, fræk sex, god snak bagefter og ren hygge - Mere end fuld valuta for pengene. Havde jeg muligheden tog jeg hende med i kufferten de 3 uger jeg tager til Los Angeles fra på mandag.

Damn den pige efterlader ikke tvivl om hun kan ride og at hun kan lide det :-)

Hun kramper jo fuldstændig når orgasmerne ruller ind over hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sarah lyder dejlig - er bestemt på "ønskelisten".

"(3 km fra en at af motorvej afkørsel mellem Esbjerg og Kolding)" - Er det tæt på Kolding eller Esbjerg ?

"har besøgt hende flere gange i løkken og nørresundby" - Er der nogen der ved om hun evt. kommer længere sydpå end Kolding ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Peterhansen66 skrev, den 16/1/2016 at 22:03:

Nu har jeg længe fulgt med i anmeldelser her på eroguide og har ventet lidt på at en anden skulle give en anmeldelse af Sarah 

https://annoncelight.dk/showad/196195

Det kan ikke passe at der ikke er andre end mig der har opdaget denne helt igennem unikke pige i branchen?

Jeg besøgte hende første gang for godt tre måneder siden og blev fra første øjekast betaget af hendes naturlighed og sødme. Når hun skriver en oplevelse i særklasse er det på ingen måde en overdrivelse, for hun er virkelig i en klasse for sig.

Man føler sig med det samme velkommen og hun har en særlig evne til at få en til at slappe af og føle sig godt tilpas.

Alt i annoncen stemmer overens med virkeligheden, hun har en virkelig gudesmuk krop og ved bestemt hvordan den skal bruges!

Snyd ikke jer selv for et besøg hos denne helt igennem dejlige pige hun er alle pengene værd.

De varmeste anbefalinger herfra.

Hun kysser fantastisk dejligt, varmt, blidt og sensuelt.

Har kysset m hende et par timer idag :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
el diablo 43 skrev, den 26/2/2016 at 12:01:

Hun er alle pengene værd.....har besøgt hende flere gange i løkken og nørresundby....jeg kan huske første gang i sundby, der ville jeg lige have et bad før vi gik igang...var ikke alene i mange sekunder i det bad...fuck det var godt.

Glæder mig til næste gang i er på aalborg kanten, tror vi skal have en blid gang bondage.

Hun laver vist gb en gang imellem og der for hun ligeså meget ros. Det skulle måske også prøves...

 

 

J tager hende m op t dig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...