McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2016 Bear skrev, for 6 timer siden: Hvad mener du? Jeg troede at det var en del af ens demokratiske pligt at udsætte andre for "hån, spot og latterliggørelse" Nemlig og der er forskel på at sparke opad og nedad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 13. Januar, 2016 McQueen skrev, for 30 minutter siden: Nemlig og der er forskel på at sparke opad og nedad. Nå ja, sparkning og mobning er helt ok, når det bare går ud over dem, man er uenig med. Dit udsagn er temmelig sigende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2016 (edited) Onslow skrev, for 30 minutter siden: Nå ja, sparkning og mobning er helt ok, når det bare går ud over dem, man er uenig med. Dit udsagn er temmelig sigende! Nej det sagde jeg så ikke. Er du dårlig læser? Kan du snart skrive et indlæg, gamle, uden at stille massive stråmænd op?? Du er godt nok faldet af på den - ret debatmæssigt.... Pennen trænger sgu til at blive spidset! Redigeret 13. Januar, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 13. Januar, 2016 McQueen skrev, for 2 timer siden: Nej det sagde jeg så ikke. Er du dårlig læser? Kan du snart skrive et indlæg, gamle, uden at stille massive stråmænd op?? Du er godt nok faldet af på den - ret debatmæssigt.... Pennen trænger sgu til at blive spidset! Er det ikke dig, der for få øjeblikke siden i en anden tråd henviste til noget i retning af "det underforståede"? Du minder mere og mere om Erasmus Montanus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 13. Januar, 2016 (edited) Onslow skrev, for 14 minutter siden: Er det ikke dig, der for få øjeblikke siden i en anden tråd henviste til noget i retning af "det underforståede"? Du minder mere og mere om Erasmus Montanus. Der kræver du kan gennemskue det ja.... Du fortolkede så mit indlæg forkert! Det har jeg vel bedst viden om, ikk?? Altså hvad jeg mener.... Eller det ved du måske også? At sparke opad er et begreb, der sprogligt ikke betyder mobning.... At sparke nedad er derimod mobning. Satire kan være begge dele, men er ikke interessant, hvis den udstiller svage personer ....men er selvfølgelig velkommen hvis den rammer de forstilte, magtfulde, aggressive eller chauvinister .... Redigeret 13. Januar, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 13. Januar, 2016 McQueen skrev, for 1 minut siden: Der kræver du kan gennemskue det ja.... Du fortolkede så mit indlæg forkert! Det har jeg vel bedst viden om, ikk?? Altså hvad jeg mener.... Eller det ved du måske også? At sparke opad er et begreb, der sprogligt ikke betyder mobning.... At sparke nedad er derimod mobning. Satire kan være begge dele, men er ikke interessant, hvis den udstiller svage personer ....men er selvfølgelig velkommen hvis den rammer de forstilte, magtfulde, aggressive eller chauvinister .... Det er vi så rimeligt enige i, du glemte bare de selvhøjtidelige og selfie Gutmenschen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 14. Januar, 2016 Onslow skrev, for 5 minutter siden: Det er vi så rimeligt enige i, du glemte bare de selvhøjtidelige og selfie Gutmenschen Det ligger i ordet Forstilte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 14. Januar, 2016 Onslow skrev, for 8 timer siden: Det er vi så rimeligt enige i, du glemte bare de selvhøjtidelige og selfie Gutmenschen Hvorfor kalder du os ikke bare ved det danske navn "gode mennesker" istedet for at bruge det tyske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 14. Januar, 2016 Problemet er ikke gode mennesker eller "gute Menschen" men Gutmenschen, som lige er blevet udnævnt til årets fyord af de åhh, så korrekte tyske medier: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 14. Januar, 2016 Generelt bør man nok overveje om man er på vej den forkerte vej når man begynder at benytte "god" i skældsord. Hvis jeg er "godmenneske" og du er det modsatte, er du så "ondmenneske"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 14. Januar, 2016 Bear skrev, for 11 timer siden: Generelt bør man nok overveje om man er på vej den forkerte vej når man begynder at benytte "god" i skældsord. Hvis jeg er "godmenneske" og du er det modsatte, er du så "ondmenneske"? Du glemmer han bruger LTI .... Anførselstegnene der betyder "modsat værdi".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg