Hop til indhold
Rabbit

Begynder til "Femdom"

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er på udkig efter en kvinde der tilbyder, og er god til, at dominere uden smerte. Forstået på den måde at jeg tænder på tanken om underkastelse, ydmygelse og lignende, men ikke smerte. 

Er der nogen der kender til, og måske har erfaring med, én der tilbyder dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rabbit skrev, for 4 minutter siden:

Hejsa

Jeg er på udkig efter en kvinde der tilbyder, og er god til, at dominere uden smerte. Forstået på den måde at jeg tænder på tanken om underkastelse, ydmygelse og lignende, men ikke smerte. 

Er der nogen der kender til, og måske har erfaring med, én der tilbyder dette?

http://www.cherie.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har prøvet Cheroe meget flot dame, men kemien var der desværre ikke.

Havde lidt svært ved hendes "hvæs" da jeg kom ind og skoene skulle af, men igen det drejer sig jo om kemi

har så været super glad for Fru Ingrid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Du kan jo prøve ladygitte.dk hun behøver ikke lege med smerte hun er en dominant frue af natur og kan ydmyge dig uden brug af ssmerte,  jeg har besøgt hende en del gange og fået hvad vi har aftalt, dog skubber hun lidt ti, mine grænser uden at overskride dem.

Men lidt små klaps I røven kan Være godt uden at gøre ondt...  har lagt bundet med maske på og skulle hører hvordan hun misbrugte en anden og han så på hun brugte en dildo på mig, det er både ydmygende og ophidselse.  Jeg er endda blevet "tvunget" til at sutte pik på en der skulle prøve prostata massage, det er ydmygende men lækkert..  ja nu er alt med kondom der og det er godt.. 

Redigeret af sydfyr43

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...