Dr X 1458 Skrevet 30. Januar, 2016 Jeg har planlagt et GP besøg idag, det skal fejres med nogle kunstneriske fotos af pikken lige før den går i hul: Først i farve, i dette tilfælde kan jeg bedst lide farve udgaven, der er et fint farvespil mellem hendes lyse hudfarve og de forskellige andre nuancer: Jeg lavede også en sorthvid udgave uden at ændre på andet, pga af de flotte farvespil i originalen synes sort-hvid er lidt kedelig lige i dette tilfælde: mvh Dr X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 30. Januar, 2016 Og så et par stykker til i denne genre. Mvh Dr X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 30. Januar, 2016 Jeg var lige på vej i seng da jeg fandt en ny tumblr: http://openbooks.tumblr.com/ . For dem der ikke kender dem, så er tumblrs er et kæmpe netværk af blogs, jeg dyrker de erotiske foto tumblers, men der må være mange andre emner vil jeg tro, uden at jeg egentlig ved det. De linker til hinanden, så når man har fat i en, vil man efterhånden finde flere og flere. Og lige den nye jeg fandt her, har faktisk nogle dejlige fotos i den mere kunstneriske kategori. Teksten vedr. det første er noget om at modellen checker sociale medier i en pause, men jeg synes både at modellen er smuk og at stemningen er speciel i det mørke kontrast fattige foto Pigen på klitten taler vist for sig selv. mvh Dr X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2016 ... super mange æstetisk smukke fotos... nogle mere 'påtrængende' end andre, men stort set, så har bidragsyderne holdt sig til trådens oprindelige præmis... tak for det... - bidrager lige med endnu et foto... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Januar, 2016 Ratata skrev, den 30. jan. 2016 at 22:51: ... ahr, fuck en lækker røv, uhm. tak, Ratata. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 31. Januar, 2016 Nogle eksempler på nøgne kvinder i naturen: Fra en kvinde med meget smuk ryg/bagdel i fokus, til et foto hvor jeg synes at sårbarhed af den nøgne kvinde forstærker natur fotoet. mvh Dr X 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 3. Februar, 2016 Kvinder i smukke akrobatiske positurer. mvh Dr X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Februar, 2016 Dr X skrev, for 5 timer siden: Kvinder i smukke akrobatiske positurer. mvh Dr X F..., nogle lækre billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 4. Februar, 2016 Lingeri som fremhæver den kvindelige skønhed. mvh Dr X 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Februar, 2016 Alternativ shorts 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 6. Februar, 2016 Jeg fandt nogle amatørfotos for en del år siden, måske 10?, så opløsningen er ikke så høj. Modellen gik under navnet "English Wife", vistnok hustru til en amerikansk amatør fotograf. Der er noget marmoragtigt over hendes hvide hud og flot stemningsfyldt fotografering. Mvh Dr X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 7. Februar, 2016 Dr X skrev, den 6/2/2016 at 16:22: Jeg fandt nogle amatørfotos for en del år siden, måske 10?, så opløsningen er ikke så høj. Modellen gik under navnet "English Wife", vistnok hustru til en amerikansk amatør fotograf. Der er noget marmoragtigt over hendes hvide hud og flot stemningsfyldt fotografering. Mvh Dr X Fantastisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 8. Februar, 2016 Body paint, det hedder vel krops maling på dansk, fascinerer mig, det kunne egentlig være sjovt at få lov at male selv, men talentet er nok ikke til at få noget flot ud af det. Resultat når det er lavet flot kan være helt nye oplevelser af kroppens former. mvh Dr X 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 8. Februar, 2016 Endnu en tumblr med fine erotiske fotos:http://enjoyrealbeauty.tumblr.com/ til dem der har lyst til at gå på opdagelse. Et enkelt eksempel vedlagt, men der er mange dejlige fotos på denne tumblr. mvh Dr X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg