Hop til indhold
Dr X

Erotiske fotos

Recommended Posts

Eastwood skrev, 1 time siden:

Synes også det kan være erotisk, selvom om de har tøj på..

penelope-cruz-761794.jpg

Du har helt ret. Og selv om jeg synes rygning er noget af det væmmeligste, der findes, ser Penelope Cruz vildt sexet ud på dette billede (men gør hun ikke altid det?). Er billedet ikke fra "Vicky, Christina Barcelona"?

Jeg synes personligt at det bedste hun har lavet er "Volver".

Venligst OT (der synes, at PC er en af de smukkeste nulevende kvinder( uden at ville fornærme eventuelt smukke medlæsende kvinder)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Eastwood, Ja det er jeg helt enig i og jeg havde en lille kollektion på bedding så dette er en god anledning til at lægge den på. Mvh Dr X

EGtumblr_lx2k9f2Ylr1qg3jn6o1_1280.jpg

EGtumblr_mmq9w5v9rs1r5vmdeo1_1280.jpg

EGtumblr_lwrks8ib0s1r7us0jo1_500.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eastwood skrev, for 7 timer siden:

msnpro-dot-com-10.jpg

penelope-cruz-761794.jpg

sally-mann.jpg1-320x240.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dr X skrev, for 6 timer siden:

Flotte våde kvinder. Mvh Dr X

EGhumide_maeva_by_louisdemirabert-d48ttag.jpg

EGimage_5.jpg

EGtumblr_mz0fsiJ45I1r96hyno1_1280.jpg

OMG, kan snart ikke være i min krop:wub:, der ER nu noget over nøgne piger i våde miljøer:wub:

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 9/3/2016 at 17:33:

Du har helt ret. Og selv om jeg synes rygning er noget af det væmmeligste, der findes, ser Penelope Cruz vildt sexet ud på dette billede (men gør hun ikke altid det?). Er billedet ikke fra "Vicky, Christina Barcelona"?

Jeg synes personligt at det bedste hun har lavet er "Volver".

Venligst OT (der synes, at PC er en af de smukkeste nulevende kvinder( uden at ville fornærme eventuelt smukke medlæsende kvinder)))

Ja Penélope er bare sexet -og en fantastisk skuespiller. Jeg er ret misundelig på Javier Bardem. Billedet er rigtig nok fra Vicky, Berlin Barcelona, 

Penelope%20Cruz%20-%20Jamon%20Jamon%20-%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... med al respekt, så er tråden ved at blive udvandet af diverse skæve indslag... smukke kvinder, men ikke nødvendigvis æstetisk smukke fotos... please stram op og tilbage til de yber lækre sort-hvide fotos - fotos af kvinder, som slikker pik eller andet fallos inspireret findes der rigeligt andre tråde, som dækker SF 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pik sprøjt skrev, den ‎11‎-‎03‎-‎2016 at 13:45:

920-0305.thumb.jpg.74e71a384a2751a4ed515

Jamen, det er jo gode, gamle Alice fra Nordjylland. Hun er da bare dejlig.

Og endnu dejligere inden hun fik, indrømmet ikke ret meget fyld i attributterne. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ahr, Onslow NOT Nice... det er sgu da så ligegyldigt et foto som ever... find nu et klasse foto... og sort hvid... raffineret og lækkert og antydningens kunst... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 10 minutter siden:

ahr, Onslow NOT Nice... det er sgu da så ligegyldigt et foto som ever... find nu et klasse foto... og sort hvid... raffineret og lækkert og antydningens kunst... 

Ahr, søde, jeg var bestemt ikke uenig i din pointe i dit forrige indlæg, blev bare glad ved at se, at der var tale om en pige, jeg kender. ;)

Også selv om jeg ikke har taget billedet. :)

Jeg kunne nok finde et par erotiske fotos i mine arkiver, men da jeg har kontraktbestemt med pigerne, hvad billederne må bruges til, så er det off limits. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...