Hop til indhold
Guest Lubovnik

Problem med sidelayout

Recommended Posts

Guest Lubovnik

Jeg er pludselig røget i det problem at Eroguides layout vises på en besynderlig måde på min computer. Teksten står med meget lille linjeafstand, så den er svær at læse, og siden springer hele tiden tilbage til en visning, hvor hele siden vises, således at teksten bliver meget lille på skærmen. 

Kan nogen hjælpe? Hvad er der mon galt. Har prøvet at logge ud og nulstille min browser (Google Chrome) men det hjælper ikke. Er der et sted hvor man kan indstille visningen af sidens layout?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Problemet optræder kun i Google Chrome, men ikke hvis jeg kigger på siden i Internet Explorer. 

Desuden optræder problemet uanset om jeg er logget ind eller ej.

Nogen ideer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 2 minutter siden:

Problemet optræder kun i Google Chrome, men ikke hvis jeg kigger på siden i Internet Explorer. 

Desuden optræder problemet uanset om jeg er logget ind eller ej.

Nogen ideer?

Scan din PC for Malware.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 4 timer siden:

Problemet optræder kun i Google Chrome, men ikke hvis jeg kigger på siden i Internet Explorer. 

Desuden optræder problemet uanset om jeg er logget ind eller ej.

Nogen ideer?

Kunne være du har et  problem med Adobe Flash player - synes du skulle prøve at opgradere dine programmer - køre et godt renseprogram - evt. nulstille din router og dit modem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
BigDick skrev, for 9 timer siden:

Scan din PC for Malware.

Tak for rådet. Det er forsøgt men har desværre ikke hjulpet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Qivitoq skrev, for 4 timer siden:

Kunne være du har et  problem med Adobe Flash player - synes du skulle prøve at opgradere dine programmer - køre et godt renseprogram - evt. nulstille din router og dit modem.

Det vil jeg afprøve i morgen. Tak for ideen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...