Hop til indhold
Guest Anden den 2

Thai Wat-Po Massage, Trepkasgade 38, Aarhus

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Har tidligere besøgt dette sted, ikke det store så vidt jeg husker, men ok.

Jeg ringer på og en forholdsvis ældre mama åbner døren, tænker at hun er døråbner, så jeg går ind. Forhører mig om massage og om der er en yngre model.

Det var der ikke lige, men der skulle komme en om et kvarter., så kunne hun give massage imens, og den yngre skulle så overtage var aftalen.

Hun går i gang, vi sludre lidt, ja massagen er rigtig god, hun fortæller at hun tager 300 for 45 min. nåee ja det er ok,

Efter en halv time kommer den yngre model, og ja hun er en model ser sk.... godt ud, hun overtager massagen som aftalt, men der falder standarden væsentligt.

Hun kommer så til de essentielle spørgsmål, hun var smuk ja, men kom sådan ind fra sidelinjen i 10 min.. så jeg takkede pænt nej tak. Det var ikke rigtigt til dette.

Historien havde nok været ganske anderledes hvis hun havde massageret fra start, bortset fra at så havde jeg jo nok klaget over massagen. :-) 

Så :

Massage (ældre ikke model)  8

De 10 min massage af yngre men model 4

Udseende

Ældre nååee ja 4-5

Yngre model 8-9

Priserne

normale men modelen skulle have ekstra for at lægge tøjet.

Alt i alt en ok oplevelse, og ja 45 min er 45 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den klinik bringer minder frem fra gamle dage. Måske 15 år siden var der en dejlig pige der havde stedet. Hende har jeg haft mange dejlige timer med. 

Sorry afsporing

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yeps 8000, det husker jeg også!
For en omkr ti år siden havde de også en ladyboy, ja jeg er ikke 100% sikker for hun smed kun toppen når hun masserede mig.*
Men hold da kæft hun kunne massere..

Som i SUPERGOD massage..
Hun startede altid ud med at tage trykket på mig..
Og efter massagen fik jeg lige en tur mere..

Damn jeg savner hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Det er Menna som er der i denne tid, hun har også været på chr.Kiers plads hedder vist chaba, hun giver ellers en OKEY massage så nok ikke hende du blev betjent af, har også hilst på mama og hun har overskredet sidste salgsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Twotone skrev, for 32 minutter siden:

Hvad skulde den yngre model have for at lægge tøjet og give noget speciel ?

Hvis det vitterligt er Mena, så er hun sidst i 30´erne. Pænt stor dejligt krammevenlig barm, dejlig mås, rigtig god til det sjove - massagen husker jeg ikke, så den har nok været middel, eller måske nåede vi det ikke?. Hun har nogle ret markante tatoos, hvis man bekymrer sig om det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anden den 2 skrev, den ‎12‎-‎01‎-‎2016 at 16:49:

Har tidligere besøgt dette sted, ikke det store så vidt jeg husker, men ok.

Jeg ringer på og en forholdsvis ældre mama åbner døren, tænker at hun er døråbner, så jeg går ind. Forhører mig om massage og om der er en yngre model.

Det var der ikke lige, men der skulle komme en om et kvarter., så kunne hun give massage imens, og den yngre skulle så overtage var aftalen.

Hun går i gang, vi sludre lidt, ja massagen er rigtig god, hun fortæller at hun tager 300 for 45 min. nåee ja det er ok,

Efter en halv time kommer den yngre model, og ja hun er en model ser sk.... godt ud, hun overtager massagen som aftalt, men der falder standarden væsentligt.

Hun kommer så til de essentielle spørgsmål, hun var smuk ja, men kom sådan ind fra sidelinjen i 10 min.. så jeg takkede pænt nej tak. Det var ikke rigtigt til dette.

Historien havde nok været ganske anderledes hvis hun havde massageret fra start, bortset fra at så havde jeg jo nok klaget over massagen. :-) 

Så :

Massage (ældre ikke model)  8

De 10 min massage af yngre men model 4

Udseende

Ældre nååee ja 4-5

Yngre model 8-9

Priserne

normale men modelen skulle have ekstra for at lægge tøjet.

Alt i alt en ok oplevelse, og ja 45 min er 45 min.

Tror ikke det er hende der er tale om.. Måske Anden kan uddybe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Twotone skrev, for 6 minutter siden:

Tror ikke det er hende der er tale om.. Måske Anden kan uddybe.

Næ det lyder ikke sådan. 

Mena er der gang i, men model er hun ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det vist på tide med en lille update på enden af Trepaksgade :-)

Jeg har været forbi et par gange på det sidste, og da jeg altid kommer relativt tidligt om morgnen er det kun mama der er til stede, og hold da fast hvor kan hun give en god massage. Første gang jeg var forbi ringede hun straks til den yngre model, men hun kunne ikke nå at komme ind, så jeg sluttede af med et handjob af mama selv i topløs figur og med tilladelse til at pille :-) Nå men jeg ville jo også gerne se hvad den yngre model kunne, så atter et besøg var påkrævet, igen var det mama der åbnede og igen var den yngre ikke mødt ind endnu, så den stod atter på supper god massage af mama selv, og det passede lige med at da alle ømme muskler havde fået en god omgang massage kom den yngre ind og tog over med det frække, bestilte fuld pakke til 1000,- hun gik igang og  et bedre blowjob skal man lede længe efter, tror bestemt hun satsede på at få det hurtigt overstået, så jeg fik hende til at holde lidt igen. Hun sluttede af med et blowjob Mega fransk med CIM slug og det hele, så alt i alt en super god oplevelse, der helt sikkert skal gentages.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Hej er der noget der hedder trepkasgade 38, har kun set klinikker på den side med ulige numre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter
8000 skrev, for 18 timer siden:

Er mama ikke nancy fra siam

venligst 8000

Jo 8000, det tror jeg det er. Jeg har i hvert fald også hørt fra anden side at det er tilfældet.

- Og hvis det er hende, så har hun min anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...