Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur på Dokkun for første gang. En meget speciel oplevelse. Blev mødt af en gravid thai, som førte mig op til et værelse. Her er heldigvis hovedhul så det var jo positivt. Kort efter kom en nydelig thaidame ind med et par temmelige store bryster. :shock: Sød og venlig var hun, dog var massagen mere kæleri end massage , havde bestilt 90.min.  Vi talte om vind og vejr, dog var hendes engelsk ikke meget bedre end Anker Jørgensens. Så var det vendetid og spørgsmålet om "ekstra" blev nævnt. Forhandlingerne endte med håndtrold og hende uden tøj og jeg kunne røre hende hvor og hvordan jeg havde lyst, dette til 500.kr. :grin:
      Hun gik igang med " den lille tykke", og jeg tog mig af klitten - derefter en finger - derefter to op.
Så skulle der åbenbart ske noget, for op kom en langemand i min mås!  Hun fik derefter min finger op, og i et par minutter lå vi der i en gang fingeranal med håndtrold.Raketten gik selvfølgelig af efter den behandling. :-o
  Hun gav mig et håndtegn som vist betyder "Yes!" (Thumbs up.) . Derefter massageafslutning , tøj på, betale i alt 1050.kr . Kravle ned af trappen -  tømt og ganske tilfreds. 

Mvh. Smørhulsbarnet.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu får nogle jydekommentarer om at det var sagtens dyrt, så skal det ikke komme dig ved.;-) Du har sanderlig haft det sjovt for dine penge. Det lyder til at du også havde hende nøgen i disse 90 min, ellers kunne du vel næppe komme til den slags øvelser du beskriver?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du, Smørhulsbarn,

Skal bare liiige være sikker, vi snakker da om Dokkun i Glostrup, ik´??????

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Bananas skrev, den 13 January 2016 at 16:55:

Hvis du nu får nogle jydekommentarer om at det var sagtens dyrt, så skal det ikke komme dig ved.;-) Du har sanderlig haft det sjovt for dine penge. Det lyder til at du også havde hende nøgen i disse 90 min, ellers kunne du vel næppe komme til den slags øvelser du beskriver?

 

Tja.... Jeg har lige betalt det dobblte for at køre 104 km/t på lyngbymotorvejen... Så ville jeg sku hellere have to af de ture Smørhulsbarnet beskriver. Jydetamp eller ej ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Smørhulsbarnet skrev, den 13. jan. 2016 at 16:49:

Var en tur på Dokkun for første gang. En meget speciel oplevelse. Blev mødt af en gravid thai, som førte mig op til et værelse. Her er heldigvis hovedhul så det var jo positivt. Kort efter kom en nydelig thaidame ind med et par temmelige store bryster. :shock: Sød og venlig var hun, dog var massagen mere kæleri end massage , havde bestilt 90.min.  Vi talte om vind og vejr, dog var hendes engelsk ikke meget bedre end Anker Jørgensens. Så var det vendetid og spørgsmålet om "ekstra" blev nævnt. Forhandlingerne endte med håndtrold og hende uden tøj og jeg kunne røre hende hvor og hvordan jeg havde lyst, dette til 500.kr. :grin:
      Hun gik igang med " den lille tykke", og jeg tog mig af klitten - derefter en finger - derefter to op.
Så skulle der åbenbart ske noget, for op kom en langemand i min mås!  Hun fik derefter min finger op, og i et par minutter lå vi der i en gang fingeranal med håndtrold.Raketten gik selvfølgelig af efter den behandling. :-o
  Hun gav mig et håndtegn som vist betyder "Yes!" (Thumbs up.) . Derefter massageafslutning , tøj på, betale i alt 1050.kr . Kravle ned af trappen -  tømt og ganske tilfreds. 

Mvh. Smørhulsbarnet.:-D

Tak for anmeldelsen! Jeg kan godt lide, at du lige får inddraget Anker Jørgensen... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 5 timer siden:

Havde thaidamen med de store bryster et navn?

Piku,Pitu eller noget i den stil. Store bryster ja, men ikke kønne . Det var lige noget for " Mit plastikmareridt" hvis du kender det program. :? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...