Hop til indhold
Dr X

Erotiske fotos

Recommended Posts

Jeg har planlagt et GP besøg idag, det skal fejres med nogle kunstneriske fotos af pikken lige før den går i hul:

Først i farve, i dette tilfælde kan jeg bedst lide farve udgaven, der er et fint farvespil mellem hendes lyse hudfarve og de forskellige andre nuancer:

EGphpThumb_generated_thumbnailjpg.thumb.

Jeg lavede også en sorthvid udgave uden at ændre på andet, pga af de flotte farvespil i originalen synes sort-hvid er lidt kedelig lige i dette tilfælde:

EGphpThumb_generated_thumbnailjpg-01.thu

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var lige på vej i seng da jeg fandt en ny tumblr: http://openbooks.tumblr.com/ . For dem der ikke kender dem, så er tumblrs er et kæmpe netværk af blogs, jeg dyrker de erotiske foto tumblers, men der må være mange andre emner vil jeg tro, uden at jeg egentlig ved det. De linker til hinanden, så når man har fat i en, vil man efterhånden finde flere og flere.

Og lige den nye jeg fandt her, har faktisk nogle dejlige fotos i den mere kunstneriske kategori. Teksten vedr. det første er noget om at modellen checker sociale medier i en pause, men jeg synes både at modellen er smuk og at stemningen er speciel i det mørke kontrast fattige foto  Pigen på klitten taler vist for sig selv.

mvh

Dr X

EGtumblr_o1oiu0IKv61qbbx74o1_1280.jpg

EGtumblr_nz09xxBva21qbbx74o1_1280.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... super mange æstetisk smukke fotos... nogle mere 'påtrængende' end andre, men stort set, så har bidragsyderne holdt sig til trådens oprindelige præmis... tak for det... - bidrager lige med endnu et foto...

image.thumb.jpg.8265a95e897b14ebc5ee03fc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, den 30. jan. 2016 at 22:51:

5109.jpg

... ahr, fuck en lækker røv, uhm. tak, Ratata.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle eksempler på nøgne kvinder i naturen: Fra en kvinde med meget smuk ryg/bagdel i fokus, til et foto hvor jeg synes at sårbarhed af den nøgne kvinde forstærker natur fotoet.

mvh

Dr X

EGtumblr_nlo2ngYt9T1t0gtcpo1_1280.jpg

EGtumblr_mlbvzlCoSx1rx4ivwo1_1280.jpg

EGtumblr_nthvvgJKRB1qbbx74o1_1280.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dr X skrev, for 5 timer siden:

Kvinder i smukke akrobatiske positurer.

mvh

Dr X

EG923632.jpg

EG29410960_5.jpg

EGuntitled03.jpg

F..., nogle lækre billeder:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fandt nogle amatørfotos for en del år siden, måske 10?, så opløsningen er ikke så høj. Modellen gik under navnet "English Wife", vistnok hustru til en amerikansk amatør fotograf. Der er noget marmoragtigt over hendes hvide hud og flot stemningsfyldt fotografering.

Mvh Dr X

EGewDSCN9400a.jpg

EGewnc27.jpg

EGewvc10.jpg

EGewvc14.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr X skrev, den 6/2/2016 at 16:22:

Jeg fandt nogle amatørfotos for en del år siden, måske 10?, så opløsningen er ikke så høj. Modellen gik under navnet "English Wife", vistnok hustru til en amerikansk amatør fotograf. Der er noget marmoragtigt over hendes hvide hud og flot stemningsfyldt fotografering.

Mvh Dr X

EGewDSCN9400a.jpg

EGewnc27.jpg

EGewvc10.jpg

EGewvc14.jpg

Fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Body paint, det hedder vel krops maling på dansk, fascinerer mig, det kunne egentlig være sjovt at få lov at male selv, men talentet er nok ikke til at få noget flot ud af det. Resultat når det er lavet flot kan være helt nye oplevelser af kroppens former.

mvh

Dr X

EGiaen_by_tamoliver-d6fhrpu.jpg

EGtumblr_l7urufF5G11qbgrbno1_1280.jpg

EGtumblr_mb5inyfT9i1qlvwhdo1_1280.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...