Hop til indhold
BennyBom

Tantra eller tantra lignende (m. afslutning) - hvorhenne?

Recommended Posts

Jeg er bosiddende i Aalborg. Jeg savner rigtig meget af finde en pige der tilbyder tantra agtig behandling - men med afslutning, enten svensk eller dansk.

Kunne vi ikke prøvet af få listet op hvem der egentlig tilbyder noget sådant i Jylland? Jeg har været på Sjælland et par gange, der er indtil flere - men det er en lang og dyr dag.

Hold da op hvor jeg savner Cecilie fra Pigeværelset. Hun var en gudinde :):)

Hilsner fra Benny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 9 minutter siden:

Hej 

mer der nogle der har prøvet hendes tantramassage ?? Kunne godt tænke mig og hører mere om hende ??? 

Det er tantra, du må ikke komme efter ekstra, det er ikke sikkert det sker, men hun masserer også dit lem, meget sensitivt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 minutter siden:

Det er tantra, du må ikke komme efter ekstra, det er ikke sikkert det sker, men hun masserer også dit lem, meget sensitivt

Takker for svaret.. Det var heller ik det ekstra jeg ville komme efter bare hører hvordan at hun masserede det :) er hun selv nøgen under massagen ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, Lige nu:

Takker for svaret.. Det var heller ik det ekstra jeg ville komme efter bare hører hvordan at hun masserede det :) er hun selv nøgen under massagen ?? 

Ja, hun er nøgen, dog med trusser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 13 timer siden:

Her er tale om ægte tantramassage og det indeholder ikke afslutning.

Der er altid en eller anden afslutning på en Tantramassage. Hos HTTP://tantramassager.dk sluttes der for mænd af med Lingam (penis) massage og for kvinder massage af yoni (Skeden). 

Formålet er ikke at give udløsning, men får man det er helt ok. 

Jeg har fået Tantramassage en hel del gange. :-)  Kan jeg varmt anbefale. ;-) 

Redigeret af Sanselig fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sanselig fyr skrev, for 2 timer siden:

Der er altid en eller anden afslutning på en Tantramassage. Hos HTTP://tantramassager.dk sluttes der for mænd af med Lingam (penis) massage og for kvinder massage af yoni (Skeden). Lingammassage er også indgået i mine massager - ikke til slut, men som det er faldet naturligt i forløbet. 

Formålet er ikke at give udløsning, men får man det er helt ok. Enig

Jeg har fået Tantramassage en hel del gange. :-)  Kan jeg varmt anbefale. ;-) Helt enig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
adam69 skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor mener du det er Cecilie L. ?

Cecilie L. har tidligere angivet ( flere steder )  at hun er født 1984  d.v.s. sandsynligvis 31 max 32år. Hvorfor skulle hun så lyve sig 2 år ældre nu ?

Når man har mødt og haft seancer med C.L  og fulgt hendes dengang kunstneriske  hjemmeside og ditto pen, så er der absolut intet i ovennævnte link som bare får en enkelt klokke til at vibrere. 

Men ok hvis du er i besiddelse af mere indgående info er en PM meget velkommen, hvis ikke det kan skrives her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, for 21 minutter siden:

Powerpoint: Har du kontakt oplysninger til Cecilie, eller ved du hvor man kan finde hende?

Det er faktisk det som jeg er i færd med at fritte adam69 for !

Personligt tvivler jeg på hun er startet igen.

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
adam69 skrev, for 23 timer siden:

Cecilie er da stadig aktiv i Randers under andet navn

Hvis hun har fået nyt navn, er der nok en god grund, som ikke bunder i dårlig omtale. Jeg synes, det er krænkende at afsløre hende. Der er allerede skrevet for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
powerpoint skrev, for 6 timer siden:

Det er faktisk det som jeg er i færd med at fritte adam69 for !

Personligt tvivler jeg på hun er startet igen.

Jeg tvivler også på, at det er hende. Jeg er ret sikker på, at annoncen der linkes til er den samme kvinde, som var (er?) på sugardaters på et tidspunkt under navnet cheekybird eller noget i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, den 1/2/2016 at 05:44:

Det er tantra, du må ikke komme efter ekstra, det er ikke sikkert det sker, men hun masserer også dit lem, meget sensitivt

Hej Vildmand.

Går ud fra du har besøgt hende. Har selv overvejet, at prøve dette tantra. Er det tilladt at røre / pille ved hende under massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, for 12 timer siden:

Hej Vildmand.

Går ud fra du har besøgt hende. Har selv overvejet, at prøve dette tantra. Er det tilladt at røre / pille ved hende under massagen.

Jeg har besøgt hende 2 gange.

Mest for at prøve, det er en god oplevelse. Jeg synes dog ikke, at oplevelsen er noget der ændrer min hverdag.

Hun er meget behagelig at være sammen med. Jeg forsøgte ikke at røre hende, men jeg mener hun sagde, eller skrev, at det der kommer, det kommer, så hvis du får lyst til at røre hende, så rør, så siger hun jo enten til eller fra. Jeg rørte ikke, fordi jeg ikke vil ligge og gejle mig selv op til noget, der ikke bliver til mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, den 1/2/2016 at 05:49:

Ja, hun er nøgen, dog med trusser

Så er man da heller ikke nøgen i min verden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...