Hop til indhold
Guest 91tr

Fuser hos Lanna

Recommended Posts

Guest 91tr

Var hos en af mine favorit steder. Blev lukket ind, straks beordret til at tage skoene af, og ned at sidde. blev sidenhen fortalt at jeg skulle vente i 10 min. Ingen problem. Satte mig til at bullshitte på facebook. - Tante olga kan jo ikke se, at man sidder i kø på et bordel. så starter lidt aktivitet, en kunde kommer ud fra et værelse. Han ser overrasket up da han ser mig, og bevares, det var da også lidt akavet. 

blev vist in i et rum. bedt om at betale up front. Jeg bad om at tage et hurtigt bad. pigen gik, kom igen, og sagde at jeg kun kunne tage bad efter massage... Jeg spurte hvorfor, og insisterede påå at få et bad. -hun gik igen, og sagde at der kun var varmt vand i hanen... 'hmmmm

 

Tog tøjet på og gik. fik kun modviligt mine penge igen, ude ved mutti-pimp i gange,

 

Der skal gå en rum tid, før at jeg ligge mine penge der igen. (kommer iøvrigt ikke til at savne at finde parkeringsplads på østerbro)'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

ved ikke lige,men tror du har et billede af hvordan det skulle forgå og så er det gået anderledes, tænker nu kommer man jo for at få massage så den kunde der kommer ud kan vel ikke blive forskrækket over nogen ,der sidder jo også flere i venteværelset hos fyssen og lægen , den med du kommer og forllanger et bad bop bop ,de tilbød dig et bagefter ,så det er vel okay , når nu det er dit favorritsted undrer det mig du ikke kender rytmen i huset. du ved da man kan komme til at vente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er fair nok, at spørge om bad før.
Det kan være, at man har svedt på vej dertil og ikke føler, det er så super lækkert at skulle få massage svedig og lugtende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
PrinceCharming skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes det er fair nok, at spørge om bad før.
Det kan være, at man har svedt på vej dertil og ikke føler, det er så super lækkert at skulle få massage svedig og lugtende.

Det er ikke en badeanstalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke en badeanstalt

Ok, så han kan heller ikke få bad bagefter?
Det er jo ikke en badeanstalt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er dog aldrig blevet "nægtet" et bad FØR massagen hvis jeg har efterspurgt det. Tværtimod oplever jeg at pigerne anser det som en fin gestus at man gerne lige vil være HELT renskuret INDEN massagen.

Icemand skrev, for 1 time siden:

Det er ikke en badeanstalt

Nej, det er det selvfølgelig ikke, men at signalerer personlig renlighed, hos en thaipige, kan hurtigt give nogle gode "plusser" i karakterbogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
PrinceCharming skrev, for 4 timer siden:

Ok, så han kan heller ikke få bad bagefter?
Det er jo ikke en badeanstalt ;)

 

sagtens det ligger mere til det man normalt gør, tænker bare hvad er det næste lidt godt at spise og drikke inden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 1 time siden:

sagtens det ligger mere til det man normalt gør, tænker bare hvad er det næste lidt godt at spise og drikke inden :)

Jeg synes, at dråben beskriver det rigtig godt herunder.
Og mht. fødevarer inden er jeg da i ny og næ blevet tilbudt en kold cola eller et glas vand (Sidstnævnte bad jeg selv om, da det var sommer og meget varmt) og og et par enkelte gange har jeg fået et stykke frugt (Primært hos thaipigerne).

dråben skrev, for 4 timer siden:

Jeg er dog aldrig blevet "nægtet" et bad FØR massagen hvis jeg har efterspurgt det. Tværtimod oplever jeg at pigerne anser det som en fin gestus at man gerne lige vil være HELT renskuret INDEN massagen.

Nej, det er det selvfølgelig ikke, men at signalerer personlig renlighed, hos en thaipige, kan hurtigt give nogle gode "plusser" i karakterbogen.

 

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 21 timer siden:

sagtens det ligger mere til det man normalt gør, tænker bare hvad er det næste lidt godt at spise og drikke inden :)

Tja, det er man da OGSÅ blevet tilbudt, er sågar blevet tilbudt at en pige sagde til mig "næste gang du ringer og bestiller tid, så ring dagen før, så køber jeg ind til noget thai kylling"

Med pli og respekt kommer man heeeeelt vildt langt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
dråben skrev, for 2 timer siden:

Tja, det er man da OGSÅ blevet tilbudt, er sågar blevet tilbudt at en pige sagde til mig "næste gang du ringer og bestiller tid, så ring dagen før, så køber jeg ind til noget thai kylling"

Med pli og respekt kommer man heeeeelt vildt langt

fuldstændig enig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 2 timer siden:

Tja, det er man da OGSÅ blevet tilbudt, er sågar blevet tilbudt at en pige sagde til mig "næste gang du ringer og bestiller tid, så ring dagen før, så køber jeg ind til noget thai kylling"

Med pli og respekt kommer man heeeeelt vildt langt

Det gør man. Med pli og respekt. Og efter nogle år -  når man i et sort øjeblik regner efter - så indser man at den der thaikyllingen har kostet en helvedes masse penge. Men så tænker man: "hva skal jeg med en ny Mercedes, når der findes sådanne lækkre thaikyllinger", og så bliver man straks glad igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Min oplevelse er at man de pæne steder, normalt kan få det som man gerne vil, mod at man så heller ikke diskutere om prisen. Lanna har i mine øjne altid været på den liste. Jeg er stamgæst, jeg betaler altid godt, og er derfor, lidt fortørnet over oplevelsen. -Bevares vi kan alle have en dårlig dag. God markedsøkonomi, diktere dog, at man tager sine penge med andetsteds. ja, jeg gør i hvertilfælde. 

Uanset om jeg er nyvasket eller ej, har arbejdet hele dage, har været på toilet, etc. Syntes jeg at det giver et godt signal til pige, at man har tænkt sig at spule krogene, inden at hun skal have fingrene i dem. Jeg har altid fået positiv feedback 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...