Hop til indhold
Moboline

Fredericia - Ten - Tak for denne gang??

Recommended Posts

Kom i dag forbi Vendersgade, hvor der var sat pap på døren med et skilt med teksten "lukket på ubestemt tid"

Døren stod åben og indenfor sad Ten. Hun fortalte at politiet havde været forbi og at hun ikke længere har opholdstilladelse i DK!

Jeg er meget ked af det på hendes vegne og har været meget glad for at komme på stedet. Jeg ønsker Ten alt held og lykke fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forekommer mig at politiet er temmeligt nidkært i Århus, Horsens og nu Fredericia. Ved dog ikke om det er samme kreds

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
stein skrev, for 5 minutter siden:

Det forekommer mig at politiet er temmeligt nidkært i Århus, Horsens og nu Fredericia. Ved dog ikke om det er samme kreds

Har de sendt nogen hjem i Århus på det sidste? Husker for godt et år siden, hvor pigerne nærmest stod i kø, for at komme ud af landet. Æv der røg nogle søde nogen :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

forstår ikke lige hvorfor Ten ,troede hun havde permanent ophold ,har jo været her mange år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Icemand skrev, for 2 minutter siden:

forstår ikke lige hvorfor Ten ,troede hun havde permanent ophold ,har jo været her mange år

Der sker mange sære ting i det miljø. Den seneste jeg kendte der blev bedt om at rejse hjem, have været i Danmark i 7 år, uden papirer! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender en som er gift med en thai. De har barn osv. Hun har været i dk 7 år. De søger ny opholdstilladelse hvert år. Selvom hun er "dansk". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moboline skrev, for 17 timer siden:

Kom i dag forbi Vendersgade, hvor der var sat pap på døren med et skilt med teksten "lukket på ubestemt tid"

Døren stod åben og indenfor sad Ten. Hun fortalte at politiet havde været forbi og at hun ikke længere har opholdstilladelse i DK!

Jeg er meget ked af det på hendes vegne og har været meget glad for at komme på stedet. Jeg ønsker Ten alt held og lykke fremover.

NEJ, NEJ og atter NEEEJ - Havde ellers lige forstået at Ten igen var OPPE at køre… Men det gør mig både ked af det og forundret ! Troede at hun havde det på plads siden hun har hjulpet os "Thai Lovers" så længe og i så mange år, øv,øv - Kære Ten ønsker også dig det aller bedste for fremtiden og TAK TAK for mange dejlige stunder sammen med dig. 

Er PT på forretningsrejse i Prag, (min anden hjemby, og her er ellers GUF nok i lange baner) men men havde ellers tænkt mig et besøg hos TEN i Vendersgade engang først i næste uge, øv. øv.

God aften i DK og mine tanker går især til dig TEN i Fredericia…

69lover

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moboline skrev, for 17 timer siden:

Kom i dag forbi Vendersgade, hvor der var sat pap på døren med et skilt med teksten "lukket på ubestemt tid"

Døren stod åben og indenfor sad Ten. Hun fortalte at politiet havde været forbi og at hun ikke længere har opholdstilladelse i DK!

Jeg er meget ked af det på hendes vegne og har været meget glad for at komme på stedet. Jeg ønsker Ten alt held og lykke fremover.

Lortepost

men masse af gode oplevelser.

hun vil blive savnet . Men ikke glemt

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Trist da hun er rigtig sød. Den ene gang jeg har været hos hende fik jeg en rigtig god behandling, både med massage og det andet. 

Jeg tror at myndighederne også følger med her på EG, og kommer til at tænke på at noget af det der røbes her, kan have negative konsekvenser for Ten og andre.

Når der for eksempel bliver skrevet at ejeren af en massageklinik, har ansatte der mod betaling giver seksuelle ydelser,  bliver det jo skrevet, at ejeren udfører rufferi, hvilket i modsætning til prostitution er strafbart i Danmark.

Det kunne aldrig falde mig ind, at beskrive noget her på EG, som kan give problemer for andre. Håber at andre også tænker over dette, når de skriver om deres oplevelser på thaimassage stederne.

Men jeg ved jo  ikke, hvad en manglende fornyelse af Tens opholdstilladelse skyldes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
flensborgeren skrev, for 3 timer siden:

Trist da hun er rigtig sød. Den ene gang jeg har været hos hende fik jeg en rigtig god behandling, både med massage og det andet. 

Jeg tror at myndighederne også følger med her på EG, og kommer til at tænke på at noget af det der røbes her, kan have negative konsekvenser for Ten og andre.

Når der for eksempel bliver skrevet at ejeren af en massageklinik, har ansatte der mod betaling giver seksuelle ydelser,  bliver det jo skrevet, at ejeren udfører rufferi, hvilket i modsætning til prostitution er strafbart i Danmark.

Det kunne aldrig falde mig ind, at beskrive noget her på EG, som kan give problemer for andre. Håber at andre også tænker over dette, når de skriver om deres oplevelser på thaimassage stederne.

Men jeg ved jo  ikke, hvad en manglende fornyelse af Tens opholdstilladelse skyldes.

Jeg har før gjort opmærksom på at der sikkert fra myndighedernes side også læses med her. 

når man f.eks. skriver hun er her kun 3 mdr. fortæller man jo myndighederne hun arbejder på turistvisum. Det er godt for vores samfund da de sorte penge stoppes. Men for pigerne er det surt at blive sendt hjem igen før tid.

Og jo flere sager myndighederne får med hjem fra disse steder jo mere vil de også besøge stederne.

 

 

flensborgeren skrev, for 3 timer siden:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Nåede kun at prøve hende een gang, men det var godt. Trist at vores latterlige regler sender dem der godt kan løfte sig selv hjem, og invitere dræn indenfor :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke godt om :(
Er glad for jeg nåede en enkelt besøg hos hende, havde dog håbet på flere besøg hos hende.
Men når det så er sagt, så gælder loven også for Ten.

Håber Ten kommer tilbage, men jeg er rimelig sikker på at der kommer til at gå mange år :( med mindre hun kommer her illegalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
razorfiend skrev, for 2 timer siden:

Nåede kun at prøve hende een gang, men det var godt. Trist at vores latterlige regler sender dem der godt kan løfte sig selv hjem, og invitere dræn indenfor :(

Hun er vel ikke sendt hjem hvis hun ikke har gjort noget som hun ikke måtte? Så jeg kan ikke se det triste i dette, med mindre man kun tænker med pikkemanden.

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 21 timer siden:

Kender en som er gift med en thai. De har barn osv. Hun har været i dk 7 år. De søger ny opholdstilladelse hvert år. Selvom hun er "dansk". 

Ahh mon dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jadukada skrev, for 28 minutter siden:

Hun er vel ikke sendt hjem hvis hun ikke har gjort noget som hun ikke måtte? Så jeg kan ikke se det triste i dette, med mindre man kun tænker med pikkemanden.

Jo det kan sagtens ske. 

Der er mange thai piger der er, eller har været, gift med en dansk mand, der lever på midlertidig opholdstilladelse. Denne fornyes hvert andet år. De primære grund til at du får fornyet den midlertidige tilladelser, er at du har en stærkt tilknytning til Danmark. Typisk hvis du her et barn født her, som derved er dansk statsborger. 

Bliver thai pige skilt fra sin danske mand, og de ikke har fælles børn får hun ikke fornyet den midlertidige opholdstilladelse, medmindre der er andre meget tungtvejende årsager. 

Det triste i dette er at mange af disse piger har opbygget et liv i Danmark. De forsørger sig selv, har vennekreds, mange taler dansk osv osv. Pludselig rives de op med rode, og sendes tilbage - blot fordi de ikke kunne holde manden ud, eller han ikke hende. Dvs at staten vurderer hendes "danskhed" ud fra hendes ægteskabelige status. Groft sagt: I det øjeblik hun vælger at holde op med at lave mad til, og kneppe med, den danske mand, så er det ud. 

Hendes fejl er så at hun ikke har lagt sig nok i selen for at få en permanent opholdstilladelse, mens hun havde muligheden. Men den er nu heller ikke nem at få!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jadukada skrev, for 6 minutter siden:

100% Enig, jeg gik ud fra Ten havde børn på danske plader.
Jeg kender reglerne for familiesammenføring rimelig godt :)
 

Jeg ved ikke om hun har børn med dansk statsborgerskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten kom i politiets søgelys fordi hun fik tæv af kæresten. Det er Ikke første gang, men denne gang så voldsomt at naboerne tilkaldte politiet, og så fandt de ud af at hun ikke har opholdstilladelse og anholdte hende. Der var en kort artikel i den lokale avis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemandk skrev, for 9 timer siden:

Ten kom i politiets søgelys fordi hun fik tæv af kæresten. Det er Ikke første gang, men denne gang så voldsomt at naboerne tilkaldte politiet, og så fandt de ud af at hun ikke har opholdstilladelse og anholdte hende. Der var en kort artikel i den lokale avis. 

Iceman kender du Ten godt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, den 14/1/2016 at 16:08:

Kender en som er gift med en thai. De har barn osv. Hun har været i dk 7 år. De søger ny opholdstilladelse hvert år. Selvom hun er "dansk". 

Jeps, reglerne for familiesammenføring er ret hårde. 

Det bedste bud for en som hende er at arbejde hen imod at opfylde kravene for permanent opholdstilladelse; https://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/permanent-ophold/ . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi må håbe at hun kan komme tilbage med et opholdtilladelse :/ stakkels pige at få bank af sin mand og der efter blive udvist :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...