Rabbit 25 Skrevet 12. Januar, 2016 Hejsa Jeg er på udkig efter en kvinde der tilbyder, og er god til, at dominere uden smerte. Forstået på den måde at jeg tænder på tanken om underkastelse, ydmygelse og lignende, men ikke smerte. Er der nogen der kender til, og måske har erfaring med, én der tilbyder dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 12. Januar, 2016 Rabbit skrev, for 4 minutter siden: Hejsa Jeg er på udkig efter en kvinde der tilbyder, og er god til, at dominere uden smerte. Forstået på den måde at jeg tænder på tanken om underkastelse, ydmygelse og lignende, men ikke smerte. Er der nogen der kender til, og måske har erfaring med, én der tilbyder dette? http://www.cherie.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 12. Januar, 2016 Har hørt meget posetivt om Cherie og hun har da en del år i branchen tror bestemt hun er til at snakke med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 325 Skrevet 12. Januar, 2016 Kan absolut også anbefale Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moan 31 Skrevet 13. Januar, 2016 Måske var det en god idé at fortælle, hvor I landet det skal være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 25. Januar, 2016 jeg har prøvet Cheroe meget flot dame, men kemien var der desværre ikke. Havde lidt svært ved hendes "hvæs" da jeg kom ind og skoene skulle af, men igen det drejer sig jo om kemi har så været super glad for Fru Ingrid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 24. Marts, 2016 (edited) Du kan jo prøve ladygitte.dk hun behøver ikke lege med smerte hun er en dominant frue af natur og kan ydmyge dig uden brug af ssmerte, jeg har besøgt hende en del gange og fået hvad vi har aftalt, dog skubber hun lidt ti, mine grænser uden at overskride dem. Men lidt små klaps I røven kan Være godt uden at gøre ondt... har lagt bundet med maske på og skulle hører hvordan hun misbrugte en anden og han så på hun brugte en dildo på mig, det er både ydmygende og ophidselse. Jeg er endda blevet "tvunget" til at sutte pik på en der skulle prøve prostata massage, det er ydmygende men lækkert.. ja nu er alt med kondom der og det er godt.. Redigeret 24. Marts, 2016 af sydfyr43 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg